ג'ליקסר, ידידותי מאוד למשתמשת

כל שגרת הטיפוח במכשיר קוסמטי אחד שחוסך גם זמן וגם כסף

מסתבר שמכשיר קומפקטי אחד המבצע 6 טיפולים קוסמטיים ו-10 דקות ביום – זה כל מה שצריך כדי להראות תמיד במיטבך. היום זה כבר ברור, יותר ויותר מותגי קוסמטיקה מאמצים טכנולוגיות חדשות על מנת להקל עלינו, הנשים, לחסוך לנו כסף וגם זמן יקר וכדי להעצים את התוצאות של הטיפולים האסתטיים. את ההוכחה לכך מצאתי במכשיר ION מבית מותג הביוטי הישראלי - ג'ליקסיר, שארז לתוך מכשיר קוסמטי אחד טכנולוגיות מתקדמות כגון: EMS, ENI ולדים ומביא אלינו מכשיר ביתי לטיפול יומיומי מקצועי בעור הפנים

מוגש מטעם ג'ליקסיר
עודכן:

1 צפייה בגלריה
ג'ליקסר, מכשיר ביתי למיצוק העור
ג'ליקסר, מכשיר ביתי למיצוק העור
ג'ליקסר, ידידותי מאוד למשתמשת
(צילום: ג'ליקסר)
פתרונות טיפוח מבוססי-טכנולוגיה הופכים יותר ויותר נפוצים בעולם ואם חשבתן שאומת הסייבר והיי-טק נשארה מאחור, אז כנראה שלא הכרתם את מכשיר הטיפוח הביתי ION מבית מותג היופי JELIXIR. המכשיר אמנם פותח ביפן והוא משלב טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת אך הוא משווק על ידי המותג הישראלי ג'ליקסיר וקוצר הצלחה הן בארץ והן בעולם. הוא נועד לנשים עסוקות, כמוך וכמוני, ומייתר את הצורך בקוסמטיקאית ובטיפולי ספא. יתרה מכך, מכשיר ה-ION פותח מתוך הבנה שטיפוח הוא טקס יומיומי חשוב שיתרונותיו אינם מסתכמים בשיפור מראה עור הפנים בלבד.
מכשיר ה- IONשל חברת ג'ליקסיר מנקה את העור, מרגיע, מזין אותו, מחדש תאים, ממצק ומחליק את העור ויש לו אפקט מרשים של אנטי-אייג'ינג. הוא מותאם לצרכים האינדיבידואליים של כל אישה ולצד שיפור המראה, עיכוב תהליכי ההזדקנות הטבעיים ומיצוק עור הפנים הוא תורם גם לבריאות העור.
מכשיר ה- IONשל חברת ג'ליקסיר מנקה את העור, מרגיע, מזין אותו, מחדש תאים, ממצק ומחליק את העור ויש לו אפקט מרשים של אנטי-אייג'ינג
מכשיר טיפוח ביתי אחד ויחיד קיבלתי 6 טיפולים שונים, שלכל אחד מהם אפקט ייחודי משלו. הטיפול נערך אצלי בבית, בזמן ובמקום שנוח לי, אני יכולה לשלוט בדרגות הטיפול עבור כל טכנולוגיה בנפרד והמכשיר נועד למגוון שימושים - חלקם מומלצים רק למספר מוגבל של פעמים בשבוע בעוד ששימושים אחרים מומלצים על בסיס יומיומי קבוע.

מכשיר ה-ION מבטיח שאף טיפת קרם לא תלך לאיבוד

בשילוב עם הקרמים והסרומים האישיים שלי, המכשיר סייע לספיגה מקסימלית של כל החומרים הפעילים בקומפלקס התכשירים האישי שלי והוא למעשה מבטיח שאף טיפת קרם לא תתבזבז סתם. המכשיר תורם באופן משמעותי לספיגת מלוא הקרמים בעור, שבדרך כלל מתבזבזים ב-30% אם לא יותר - על כפות הידיים. וזה די מדהים, כי לאחר שימוש קבוע ב-ION המרווחים בין קניית קומפלקס הקרמים שלי גדלו. אני כבר לא צריכה לרכוש מדי חודשיים את כל הקרמים שלי אלא כל ארבעה חודשים, מה שמקל מאוד על חשבון הבנק שלי.

