ירדן חכם. בעלת יותר ממאה בגדי ים

חכמה בשמש: ירדן חכם מתלבשת על בגדי ים בגזרת קאט אאוט

אושיית הרשת ירדן חכם, פעם עו"ד והיום רקדנית, מציגה את אחד הטרנדים הכי לוהטים לקיץ הזה - בגדי ים בגזרת חיתוכים, ומספרת על התגובות שהיא מקבלת: "עם השנים פיתחתי עור של פיל. אני חושבת שאני מודל טוב עבור הרבה בנות"

פורסם:
ירדן חכם (32) למדה משפטים והספיקה לעבוד כעורכת דין במשך חמש שנים, עד שהאהבה לריקוד הכריעה את הכף והיא בישרה להורים שלה שהיא עוזבת הכול. מלבד היותה כוריאוגרפית ורקדנית היא גם בעלת מותגים לתכשיטים ובגדים ויש לה נוכחות היסטרית ברשת: מעל 400 אלף עוקבים באינסטגרם (jorden90@) וסרטונים שמגיעים למיליוני צפיות בטיקטוק, כך שהיא משפיענית שגם מרוויחה מזה כסף.
+
לחצו >
+
לחצו >
ירדן חכם
(צילום: ליאור קסון, הפקה וסטיילינג: תמי ארד-ברקאי)
"עד לפני חמש שנים הייתי בעיקר עורכת דין. בסופי השבוע רקדתי, קיימתי סדנאות ריקוד והעליתי סרטונים לאינסטגרם. החשיפה שם הובילה אותי לדרך אחרת - התחילו לעקוב אחריי המון אנשים, מהארץ ומחו"ל, ואז הגיעו הרבה הצעות ופניות לנסיעות, חופשות וקמפיינים. הרגשתי שאני בצומת ושאני צריכה לבחור. במשרד עורכי דין את לא עושה א־ג־דו, את קורעת את התחת, ולא יכולתי לבקש הרבה חופשות. התחלתי לקבל תגובות וריקושטים מקולגות ומלקוחות, וכבר שמעתי את הזמזום באוזן ואת הרמזים שמה שעוצר אותי בקריירה זה הריקוד. הגברתי הילוך עם סדנאות הריקוד תוך כדי עבודה במשרד וכמעט קרסתי. ההתלבטות הייתה קשה: מצד אחד למדתי שבע שנים וההורים שלי מאוד רצו שאמשיך בקריירה הזו, אבל הרגשתי שהעבודה כבר פחות מסבה לי הנאה. אמרתי לעצמי שאם בשלושה ימים אני עושה את מה שאני עושה בשבועיים במשרד, וזה מה שאני אוהבת, אז למה לא? שנתיים הייתי במלחמה פנימית ובסוף עשיתי את זה.
+
לחצו >
ירדן חכם
(צילום: ליאור קסון, הפקה וסטיילינג: תמי ארד-ברקאי)

"רגע אחרי שעזבתי את המשרד קרעתי את הרצועה הצולבת בברך, אחת הפציעות הקשות של רקדנים, והיה לי תהליך שיקום ארוך מאוד. ניתחו אותי, הייתי עם קביים, וארבע פעמים בשבוע ההורים הסיעו אותי לפיזיותרפיה. חשבתי שכבר לא אוכל לחזור לריקוד והייתי חסרת אונים. הבנתי שאני לא יכולה לסמוך על הריקוד ושפיזית אני לא יכולה לעשות כסף. היו לי כמה חודשים קשים מאוד, ואז הקורונה פרצה. זה דווקא שימח אותי, כי פתאום כל העולם עצר, לא רק אני.
+
לחצו >
ירדן חכם
(צילום: ליאור קסון, הפקה וסטיילינג: תמי ארד-ברקאי)

"התחלתי לחשוב איך אני מייצרת הכנסה והקמתי את שני המותגים שלי: מותג התכשיטים JORDEN JEWELRY ומותג האופנה לבגדי נשים סקסיים THE NEDRAY, שנמכרים אונליין והרבה דרך האינסטגרם שלי. פשוט ייצרתי בגדים שהם מאוד אני וקראתי להם בגדים 'מחבקי קימורים'.
+
לחצו >
ירדן חכם
(צילום: ליאור קסון, הפקה וסטיילינג: תמי ארד-ברקאי)

