BEYONDSKIN, חנות הדגל מבית "לילית קוסמטיקה"

ביונד. עולם של ניחוחות, למבינות עניין

BEYONDSKIN, היכל הטיפוח והבישום היוקרתי מבית קבוצת הקוסמטיקה הגדולה בישראל "לילית קוסמטיקה", מגדיר מחדש את המושג אקסקלוסיבי. בואו בעקבות הניחוחות

מוגש מטעם "לילית קוסמטיקה"
פורסם:
את ובשמים?
א. סיפור אהבה, יש לי הרבה, כולל בשמי נישה ובשמים אולטרה יוקרתיים, שאני רוכשת בחו"ל
ב. אני טיפוס של בושם אחד, לכל החיים
ג. אני מתה למצוא את הריח הייחודי שלי
ענית א? את עומדת להתרגש!
ענית ב? את עשויה להיות מופתעת ממה שיקרה לך.
ענית ג'? בואי לחוות ניחוחות חדשים ומרגשים, אולי אחד מהם הוא שלך.

7 צפייה בגלריה
בושם Orpheo, ביונד סקין
בושם Orpheo, ביונד סקין
Orpheo
(צילום: לאנס הפקות)

תכירו את BEYONDSKIN, חנות הדגל לבשמי נישה, בשמים אולטרה יוקרתיים ומותגי קוסמטיקה (איפור וטיפוח) אקסקלוסיביים לנשים ולגברים, מבית "לילית קוסמטיקה", קבוצת הקוסמטיקה הגדולה בישראל.
ולמה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים: בשמי נישה ובשמי אולטרה יוקרתיים? אם כן, אנחנו מדברים על בשמים שלא תמצאי ברשתות הרגילות. ניחוחות ייחודיים שנרקחים ביד אומן, כאלה שעד היום יכולת למצוא רק בחו"ל ורק בבתי הבישום הגדולים. בין המותגים המובילים שנמכרים בחנות:
Creed, Diptyque, Maison Francis Kurkdjian, Kilian, La Prairie, Memo, Tom Ford Signature, La Bouche Rouge, Xerjoff, Comme des garcons, Juliette has a gun, EX NIHILO ועוד.
עוד בחנות: בשמים לגברים וקולקציה יוקרתית של נרות ובישום לבית. טווח המחירים: החל מ־200 ש״ח ועד 10,000 ש״ח.


7 צפייה בגלריה
BEYOND SKIN, חנות הדגל מבית לילית קוסמטיקה
BEYOND SKIN, חנות הדגל מבית לילית קוסמטיקה
דלת לעולם אחר. ההיכל החדש למותגי ביוטי יוקרתיים
(צילום: לאנס הפקות)

דלת לעולם אחר

5 מיליון ₪, זה הסכום שהשקיעה קבוצת הקוסמטיקה לילית בהיכל החדש למותגי ביוטי יוקרתיים, ובתכנון פתיחה של 10 חנויות עד סוף 2025, בהשקעה כוללת של כ־35 מיליון ₪, לצד אתר און ליין.
החנות, הממוקמת בקניון רמת אביב בתל־אביב ומשתרעת על שטח של כ־100 מ"ר, כוללת לראשונה בישראל Beauty Room, חדר טיפולים יוקרתי של מותג העל לה־פררי. את הטיפולים האלה ניתן היה לבצע עד היום רק באירופה ובארצות־הברית. עוד בחנות - חלל שנקרא "בועה" ובו מתאימים לך את הבשמים.

7 צפייה בגלריה
בושם baccarat rouge 540, ביונד סקין
בושם baccarat rouge 540, ביונד סקין
בושם baccarat-rouge-540
(צילום: לאנס הפקות)

"קטגוריית הנישה והאולטרה פרימיום גדלה בשנים האחרונות באופן משמעותי, בעולם כולו וגם בישראל והיא יוצרת ענין רב בקרב קהל הצרכנים", אומרת יעל בילט־צין, מנכ"ל לילית קמעונאות ומבעלי לילית קוסמטיקה. "כחברה מובילה בתחום הקוסמטיקה, אנו חותרים תמיד לאיתור מותגים חדשים והצגת מיטב הטרנדים הקיימים בעולם לקהל הישראלי. לילית קוסמטיקה מובילה את השוק עם מותגים בינלאומיים ומוצרים חדשניים, תוך כדי שמירה על הזהות והייחודיות של כל מותג".
המותגים שעד היום יכולת למצוא רק בחו"ל – פה ממש ממול
ברשת ניתן יהיה למצוא את המותגים המובילים בעולם שיעשו עלייה לראשונה לישראל.

הכי נחשק: MAISON FRANCIS KURKDJIAN PARIS

המותג הצרפתי היוקרתי, פרי יצירתו של הבשם הידוע, פרנסיס קורקג'דיאן, ידוע כאחד המותגים הייחודיים והנחשקים ביותר בימינו וכולל בין היתר את הבושם האייקוני Baccarat Rouge 540. קולקציית הבשמים של המותג תוכננה על פי מסורת הבשמים הצרפתית של חושניות ועדינות לצד חזון עכשווי של יצירה ואמנות לבישת הבושם.
המותג, הידוע כמדויק, טהור, מתוחכם ונצחי כולל סדרות בשמים, קרם ושמן גוף, קרם ידיים, ג'ל רחצה, נרות לבית, בקבוקי ריפיל ועוד.

