המכשיר הביתי שעושה את העבודה! רוית אסף עם "נומייר פלוס"

הפטנט הטכנולוגי המתקדם בעולם שיבטיח לך את שיפור מראה עור הפנים כבר בתום הטיפול הראשון!

כבר לא צריך לבקר לעיתים קרובות במכוני הקוסמטיקה ולהוציא כסף רב על טיפולים. עכשיו בזכות מכשיר ה"נומייר פלוס" אפשר לחטב את הפנים, להפחית קמטים ולהשיג עור נפלא, וכל זה מהבית בקלות ובנוחות

מוגש מטעם "נומייר" ישראל
עודכן:
אחד מהחששות האנושיים ביותר שיש לאדם במהלך חייו הבוגרים, הוא הליך ההתבגרות אשר אליו נלווים סימני ההזדקנות וקמטוטי העור הטבעיים. כדי להתמודד עם הגזירה, רבים משקיעים משאבים רבים בשגרת הטיפוח והיופי ובתוך כך מקפידים לבקר לעיתים תכופות במכוני הקוסמטיקה והאסתטיקה. אלה דורשים לרוב סכום כסף לא מבוטל עבור כל טיפול, וכמובן שבדרך כלל מדובר בהליך ארוך הכולל מספר טיפולים ותוצאות שנראות לאחר תקופה מסוימת.


החדשות הטובות בהחלט, הן שהטיפולים הללו אינם המוצא האחרון, שכן הודות להתפתחות המדע וההתקדמות הטכנולוגית, כיום אנו מתוודעים ליותר ויותר מכשירי קוסמטיקה ביתיים שלגמרי עושים את העבודה (ועושים אותה נפלא!). אחד מהמכשירים המובילים ביותר כיום בשוק, ששמו הולך לפניו, הוא מכשיר "נומייר פלוס" אשר אחראי לחיטוב עור הפנים והפחתת הקמטים וסימני ההזדקנות. מדובר בפטנט בלעדי אשר אושר ועומד בתקנים המחמירים ביותר של ה-FDA וה-CE.

4 צפייה בגלריה
רוית אסף פרזנטורית נומייר
רוית אסף פרזנטורית נומייר
עומד בתקנים המחירים ביותר
(באדיבות חברת "נומייר")

באמצעות שילוב הטכנולוגיות אור לד וזרמי ה-EMS אשר פועלים יחד בשיטה משולבת להאצת והמרצת שרירי הפנים- המכשיר נמצא כמסייע מאוד לשיפור מרקם העור, ובהענקת מראה חיוני, מתוח וצעיר הרבה יותר. אם לא די כך, המכשיר יעיל גם עבור טיפול באקנה פעיל או במניעת ההתפרצות שלו, וכמובן גם בהעלמת הצלקות שנגרמו כתוצאה מכך.
אחד מהיתרונות הבולטים של המכשיר הוא בעובדה שמדובר במכשיר שמבצע טיפול יסודי, שכן הוא חודר לרבדים העמוקים ביותר של העור ולכן כבר בתום השימוש הראשון ניתן להרגיש בהבדל וליהנות מעור בריא, קורן וצעיר.

4 צפייה בגלריה
רוית אסף פרזנטורית נומייר
רוית אסף פרזנטורית נומייר
עור בריא, קורן וצעיר
(באדיבות חברת "נומייר")

הסיבות שהופכות את "נומייר פלוס" לאטרקטיבי במיוחד:
  • עומד בתקנים המחמירים ביותר של ה-FDA
  • נרשם כפטנט בלעדי של חברת "נומייר" בארה"ב, אשר לזכותה זקופים פיתוחים טכנולוגיים רבים הרשומים כפטנטים בלעדיים
  • על אף הטיפול היסודי, הטיפולים אינם פולשניים ולא משאירים צלקות, דימומים או צורך בזמן החלמה.
  • ללא תחושת כאב
  • התוצאות ניכרות כבר בתום השימוש הראשון!
  • אחריות מורחבת לשנתיים
כדי להבין את הפעולה הייחודית של המכשיר, צריך להבין תחילה את תהליך הזדקנות העור. עם ההתבגרות, המוליכות החשמלית הטבעית של עור הפנים נחלשת, מה שאחראי על הופעת הקמטים, שקיות מתחת לעיניים ומראה עור הפנים העייף. הפטנט הייחודי, הלוא הוא "נומייר פלוס" עונה בדיוק על הבעיה. באמצעות טכנולוגיית זרמי המיקרו, אשר לה תפקיד עיקרי בחידוש ייצור החלבונים קולגן ואלסטין, טונוס השריר מתעורר ורקמת שרירי הפנים מתחדשת. לצד זאת, טכנולוגיית אור הלד מחממת בצורה מבוקרת את השכבה החיצונית של עור הפנים וכך היא מסייעת למניעת פגמים, קמטים דקים, נקבוביות עור מוגדלות, ואחראית על השיפור המיידי במרקם העור.

4 צפייה בגלריה
רוית אסף פרזנטורית נומייר
רוית אסף פרזנטורית נומייר
בלי כאב או צלקות
(באדיבות חברת "נומייר")

לא בכדי יותר ויותר אנשים (ובעיקר נשים) פונים לטיפול באמצעות המכשיר הביתי "נומייר פלוס", שכן הוא מתאים לכל הגילאים מלבד לנשים בהיריון ולבעלות קוצבי לב. ממהפכה האסתטית חסרת התקדים שהביא איתו המכשיר, נהנות נשים רבות בכל רחבי העולם אשר מעידות על שיפור ניכר במצב עור הפנים שלהן ומיצוקו.


פורסם לראשונה: 20:21, 13.06.21
The Butterfly Button