טיפול מהיר, בלתי כואב ומתאים לכל סוגי העור

מתכוננת לקיץ? קודם מסירים שיער בלייזר

ירדת במשקל, את נראית נהדר, אפילו קנית ביקיני חדש וקולקציית בגדים חשופים. תני להם שיקנאו. הדבר היחיד שנותר הוא טיפול להסרת שיער לצמיתות, ואז את חלקה ונעימה לקיץ הקרוב ולבאים אחריו

מוגש מטעם חברת "טכנו קוסמטיק"
פורסם:
משהו טוב קורה בתחום הרפואה האסתטית. את מקומו של סכין המנתחים תופסות טכנולוגיות פורצות דרך המיושמות במכשור חדש ומתקדם המניב תוצאות גבוהות. מכשור המעניק את היכולת לבצע טיפולים אמינים, יעילים ובלתי פולשניים.
את המכשירים המתקדמים מייבאת ומשווקת חברת "טכנו קוסמטיק" המתמחה במכשור וטכנולוגיות ברפואה האסתטית. אחרי 20 שנות ניסיון, שבהן רכשו ידע, ומיומנות בתחום הקוסמטיקה והבנה עמוקה את הצרכים המיוחדים של הלקוחה הישראלית, מציעה "טכנו קוסמטיק" את המכשור המתקדם ביותר להענקת טיפול מדויק ותוצאות גבוהות, בשילוב סטנדרטים בינלאומיים לבטיחות הטיפולים.
איזה מכשור תמצאו בחברת "טכנו קוסמטיק"?
לחברה מגוון רחב ביותר של מכשור למנעד שלם של טיפולים שישדרגו כל קליניקת יופי ומרפאות אסתטיקה למובילות בתחום. כל לקוחה שתרצה לעבור טיפולים אסתטיים ברמה גבוהה ובטוחה תעדיף את אותן המרפאות והקליניקות שהשכילו לשלב מכשור פורץ דרך ומיצבו עצמן בשורה הראשונה של טכנולוגיית הרפואה האסתטית, וזאת במחירים אטרקטיביים ובני השגה.
לחברה מכשור חדיש להסרת שיער בלייזר, הסרת שיער בלייזר בשילוב ואקום, טיפולי פנים, מיצוק ושיפור מרקם העור, טיפולים בפצעי אקנה ובבעיות פיגמנטציה, הסרת כתמים וקעקועים, טיפולי הרזיה מגוונים כמו הצרת היקפים ועוד.
4 צפייה בגלריה
מכשיר להסרת שיער בלייזר
מכשיר להסרת שיער בלייזר
תוצאות מעולות בסטנדרט גבוה
(באדיבות טכנו קוסמטיק)
מהי רמת הבטיחות של המכשירים?
כל המכשירים בעלי תקנים בינלאומיים לבטיחות הטיפולים, באישור מכון התקנים הישראלי ובעלי תקן בטיחות אירופי ועומדים בסטנדרטים המחמירים ביותר לרמת בטיחות גבוהה.
אילו מכשירים הם חוד החנית של החברה?
בולטים במיוחד הם המכשירים להסרת שיער בלייזר, Diamond D4, ו-Diamond V1.
Diamond D4 הוא מכשיר להסרת שיער בכל חלקי הגוף, והטיפול מהיר, בלתי כואב ומתאים לכל סוגי העור. המכשיר פועל בטכנולוגיית לייזר גרמנית מתקדמת, ובעזרת ידית קירור קרח המכילה 90 מיליון פולסים ועדשה קריסטלית אוורירית ניתן לבצע טיפול נקודתי ומדויק עם רוחב פולס קצר בעל כוח לייזר חזק במיוחד.
4 צפייה בגלריה
אישה הסרת שיער
אישה הסרת שיער
הסרת שיער עם המכשור המתקדם ביותר
(צילום: shutterstock)
נתונים טכנולוגיים נוספים שחשוב לדעת:
הספק המכונה 3500 וואט, הספק הלייזר 600 וואט. סוג הלייזר DLS. למפרט ולפרטים נוספים יש להיכנס לאתר החברה: www.techno-cosmetic.com
Diamond V1 הוא מכשיר מתקדם להסרת שיער בלייזר בשילוב ואקום, בטכנולוגיה גרמנית מתקדמת. הטיפול מהיר וללא כאב בפנים ובכל חלקי הגוף, עם תוצאות גבוהות במיוחד.
למכשיר שתי ידיות – ידית לייזר קרח שבעזרתה ניתן לעבוד בצורה סטנדרטית, וידית נוספת עם תוספת הוואקום. הוואקום נצמד לעור ופותח את הנקבוביות, פעולה המאפשרת יעילות גבוהה יותר של קרן הלייזר שחודרת עמוק יותר לעור, ישירות לבסיס השערה, ומניבה תוצאות גבוהות ומהירות. שתי הפעולות עובדות סימולטנית. הטכנולוגיה החדשה המשלבת קרני לייזר וואקום מקצרת את זמן הטיפול, מעלה את רמת התוצאות באופן משמעותי, ומאריכה את טווח אפקטיביות הטיפול. תוצאות הטיפול נשארות לטווח ארוך במיוחד.