"בהתחלה היה נורא קשה, אבל צמחתי בהדרגה. צילמתי בנות בכל הגדלים והסוגים בבגדים שלי, את קייסי זפטה, את עצמי וגם בנות רזות. מבחינתי 'אישה אמיתית' היא כל אישה, רזה או שמנה. בסופו של דבר גם חזרתי לריקוד ולהעביר סדנאות, שזה הדבר שאני הכי אוהבת לעשות. ברור שיש גם קושי, אני צריכה להמציא את עצמי מחדש כל יום, להיות עצמאית ולייצר תוכן. אבל האינסטגרם בשיא שלו ואני לא יודעת כמה זמן זה ישרוד, ולחזור להיות עורכת דין אני יכולה תמיד".
+
לחצו >
ירדן חכם
(צילום: ליאור קסון, הפקה וסטיילינג: תמי ארד-ברקאי)
ריקודים סקסיים זה מעצים?
"מאוד. יש אנשים שמעקמים את הפרצוף כשאישה רוקדת סקסי ומסיקים מסקנות על המיניות שלה. לחיות בלי אישורים זה משחרר מאוד: כן, אני סקסית, כן, אני בטוחה בעצמי ובמיניות שלי. כשאת רוקדת על עקבים את ישר מרגישה סקסית, ואני מעבירה סדנאות כאלה. נשים נכנסות כפופות וקפואות, והיום בואי תראי אותן, מנפחות את השיער, מתאפרות ומתלבשות אחרת".
מהאינסטגרם נראה שמיני זה האורך האהוב עלייך.
"כן, אני אוהבת שמלות מיני. ביומיום שלי אני עם טרנינג וטופ, אבל בערב כשאני יוצאת אני אוהבת מאוד להתגנדר. כולם אומרים לי שאני מגזימה אבל אני אוהבת שמלות, עקבים ותכשיטים, ובכל פעם אני מתלבשת כאילו אני יוצאת לאירוע".
האינסטגרם שלך הוא כולו את. אין אוכל, חברות, חבר. רק את רוקדת או את בבגדייך.
"מי שעוקב אחריי יודע שאני חושפת משהו מחיי האישיים אולי פעם בכמה חודשים. אני שומרת על הפרטיות שלי. היה לי חבר וזה היה מתוקשר, העליתי אותו הרבה ולמדתי לקח. היום יש לי חבר כבר חצי שנה ואני רוצה לשמור את זה לעצמי".
אילו תגובות את מקבלת?
"מכל הסוגים, ופיתחתי עם השנים עור של פיל. יש תגובות כמו 'הרגליים שלה ממש שמנות' ו'אני רואה לה צלוליט בפנים של הרגל', אבל אני מקבלת גם המון 'איזה כיף שיש אותך'. אני חושבת שאני מודל טוב עבור הרבה בנות".
כמה בגדי ים יש לך בארון?
"יותר ממאה, אני מתה על הים, יש ישראלית שלא אוהבת ים?".
מה את לובשת מעל בגד הים בדרך לחוף?
"שמלה קיצית, חולצה מכופתרת גדולה פתוחה או מכנסי פשתן".
מה החלומות הבאים שלך?
"להפוך לבינלאומית - להתפתח עם הריקוד גם לחו"ל ושיזמינו אותי להעביר סדנאות שם, לפתוח את המותגים שלי לעולם וגם משפחה וחתונה בתוכניות שלי, אני רוצה הכול!".

  • צולם במלון הסוויטות איילנד נתניה
  • דוגמנית: ירדן חכם. איפור: הגר גנון שיער: מאור אבו. ע' צלם: שירי ארביב. סנדלים: אוסף אישי
  • איפה משיגים? ברשתות/אתרים. פרפל ביי שרונה, אייס מול אילת ובאתר purpleilat.co.il. שני שמר, דיזנגוף 212 והברזל 3 ת"א ובאתר. Nedray, באתר thenedray.com. משקפי ורסאצ'ה, ברשתות האופטיקה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button