מתוך כנס האסתטיקה של לאונרדו

"תוצאות מנצחות ללא פשרות": הכירו את המכשיר החדש שמשדרג את עולם הקוסמטיקה

רגע לפני השנה החדשה, הגענו לוועידת האסתטיקה השנתית של חברת "לאונרדו", שם נחשפנו ל־COMBOLIGHT, מכשיר חדשני אשר שולבו בו לראשונה 3 טכנולוגיות פורצות דרך. אז מה כדאי לדעת עליו ולמי הוא מתאים? צפו בווידיאו

טל מזרחי, מוגש מטעם לאונרדו
פורסם:

זה כבר הפך להיות מסורת, וכזאת שאנחנו אוהבות לאמץ – חברת "לאונרדו קוסמטיקה", מהמובילות בתחום האסתטיקה הרפואית, מארחת מאות קוסמטיקאיות ואנשי מקצוע בכנס ייחודי ומקצועי. "הפעם אנחנו בסימן מאוד מיוחד של מצוינות, מלחמה באלימות וחדשנות", סיפר לנו רוני בר, מנכ"ל ויו"ר הקבוצה, "זה מבחינתי מעבר לכל הביזנס, זה מסר שחשוב לנו להעביר ואנחנו משלבים ידיים בנושא עם ויצו העולמית".
8 צפייה בגלריה
גליה תורן חן ואיריס בר
גליה תורן חן ואיריס בר
הפעם בסימן מאוד מיוחד של מצוינות. גליה תורן חן ואיריס בר
(צילום: דקל לזימי לב)
"אני גאה על שיתוף הפעולה הזה", מוסיפה איריס בר, מנכ"לית שותפה ומנהלת קלינית, "קוסמטיקאיות נפגשות עם נשים, הן גם שומעות סיפורים של נשים, ומן הסתם הן גם שומעות סיפורים שקשורים באלימות נגד נשים. ואנחנו רוצים לתת להן כלים כדי להפנות את אותן נשים לגורמים המטפלים הנכונים".
מירה מינס, מנכ"לית ויצו העולמית: "השותפות בין ויצו ללאונרדו היא ראשונה מסוגה בתחום ענף הקוסמטיקה, זו שותפות לדרך חדשה וארוכה למען נשים בישראל. חובה על כולנו להירתם למאבק החשוב נגד האלימות במשפחה ולמען הנשים בישראל. בימים אלה אנו בויצו מגבשות תכנית הכשרה ייחודית וייעודית לקוסמטיקאיות של לאונרדו, שתיתן לכן כלים לזהות נשים החוות אלימות, לדעת כיצד לפנות אליהן, לשוחח עימן ולהפנות אותן אל קווי הייעוץ ומוקדי החירום שלנו ושל שאר הגופים או לפנות אלינו בעצמכן ולהתריע. ההכשרה תשולב כחלק ממערך תכניות ההדרכה של חברת לאונרדו".
8 צפייה בגלריה
כנס האסתטיקה של לאונרדו
כנס האסתטיקה של לאונרדו
מסר שחשוב להעביר. מתוך כנס האסתטיקה של לאונרדו
(צילום: דקל לזימי לב)
3 טכנולוגיות פורצות דרך
במסגרת האירוע השיקה החברה את ה־COMBOLIGHT, מכשיר טכנולוגי מסדרת הדגל HYPER PULSE אשר שולבו בו לראשונה 3 טכנולוגיות פורצות דרך. בר: "כשמו כן הוא, יש בו קומבינציה של מספר טכנולוגיות אסתטיות שמטפלות במספר אתגרים עוריים, לא רק בעור הפנים, אלא גם בגוף. אפשר לעשות איתו דברים מדהימים - מהסרת שיער, טיפולי הצרת היקפים, טיפולי מתיחת פנים, טיפולים הקשורים למרקם העור"
8 צפייה בגלריה
רוני בר, מנכ"ל חברת לאונרדו
רוני בר, מנכ"ל חברת לאונרדו
"אפשר לעשות איתו דברים מדהימים". רוני בר, מנכ"ל חברת לאונרדו
(צילום: דקל לזימי לב)
"אני חייב להגיד שאני מאוד מופתע לטובה מהמכשיר", העיד ד"ר לוי אברהם, המנהל המקצועי בקבוצת "לאונרדו", שהתנסה בעצמו במכשיר, "במצבים של עור רפוי אחרי ניתוח או אנשים עם צלקות שמפריעות להם - המכשיר נותן פתרונות טובים מאוד".
8 צפייה בגלריה
ד"ר לוי אברהם
ד"ר לוי אברהם
מופתע לטובה מהמכשיר. ד"ר לוי אברהם
(צילום: דקל לזימי לב)
במהלך הכנס פגשנו גם את הדוגמנית ג'ני צ'רוואני שמדגישה יתרון נוסף: "אם עד היום הלכת לקוסמטיקאית ורצית טיפול גוף וטיפול פנים – זה היה בשני מכשירים שונים. היום אפשר לעשות בטיפול אחד את כל הפינוקים האלה".
8 צפייה בגלריה
ג'ני צ'רוואני
ג'ני צ'רוואני
כל הפינוקים בטיפול אחד. ג'ני צ'רוואני
(צילום: דקל לזימי לב)
"מדובר במכשיר כחול־לבן, שזה בעיניי בשורה מרגשת, לא פחות", מסכמת יעל גולדמן, הפרזנטורית של החברה, "מרגש אותי להיות חלק מזה".
8 צפייה בגלריה
יעל גולדמן
יעל גולדמן
"מרגש אותי להיות חלק מזה". יעל גולדמן
(צילום: דקל לזימי לב)
8 צפייה בגלריה
דקלה
דקלה
מחכות כבר לפעם הבאה. דקלה
(צילום: דקל לזימי לב)
ומה לגבי הפיתוחים שמצפים לנו בהמשך? זה עדיין שמור בסוד, אבל נראה שיש עוד למה לחכות.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button