חזית הטכנולוגיה אצלך בבית

כאשר ביקשתי לבדוק איך מכשיר ה-ION עובד בדיוק ומה סוד הקסם שלו, הבנתי מהר מאוד שמדובר בפיתוחים טכנולוגים פורצי דרך ממש. טכנולוגיית ENI מייבאת גלי אולטרסאונד וביחד עם מיקרו-פולסים מבוקרים, חימום נעים ורטט עדין מחדירים את הקרמים לתוך השכבות העמוקות ביותר של העור, מאיצים את פעולת ההזנה והופכים אותה להרבה יותר מהירה ואפקטיבית. תודות לטכנולוגיית רטט, המייצאת יונים בעלי מטען חיובי החודרים אל העור, מכשיר ה-ION פותח את הנקבוביות בעור, סופח פסולת ורעלנים ומנקה את העור באופן עמוק ויסודי. טכנולוגיית ,EMS המבוססת על שידור גלי רטט המכווצים את שרירי הפנים, טומנת בחובה גם אימון חיוני לשרירי הפנים, בדומה לאימון בחדר כושר. היא משפרת את זרימת הדם, היא מיצקה את מרקם העור שלי והפכה אותו לנעים למגע, ממש כאילו יצאתי מטיפול מקצועי.
כאשר ביקשתי לבדוק איך מכשיר ה-ION עובד בדיוק ומה סוד הקסם שלו, הבנתי מהר מאוד שמדובר בפיתוחים טכנולוגים פורצי דרך ממש
וזה לא נגמר כאן. ממש לא. טכנולוגיית לדים שפותחה על ידי סוכנות החלל האמריקאית נאס"א שולחת פולסים לסירוגין של דיודות (Diode) אור בצבעי כחול ואדום. כאשר האור האדום הוא לד אנטי-אייג'ינג, החודר לשכבת האפדירמיס העמוקה, מגביר את הפעילות התאית, מחדש את העור, מבריא אותו, מעודד את קצב ייצור הקולגן (חלבון ה"נעורים" שאמון על האלסטיות של העור) ומפחית קמטים וקמטוטים. והאור הכחול הוא לד אנטי-בקטריאלי, המשמיד ביעילות רבה את החיידקים שמחוללים פצעים ואקנה ומאזן את רמת החומציות בעור. כבר לאחר כשבוע וחצי שבועיים של שימוש יומיומי ב-ION ניכר שהעור שלי התבהר בכרבע טון, כתמי פיגמנטציה הטשטשו וגוון העור שלי הפך חלק ואחיד יותר.

10 דקות ביום ולא תצטרכי ללכת לקוסמטיקאית או לפנות לטיפולים פולשניים

מה שיפה במכשיר החכם הזה הוא שאני לא צריכה לשלם לבייביסיטר בכל פעם שאני רוצה טיפול קוסמטי, אני לא צריכה לחפש (שעות) חניה, לשלם על הטיפולים עצמם ומכשיר ה-ION גם מוריד מסדר היום את הצורך להסתכן בהליכים פולשניים כמו ניתוחים פלסטיים או הזרקות. בפועל, מכשיר ה-ION שם סוף למרדף המתמיד והמטריד אחר עור פנים צעיר, חיוני וקורן.

נוח, ידידותי למשתמשת ומבטיח חזרה מיידית לשגרה

מהחוויה שלי, מכשיר ה-ION פשוט לתפעול, אינטואיטיבי וידידותי מאוד למשתמשת. המכשיר עצמו מתאים לכל סוגי העור, הוא אפילו מתאים לעור המורכב שלי. לאחר כל שימוש חזרתי מיד לשגרת היום שלי ולא נדרשתי להמתין כמה שעות שהאדמומיות בפנים תעבור, כפי שקורה לי אחרי ביקור אצל קוסמטיקאית.
מהחוויה שלי, מכשיר ה-ION פשוט לתפעול, אינטואיטיבי וידידותי מאוד למשתמשת
כמו כן, המכשיר קטן, קל-משקל ואפשר לשאת אותו בכל תיק. ניתן לקחת אותו בקלות לכל מקום, גם לחופשה בחו"ל וגם לקמפינג בשטח, כך שאני גם לא צריכה לפסוח או לוותר על שגרת הטיפוח היומית שלי בשום מצב.

יופי של טכנולוגיה

נראה, אפוא, שהטכנולוגיה משנה את עולם היופי. היא מאפשרת כבר היום גישה חופשית לטיפולים, תכשירים ומכשירים המספקים פתרונות טיפוח מהודקים, מגובשים ומדויקים יותר ופותחת דלת לעולם שבו כל אישה תוכל ליהנות מטיפולים שהותאמו עבורה באופן אישי. יהיה זה מעניין להמשיך ולעקוב אחר השתלבות טכנולוגיות חדשות נוספות בענף הקוסמטיקה והטיפוח ולראות כיצד ענף הביוטי יתפתח, מה שבטוח הוא שכאשר רותמים את הטכנולוגיה לטובת עולם הטיפוח אנחנו המרוויחות העיקריות.

פורסם לראשונה: 18:28, 01.06.21
The Butterfly Button