נועה אסטנג'לוב. "נכנסתי לתעשייה בגיל עשר, כך שבחוויה שלי חיכיתי שנים להזדמנות הזאת"

נועה אסטנג'לוב ("המפקדת"): "הזוגיות עזרה לי לאהוב את מה שאני רואה במראה"

נחשפנו אליה כרב"ט צליל בסדרה "המפקדת", ואילו בסדרה "האחיין שלי בנץ" היא מגלמת תפקיד שונה בתכלית. עכשיו היא מככבת בהפקת אופנה של "לאשה", בה היא מגלמת אמנית ומוזה בבגדי מעצבות ישראליות, ומספרת על השינויים שעברה בתקופה האחרונה

פורסם:
יומיים אחרי שחרורה מתיאטרון צה"ל, השחקנית נועה אסטנג'לוב (23) עלתה שוב על מדים כדי לגלם את התפקיד שגילה אותה לעולם: המ"כית צליל בן משה בסדרת המופת "המפקדת" (כאן 11). על התפקיד הזה היא הייתה מועמדת שנתיים ברציפות לשחקנית המשנה הטובה ביותר בטקס פרסי הטלוויזיה, וזאת אחרי שהייתה מועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרות "מיוחדת" ו"האחיין שלי בנץ" (כאן חינוכית), בטקס פרסי הטלוויזיה לילדים ונוער.
בימים אלה היא משחקת בעונה השנייה של "האחיין שלי בנץ" ובסדרה החדשה "דרימארס" בערוץ "זום", ואם נראה לכן כאילו הכול הלך לה מהר, אז ממש לא. "אני יודעת שמהצד זה נראה ככה, אבל נכנסתי לתעשייה בגיל עשר, כך שבחוויה שלי חיכיתי שנים להזדמנות הזאת", היא אומרת. "לא היה לי מושג ש'המפקדת' הולכת להתפוצץ ככה, כולנו באנו מאוד תמימים לפרויקט הזה. בהתחלה נבחנתי לתפקיד של ערבה, ברגע האחרון החליטו שאני יותר צליל מערבה, ואני שמחה על כך, כי צליל הרבה יותר קרובה ללבי".
באיזה אופן?
"היא כל כך רוצה להצליח ולזכות בהכרה, עד שהיא לא מצליחה לשחרר וליהנות מזה. הפרפקציוניזם שלה גובה ממנה מחיר כבד וזה דבר שאני מאוד מזדהה איתו, אם כי היא הרבה יותר נוירוטית ממני".
מזהים אותך ברחוב בזכותה?
"אני זוכרת שאחרי הפרק הראשון של 'המפקדת' הלכתי ברחוב והרגשתי את הסוויץ' במבט של האנשים. טוב, אני עוד לא נועה קירל, זה לא ברמת הטרדה, יותר ניגשים ואומרים מילה טובה וזה באמת מרגש".
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לחצו >
נועה אסטנג'לוב מצטלמת להפקת אופנה
"מגיל קטן רציתי שיסתכלו עליי ויראו אותי"
(צילום: מאיר כהן, סטיילינג: קים פרץ)


אסטנג'לוב נולדה וגדלה באשדוד, בת שנייה לדוד ובת־שבע, שניהם ממוצא גיאורגי. הם התחתנו בגיל 18 והתגרשו כשהייתה בת שבע, ומאז נוספו לה ארבעה אחים למחצה משני הוריה. היא עדיין גרה באשדוד עם אמה, ובשנה האחרונה היא בזוגיות עם שחקן תיאטרון בית ליסין, עמית פרנקו (26). "הכרנו דרך חברים משותפים, ראיתי אותו בהצגה 'משחקים בחצר האחורית', ובסוף מה שעזר לנו לקבוע את הדייט הראשון היה האינסטגרם", היא מספרת.
+
לחצו >
+
לחצו >
נועה אסטנג'לוב מצטלמת להפקת אופנה
"רק בחוג דרמה פרחתי והרגשתי שכל הכוכבים שלי מסתדרים"
(צילום: מאיר כהן, סטיילינג: קים פרץ)

איך התמודדת עם גירושי ההורים בגיל שבע?
"זה השפיע עליי בדרכים שאני עוד לא יכולה להבין. זה בטוח היה מעצב אישיותי חזק ובעיקר הפך אותי לילדה בוגרת מאוד. ילד שחווה משבר כזה צריך לגייס כוחות ולהסתגל. מה שעזר לי זה המשחק".
מאיפה זה בא?
"תמיד אהבתי תשומת לב. מגיל קטן רציתי שיסתכלו עליי ויראו אותי, והמשחק ענה לי על כל הצרכים. הייתי בהמון חוגים, אבל רק בחוג דרמה פרחתי והרגשתי שכל הכוכבים שלי מסתדרים. התחלתי לעשות אודישנים מאז שאני זוכרת את עצמי, וכולם הכירו אותי בתור הילדה שמתרוצצת על קו אשדוד־תל אביב".
+
לחצו >
+
לחצו >
נועה אסטנג'לוב מצטלמת להפקת אופנה
"כולם הכירו אותי בתור הילדה שמתרוצצת על קו אשדוד־תל אביב"
(צילום: מאיר כהן, סטיילינג: קים פרץ)

