קייסי זפטה מגלה את סודות הטיפוח שלה

קייסי זפטה: "פעם הייתי מרטשת תמונות. הפסקתי, נשבר לי מכל הפייק"

איך היא מקפידה לסיים כל יום (גם אם היא חוזרת בחמש בבוקר), מה לא תשוב לעולל לגבות שלה, ומה היא למדה מאמא שלה. משתתפת "הישרדות" מספרת על שגרת הטיפוח שלה

פורסם:
קייסי זפטה, דוגמנית ויוצרת תוכן שנכנסה ללבנו לפני כשנתיים כשהופיעה בתוכנית "בואו לאכול איתי" (כאן 11), ותקעה בו יתד בעונה הנוכחית של "הישרדות" (רשת 13).
איפה את עושה את קניות הביוטי שלך?
"שגרת הטיפוח שלי מבוססת על קוסמטיקה קוריאנית. התחלתי בתור לקוחה של המותג DALNIM Cosmetics (חברה ישראלית שמייבאת קוסמטיקה קוריאנית), והשנה אני הפרזנטורית של המותג. בנוסף, אני קונה בספורה, בבתי פארם צרפתיים ובאתר Revolve Beauty".
מהי עצת הטיפוח הכי גרועה שקיבלת?
"לעשות שעווה בגבות. זה היה בגיל 12 לבת המצווה וזה לא קרה יותר בחיים".
איפור לפני השינה, מסירה תמיד או למי יש כוח?
"ברור שתמיד! גם בתיכון כשהייתי חוזרת ממסיבות בחמש בבוקר, אף פעם לא קרה שישנתי עם איפור. הגוף שלי פיזית לא מסוגל. זה מרגיש לי כמו חטא".
עם איזה גון לק את כרגע?
"כבר שנה שאני לא עם לק באופן קבוע. אני מעדיפה טבעי, זה מרגיש לי יותר משוחרר וכיפי".
את מרטשת תמונות?
"בעבר הייתי מרטשת, ופשוט נשבר לי מכל הפייק. בסופו של דבר זו לא אני, אז למה? אני לא מרגישה שיש לי משהו להסתיר, אז אני לא עושה את זה יותר".
2 צפייה בגלריה
קייסי זפטה
קייסי זפטה
"אמא לימדה אותי שאין גיל מוקדם מדי להתחיל לעור"
(צילום: עדו לביא, סטיילינג: תמי ארד־ברקאי)

סיפור בלתי נשכח שקרה לך ביום צילום?
"ממש היום היה לי יום צילום משוגע. הייתי צריכה להדליק נר ובטעות הפוני שלי עלה באש! השתמשנו בכמות חומרים לא הגיונית על השיער כך שהוא נהיה דליק וזה היה קורע. ראיתי את האש מול העיניים קרוב כל כך לפנים, ממש נבהלתי. אבל למזלי מעצב השיער הציל לי את הפוני ולא היו נפגעים".
שגרת האיפור שלך?
"אני מערבבת את המייק־אפ Backstage Face & Body Foundation של דיור עם Hollywood Flawless Filter של שרלוט טילבורי. לאחר מכן מורחת מהברונזר של שאנל על העפעפיים כדי להוסיף עומק לעין. לרוב אקח עיפרון כחול נייבי או חום של NYX ואצייר אייליינר עדין. אני מסרקת את הגבות עם ג'ל גבות של אנסטסיה בוורלי הילס, מורחת מסקרה של Too Faced Better Than Sex בגרסה העמידה למים ומשתמשת במעגל ריסים של דיור. לאחר מכן אני שמה קונסילר של דיור ומקבעת עם פודרה של Laura Mercier. אני עושה קונטור עם ברונזר ומורחת סומק של Rare beauty, מוסיפה עפרון שפתיים ומחזקת את העיניים עם אייליינר שחור של essence, מדביקה כמה ריסים בצדדים של העין וזה יוצא שלמות. באירועים מיוחדים אני משתמשת בפלטת היילייטרים של דיור ושמה נקודה בפינה הפנימית של העין. לסיום, אני מרססת את הספריי המקבע של שרלוט טילבורי".
"למרות שאמא תמיד עבדה מהבוקר עד הערב על הרגליים, היא תמיד לקחה את הזמן בסוף היום כדי לטפח את עצמה. היא לימדה אותי שטיפוח וביוטי זה לא שטחי כמו שזה נראה: זה אקט טהור של אהבה עצמית"
מהו טיפ הביוטי הכי שווה שלך?
"אמא שלי, שממנה קיבלתי את האהבה הענקית לסקין קר, לימדה אותי שאין גיל מוקדם מדי להתחיל. מגיל 12 אני שוטפת פנים בבוקר ובלילה ומורחת קרם לחות. כשהייתי קטנה ראיתי אותה עושה מלא טקסים מוזרים, ממריחת מסכות שהיו נראות מפחידות ועד להנחת פפאיה טרייה על הפרצוף. היום אני שמחה שהיה לי אותה, כפרה עליה, כמודל. למרות שתמיד עבדה מהבוקר עד הערב על הרגליים, היא תמיד לקחה את הזמן בסוף היום כדי לטפח את עצמה. היא לימדה אותי שטיפוח וביוטי זה לא שטחי כמו שזה נראה: זה אקט טהור של אהבה עצמית, ואני עפה על זה במקסימום".
מה את עושה בשביל הכיף?
"אני אוהבת כל מה שקשור ליצירה: קרמיקה, חֵמר, ציור, צילום. אני גם שרה ומנגנת ביוקליילי וגיטרה. בנוסף, אני אוהבת מאוד לבלות עם החברות הכי טובות שלי ולשתות יין טוב".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button