סתיו נועה טרנוביץ. "נבחרתי להיות רכזת משאבי אנוש וכל כך שמחתי שיש מי שסומך על נשים צעירות ומקדם אותן"

סתיו נועה טרנוביץ: הדבר הכי חשוב הוא להיות מי שאת בזכות עצמך"

רכזת משאבי אנוש, מועצה אזורית באר־טוביה, בת 26, נשואה ואמא לילדה, מתגוררת במושב אביגדור. פרויקט מיוחד ליום האישה הבינלאומי

מוגש בשיתוף שחר און, עמותה לקידום מקצועי חברתי ומעו"ף לעמית
פורסם:
האישה שפתחה לי דלת: תמר ממן
"בשנת 2018, לקראת לידה בתי, עברתי אירוע מוחי. לאחר חצי שנה של שיקום וחופשת לידה מדהימה חזרתי לעבודה במועצה המקומית באר־טוביה. במהלך השנה היו בחירות, וכשראש המועצה התחלף ביקשתי לעבור מתפקיד של מזכירה במחלקת שירות לתושב וביטחון, לתפקיד במחלקת משאבי אנוש. האישה שקיבלה את בקשתי בזרועות פתוחות, באהבה ובהבנה היא תמר ממן, עוזרת ראש המועצה.
"נבחרתי להיות רכזת משאבי אנוש וכל כך שמחתי שיש מי שסומך על נשים צעירות ומקדם אותן. עברתי שנה של עבודה מלאה בסיפוק, וקיבלתי עזרה ואהבה מכל העובדים בכל פנייה שלי.
"למדתי מתמר שכולנו בני אדם, למדתי לא להקשיב ללהג של אחרים, לא לחשוש מתחרות ולא לפחד מהחלטות שגויות. מותר בחיים לטעות - כולנו בני אדם והעיקר שנהיה בריאים.
"אני רוצה להעביר הלאה את האמונה שתמר נתנה לי, שאין דבר העומד בפני הרצון. חשוב להיות בעלת דעה עצמאית ולומר אותה, ולפעמים גם לדעת להדביק את הלשון ולספור עד 10, כי כרגע הדעה שלך צריכה להישאר שלך. והדבר הכי חשוב להיות מי שאת בזכות עצמך.
"באחד הימים, כשהרגשתי שמשהו לא בסדר איתי, התקשרתי לתמר וסיפרתי לה שאני צריכה להגיע בדחיפות לבית החולים. המשפט הראשון שהיא אמרה היה: 'אני מגיעה לקחת אותך! אל תדאגי אני איתך'".
האישה שפתחתי לה דלת: אסתי כהן
"את אסתי, מנהלת לשכת הגזבר, הכרתי מיומי הראשון במועצה. אסתי היא אישה מדהימה ביופייה ובאופייה, שהיה לה חלום ללמוד ולעסוק באפייה. היא תמיד דיברה על אפיית עוגות ומאפים ועל כמה שהיא אוהבת את אלון שבו ומיקי שמו. הבעיה שהחלום שלה נשאר במגירה.
"יום אחד נכנסתי אליה למשרד וזרקתי לחלל האוויר שאני רוצה להתחיל ללמוד קונדיטוריה באחד מבתי הספר הנחשבים בארץ. לא אשכח איך העיניים של אסתי נצצו והיו מלאות שמחה. אמרה לי: 'אני באה איתך, נירשם ביחד'.
"יצא כך שנכנסתי להיריון ולא יכולתי להירשם לקורס. חששתי להגיד לה שאני לא נרשמת, אבל אני מאמינה ששום דבר לא קורה סתם - אסתי נרשמה לבד! ואני בתוך תוכי מאושרת שסוף־סוף היא פותחת את המגירה שבלבה ויוצאת להגשים את החלום שלה, ולי יש חלק בזה".
טיפ מעצים: "לא משנה במה את עוסקת וכמה את עמוסה, כשמגיעים אלייך עם בקשה, צריך לעזוב הכל, להקשיב עד הסוף ולתת פתרון. ברגע שיש אנשים שסומכים עלייך - אם זה בעבודה או מחוצה לה - הם מאמינים שתמיד תהיי שם כדי להקשיב להם. כשאת עוזרת למישהו מכל הלב והוא יוצא ממך עם חיוך, החיוך עובר אלייך ונשאר אצלך".

  • איפור: מיכל רונן, שיער: כינרת כהן ל״סולו״, ע׳ צלם: אורי פורת
  • סתיו - חולצה ומכנסיים: בוטיק נעמי, עגילים: petite delights
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button