נתונים טכנולוגיים נוספים שחשוב לציין:
מסך תצוגה כרומטי 15 אינץ'. גודל ספוט לייזר וואקום הינו 24X35 מ"מ. גודל נקודת לייזר קרח הוא 13X16 מ"מ. תדירות פולסים 10-1 בשנייה. ידית ואקום עם 1440 וואט. חיבור המכשיר למערכת אינטרנט לשם הדרכות מרחוק במידת הצורך. למכשיר מצלמה לצילום הטיפולים ותיעודם בתיקיית הלקוח למעקב דיגיטלי מצולם אחר התוצאות ועוד. למפרט ולפרטים נוספים יש להיכנס לאתר החברה: www.techno-cosmetic.com
מכשיר ה-Diamond V1 בתהליך מתקדם במכון התקנים הישראלי ובעל תקן בטיחות אירופי בפועל.
מה מבדל את מכשירי הסרת השיער של "טכנו קוסמטיק" משאר המכשירים הקיימים בשוק?
רמה טכנולוגית גבוהה המאפשרת טיפולים מדויקים וממוקדים להשגת תוצאות-על.
מכשיר ה-Diamond V1 משלב טיפול משולב של לייזר וואקום לתוצאות גבוהות במיוחד.
רוב מכשירי הלייזר להסרת שיער הקיימים בתחום הינם בעלי קרן לייזר החודרת לעומק של 808 ננומטר ומטפלת רק בשערות הכהות בגוף ולא בשיער הפלומתי הבהיר. מכשירי הלייזר להסרת שיער של "טכנו קוסמטיק" ייחודם בשילוב שתי קרנות לייזר בעלות טווחי עומק שונים במכשיר אחד, המשלימות זו את זו – קרן לייזר עם 810 ננומטר החודרת עמוק יותר לשורש השערה השחורה בגוף ומטפלת בה, וקרן הלייזר עם 755 ננומטר שמשלימה את הפעולה ומטפלת בשיער הפלומתי, שהוא השיער הבהיר הנשאר לאחר הטיפול בקרן עם 810 ננומטר.
התוצאות הגבוהות והמדויקות שנובעות משילוב שתי קרנות הלייזר בעלות טווחי הפעולה השונים הנמצאות במכשור של "טכנו קומסטיק" אינן קיימות באורך גל של 808 ננומטר המטפל אך ורק בשערה השחורה העבה ומשאיר את השיער הפלומתי הבהיר על גוף המטופלים.
ולא רק, ההבדל בין קרן הלייזר 808 ננומטר המצויה בכל המכשירים הקיימים בשוק כיום ובין קרן ה-810 ננומטר הקיימת רק במכשור של "טכנו קוסמטיק" עושה את השינוי הדרמטי. הבדל קטן באורך הקרן ושינוי משמעותי בתוצאות.
4 צפייה בגלריה
מכשיר להסרת שיער בלייזר
מכשיר להסרת שיער בלייזר
מכשירים בטוחים לשימוש בעלי תקן בינלאומי
(באדיבות טכנו קוסמטיק)
מה הערך המוסף שמעניקים מכשירי "טכנו קוסמטיק" ללקוחה ולאיש המקצוע המטפל?
לחלק מהמכשירים מותקנת אפליקציית "ניהול לקוחות" המאפשרת מעקב ממוחשב ויעיל אחרי כל לקוחה וטיפוליה. כך יודעת המטפלת את כל הפרטים הרלוונטיים על הלקוחה, תוכנית טיפולים, הערות חשובות שיש לזכור לפני כל טיפול, העדפות אישיות, רגישויות והענקת יחס אישי, וגם הלקוחה מרגישה מוגנת ובטוחה ויודעת שהיא תחת מעקב ממוחשב ואמין.
למכשיר ה- Diamond V1אפשרות חיבור לרשת האינטרנט להדרכה מרחוק ומצלמה לצילום מעקב עדכני אחרי טיפולי הלקוחות. כל המכשירים הם בעלי טכנולוגיית לייזר גרמנית חדשה ומתקדמת לטיפולים עם תוצאות גבוהות מוכחות. למכשירים צג הפעלה והכוונה למטפלים המופיע בכל שפה לפי דרישת הלקוח. ניתן להחליף בין שפה לשפה לפי הצורך.
במקרה של תקלות, שאלות מקצועיות, תמיכה ועזרה לקוסמטיקאיות, ניתן להתחבר מרחוק על מנת לסייע באופן מיידי ומקצועי. חוסך זמן ויעיל.
"טכנו קוסמטיק"
אתר החברה: www.techno-cosmetic.com
טלפון (מורן): 050-6462695, טלפון (אורן): 050-3369697
את הטיפול במכשירים החדשים של חברת "טכנו קוסמטיק" ניתן למצוא רק אצל קוסמטיקאיות מובילות.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button