איריס בר מחברת לאונרדו קוסמטיקה. האביב זה הזמן לרענן את שגרת הטיפוח

ממני אליכם: כך תכניסו את האביב ללבבות

חג האביב הוא חג הניקיון והדיוק. איריס בר, מחברת האסתטיקה לאונרדו, מסבירה במסר אישי: כך תדייקו את שגרת הטיפוח שלכם. צפו בווידיאו

מוגש מטעם חברת לאונרדו
פורסם:


שלום, שמי איריס בר, בת 50, נשואה ואמא לשלושה ילדים נפלאים. משמשת כמנכ"לית משותפת יחד עם בעלי רוני בר בחברת לאונרדו המתמחה בטכנולוגיות מתקדמות בתחום האסתטיקה הרפואית והקוסמטית.
בחברה אני מעורבת בתהליכי פיתוח, חשיבה, אסטרטגיה, ובעיקר בתחום הפיתוח הקליני, תחום שאליו אני מחוברת במיוחד מכיוון שזהו גם העולם שממנו צמחתי. בעברי הייתי אחות מוסמכת ובהמשך התמקצעתי בתחום הקוסמטיקה והעור (בעלת תואר MSC בדרמטולוגיה).

לקראת החג אני אוהבת לסנן את מה שאני לא צריכה ולא רק במובן המוחשי של חפצים אלא גם במובן של דיוק הצרכים והחוויות שלי

בואו נתחבר לחג שבפתח. חג הפסח, חג האביב, הוא חג של התחדשות, ניקיון ופריחה.
באופן אישי, לקראת החג אני אוהבת לסנן את מה שאני לא צריכה ולא רק במובן המוחשי של חפצים אלא גם במובן של דיוק הצרכים והחוויות שלי.
אם ניקח את זה אל עולמות הקוסמטיקה והאסתטיקה אני ממליצה לכם לעשות בדיוק אותו הדבר: דייקו את סוג העור שלכם בעזרת איש מקצוע ורכשו תכשירים שמתאימים לכם אישית (ממש כמו חליפה שתפורה למידות שלכם).
יחד עם האביב כך גם קרינת השמש מתחזקת, לכן הקפידו על חשיפה מבוקרת לשמש והקפידו להשתמש במקדמי הגנה כדי לשמור על עורכם.
אם אתן מתאפרות ולא כל כך רוצות להרוס את האיפור, אני ממליצה לכן להשתמש בפודרה שקופה המכילה מקדם הגנה וכך תמיד תהיו מוגנות ולא רק מפני השמש אלא גם מפני הקרינה הכחולה (מחשבים, סלולר וכו'), כשהמטרה היא להשיג טאץ'-אפ מושלם.


צריך סבלנות אבל התוצאות מרשימות


האביב הוא גם הזמן המדויק לטיפולי מיצוק וחיטוב הגוף באמצעות טכנולוגיית אור וגלי רדיו. טיפולים אלה מסייעים בהמרצה לימפטית, חיטוב הגוף ושיפור מרקם העור. יתרונם של טיפולים אלה הוא בכך שאין להם תופעות לוואי ואין צורך בזמן החלמה.
טיפולים טכנולוגיים המסייעים בחיטוב ובמיצוק הגוף מצריכים מחויבות וסבלנות.
אין מדובר בטיפול אחד אלא בסדרת טיפולים.
לעתים יש צורך בשילוב של טכנולוגיות, ובחלק מהמקרים ניתן לשלב גם הזרקות של פילרים (הזרקות).
התאמת הטיפול הטכנולוגי מותאמת אישית ומביאה בחשבון משתני גיל, גון עור, אורח חיים, מצב הורמונלי וגנטיקה. זהו תהליך אינדיבידואלי מאוד וכך גם התוצאות. טיפול במכשור טכנולוגי משתווה לאימון בחדר כושר – הוא משפר ומשמר את תפקודי העור ובאופן מדעי מונע הזדקנות מהירה של העור.

מאחלת לכולם חג שמח | חג של התחדשות ודיוק | חג של אהבה ואחדות.
איריס

לפרטים נוספים: לאונרדו
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button