7 צפייה בגלריה
BEYOND SKIN, חנות הדגל מבית לילית קוסמטיקה
BEYOND SKIN, חנות הדגל מבית לילית קוסמטיקה
ייחודית. הבועה להתאמת בשמים
(צילום: לאנס הפקות)

חגיגה לחושים: DIPTYQUE

המותג הפריזאי המרגש, בקולקציה מרהיבה של בישום ומוצרים לטיפוח הגוף והבית הנחווים בכל חמשת החושים. הקולקציה עשויה ממיטב חומרי הגלם הקיימים בעולם, ומציגה ליין עשיר של בשמים, מפיצי ריח לבית, בישום לחלל הבית, נרות, מיסטים לשיער, בושם מוצק הניתן ל״ריפיל״, קרם ידיים וגוף ועוד.

אמירה חברתית: KILIAN

מותג הבישום הצרפתי היוקרתי חרט על דגלו את נושא האקולוגיה והקיימות, באמצעות השימוש באריזות עם אפשרות לשימוש חוזר על ידי רכישת מילוי לבושם.
מאז השקת המותג ב־2007, העולם של KILIAN כולל יותר מ-35 ריחות, המשתרעים על פני קולקציות שונות של ניחוחות.
המותג ממשיך ליצור מוצרים בלתי צפויים המגלמים תחכום אולטימטיבי ויוקרה נצחית.

הבשמים של בתי המלוכה: בית קריד (Creed)

המותג מייצר בשמים נדירים בעבודת יד לבתי מלוכה ולפטרונים בעלי טעם משובח במשך למעלה מ־250 שנה. זה התחיל בבקבוק הבושם ROYAL ENGLISH LEATHER שהוזמן על ידי המלך ג'ורג' השלישי לאחר שהתלהב מזוג כפפות ריחניות. The House of Creed הוא אחד מבתי הניחוח העתיקים אך המודרניים בעולם, המשתרע על פני שבעה דורות ועובר מאב לבן במשך למעלה מ־250 שנה. כבית הניחוחות היחיד שמסתמך על טכניקת עירוי עתיקה כדי ללכוד את חומרי הגלם והנדירים של כל בושם, קריד יצרו מורשת של ריחות ללא תחרות, שנלבשו על ידי מלכים, מלכות וחסידי קריד בעלי טעם משובח לאורך ההיסטוריה. כל ריח מעורב, מרוכך ומסונן בעבודת יד במסורת הגבוהה ביותר של מייסד הבית, ג'יימס קריד. כיום, הדור השישי והמאסטר פרפומר אוליבייה קריד ובנו, ארווין קריד, משלימים את המלאכה מהמעבדה הפריזאית שלהם וממשיכים את אמנות ייצור הבושם של קריד - מבט נצחי, אך מודרני, על ההיסטוריה, בתוך בקבוק.

7 צפייה בגלריה
BEYOND SKIN, חנות הדגל מבית לילית קוסמטיקה
BEYOND SKIN, חנות הדגל מבית לילית קוסמטיקה
בשמים שאין ברשתות הרגילות
(צילום: לאנס הפקות)

החדשני: MATIERE PREMIERE

המותג הפריזאי ידוע בניחוחות טבעיים, בחומרי הגלם יוצאי הדופן ובגישה חדשנית ועדכנית.
המותג מציג 8 בשמים ייחודים עם חתימה מיוחדת וחדשנית, הן בניחוחות והן בנוסחאות הקצרות והמרכיבים הטבעיים.

בישום לבית בעבודת יד: DR VRANJES

המותג האיטלקי מתהדר באמנות עיבוד תמציות ובשמים בעבודת יד וידוע בייצור ניחוחות המתבססים על מדע מולקולרי לגיבוש ריחות אלגנטיים, שנועדו לשפר ולהעשיר את חיי היומיום.
המותג כולל קולקציית מפיצי ריח לחלל הבית בעבודת יד, אשר מעוצבים במנורות זכוכית אקסקלוסיביות וצבעוניות וקולקציית נרות ריחניים הכוללות תמציות טהורות באגרטלי זכוכית צבעוניים. קולקציית ההום דיפיוזרז כוללת יותר מ־30 ניחוחות בלעדיים וקולקציית מפיצי ריח חדשניים לרכב לחוויה שאין דומה לה.

7 צפייה בגלריה
מברשות ברונזר היילטיס, ביונד סקין
מברשות ברונזר היילטיס, ביונד סקין
מברשות ברונזר והיילטיס
(צילום: לאנס הפקות)

אשפי העיצוב: LA BOUCHE ROUGE PARIS

מותג האיפור הצרפתי היוקרתי, אשר הכה גלים באירופה הודות לעיצוב הייחודי, החומרים הטבעיים וכיסויי העור המעוצבים לעילא. המותג כולל מוצרים לשפתיים, לעיניים ולפנים, שביניהם המסקרה הראשונה בעולם המורכבת מזכוכית וכן אודמים 100% טבעוניים המכילים סרום ולחות אולטימטיבית, קולקציית עפרונות לשפתיים, מברשות, ברונזרים, מסקרה, צלליות, סרום לגבות, עפרונות לגבות, קולקציית כיסויי עור בעבודת יד על ידי אמן עור מבית Infinitely refillable ,Tameires du Puy ועוד.

לסיכום, ביקור ב־BEYONDSKIN הוא חוויה חושית מסחררת ומרגשת, שכדאי לך לנסות, בדומה לביקור במוזיאון. תיהני! ותביאי את הגבר שלך, הוא ייהנה גם.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button