הרגשת את הפער בינך ובין הילדים התל־אביבים?
"ברור. לא היו לי דוגמאות של אנשים שהצליחו מהעיר שלי, אז היה לי קצת יותר קשה להאמין שאצליח להתברג. גם זה שאני ממוצא גרוזיני לא עזר. היה שלב שהתביישתי בזה, אבל עם השנים למדתי להתאהב בתרבות הגיאורגית ולחבק אותה".
+
לחצו >
נועה אסטנג'לוב מצטלמת להפקת אופנה
"העובדה שנכנסתי לזוגיות עזרה לי לאהוב את מה שאני רואה במראה"
(צילום: מאיר כהן, סטיילינג: קים פרץ)

את הרעיון להצטלם להפקת האופנה קיבלה ברגשות מעורבים. "זה לא בא לי בקלות, כי אני שחקנית ולא דוגמנית, אבל לאט־לאט הרגשתי איך אני משתחררת ומרגישה יותר ויותר בנוח", היא אומרת. "היה לי חשוב להביע את עצמי ולא רק להציג בגד, ולכן בחרנו לצלם בסטודיו לציור ואמנות, מתוך מחשבה שאני חצי מוזה וחצי יוצרת בעצמי, וזה היה הכי מדויק עבורי. אני אוהבת להתייפייף, היה לי כיף להרגיש נסיכה ליום אחד".
2 צפייה בגלריה
נועה אסטנג'לוב בסדרה "האחיין שלי בנץ" בכאן חינוכית
נועה אסטנג'לוב בסדרה "האחיין שלי בנץ" בכאן חינוכית
מתוך הסדרה "האחיין שלי בנץ" בכאן חינוכית
(צילום: חורחה מינקובסקי)

כמה המראה החיצוני מעסיק אותך?
"כשהייתי נערה זה תפס חלק גדול מאוד בחיים שלי. סבלתי בעבר מאכילה רגשית, אבל בשנה האחרונה מערכת היחסים שלי עם אוכל היא מהבריאות שהיו לי אי פעם. אני בטיפול פסיכולוגי כבר כמה שנים, וגם העובדה שנכנסתי לזוגיות עזרה לי לאהוב את מה שאני רואה במראה. אני מתאמנת, אבל לא ממקום של מרדף אחרי המשקל, אלא כדי לשמור על הבריאות הנפשית שלי. מצחיק, כי דווקא עכשיו ממש רזיתי".
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לחצו >
נועה אסטנג'לוב מצטלמת להפקת אופנה
"לא היו לי דוגמאות של אנשים שהצליחו מהעיר שלי"
(צילום: מאיר כהן, סטיילינג: קים פרץ)

כמה את מחוברת לאופנה?
"אני לא מתעסקת באופנה ביומיום, אבל לומדת להתחבר ומחפשת איך לבטא את עצמי באמצעות בגדים. לרוב אני לובשת בגדים פשוטים, חלקים ולא כל כך יצירתיים. אני קונה ב'זארה', בעיקר בייסיק, ומשלבת עם פריטים מיוחדים שאני מוצאת בחנויות מעצבים באופן אקראי".
איזה בגד מההפקה היית לוקחת הביתה?
"את חליפת הסריג הצבעונית בעבודת יד, אין דברים כאלה. אני מאוד אוהבת את הצבעים, והגזרה מאוד נשית, צעירה ומחמיאה. בקיצור, אשמח שהיא תהיה שלי".
+
לחצו >
+
לחצו >
נועה אסטנג'לוב מצטלמת להפקת אופנה
"למדתי להתאהב בתרבות הגיאורגית ולחבק אותה"
(צילום: מאיר כהן, סטיילינג: קים פרץ)

בתמונה הפותחת: חולצת כותנה עם כפתורים בהדפסת תלת־ממד מחומרים ממוחזרים (1,200 שקל) ומכנסי תחרה ואורגנזה משי (1,450 שקל, Adi Karni)
  • צולם בסטודיו של האמנית אורית פוקס, oritfuchs.com. מדגמנת: נועה אסטנג'לוב לסוכנות זוהר יעקובסון. איפור: אדיר פימה. שיער: אוראל עטון ל"ארטבוק". הפקה: לבנת סולימני. ע' צלם: דור אליהו
איפה משיגים? HALO, באתר halo–fashionstudio.com. Ronna Nice, באתר ronnanice.com. Mary'N, באתר mary–n.com. Adi Karni, טל': 052–3142104. Walkaholics, בית אשל 13 יפו ובאתר. HAR, באתר madebyhar.com. Kim Perets, באתר kimperets.com
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button