חוד החנית של הטיפולים האסתטיים: Hyper Pulse ALT

הסרת שיער בלייזר? תתקדמו! המכשיר שאתם חייבים לנסות

קוסמטיקאיות, מכוני יופי, רופאי אסתטיקה ועור – הכירו את מכשיר Hyper Pulse ALT, שיבדל אתכם לטובה משאר המתחרים בזכות טכנולוגיית קרן האור בעלת הפטנט • המכשיר מאפשר הסרת שיער ב־18 דקות בלבד ללא כאבים • טכנולוגיה שאינה פוגעת ברקמות העור ולא גורמת לכאב • תוצאות משמעותיות החל מהטיפול הראשון • התוצאות נשמרות לטווח הרחוק

מוגש מטעם לאונרדו
פורסם:

מה שאתם צריכים לדעת: מהי טכנולוגיית ה־ALT ועל מה היא מבוססת?

טכנולוגיית ה־ALT משמשת קוסמטיקאיות, מכוני יופי ורופאי אסתטיקה ועור. מדובר בטכנולוגיה חדשה בתחום האסתטיקה והטיפול. ALT הם ראשי תיבות של Accumulative Light Torrent Technology. במילים אחרות, זוהי טכנולוגיה שעושה שימוש בקרן אור משודרגת, שרמת הדיוק והמהירות שלה גבוהה מאוד. הטכנולוגיה יכולה לייצר תדר עבודה 5HZ (חמישה הבזקי צבר בשנייה) בכיסוי שטח של עד 37.5 סמ"ר בשנייה. ההבזקים יוצרים צבר אנרגיה מהיר מאוד אשר בתהליך ביולוגי מורכב מתורגם לאנרגיית חום.

3 צפייה בגלריה
טכנולוגיה שאינה גורמת לכאב
טכנולוגיה שאינה גורמת לכאב
טכנולוגיה שאינה גורמת לכאב
(אתי פריד)
בעלות מכוני יופי מעידות: "המכשיר שדרג לי את הקליניקה. קודם כל הצלחתי להכניס עשרות של לקוחות חדשות כי הוא חסך לי המון זמן. בכל זאת, 18 דקות לגוף מלא זה מטורף. זה מיתג אותי ובידל אותי מהמתחרות – כי יש אצלי מערכת בטוחה, ייצור ישראלי וגם עם פטנט. העסק שלי גדל כלכלית בעשרות אחוזים וגם הביא לי עשרות ומאות לקוחות שרצו ללכת על בטוח – על הטכנולוגיה החדשנית ביותר שיש לשוק להציע".
מכוני יופי ורופאי אסתטיקה רבים בחרו להשתמש בטכנולוגיית ה־ALT, בעלת היתרונות הרבים – וזכו למימון מלא ללא צורך במקדמה ברכישת המכשיר. מדובר בטכנולוגיה שאינה פוגעת ברקמות העור ומתאימה כמעט לכל סוגי העור. בנוסף, משך זמן הטיפול מתקצר באופן משמעותי, וכן אין כאב כלל למטופלות. טכנולוגיה זו מיועדת לקוסמטיקאיות, מכוני יופי, רופאי אסתטיקה ועור. בנוסף, מכשיר ה־ Hyper Pulse ALT מיוצר בישראל. ד"ר גיא נחמני, מומחה לכירורגיה פלסטית, מסייע כמנהל רפואי ומלווה את כל ההליך הקליני הכולל ניסויים, טיוב פרוטוקולים, ייצור, פיתוח, בקרת איכות, אישורים ותקנים מחמירים ביותר. כמו כן, המכשיר מצוי באישור ובפיקוח מכון התקנים הישראלי ומאושר על ידי משרד הבריאות.

למה זה עדיף על פני לייזר ואלטרנטיבות אחרות

זה הופך את העבודה למהירה יותר: 18 דקות וסיימתם.
הליך הסרת השיער אורך כ־18 דקות, בזכות כמות ההבזקים הגבוהה שטכנולוגיה זו מאפשרת. קצב העבודה מהיר יותר מזה של הסרת שיער בטכנולוגיית לייזר. דבר זה מתאפשר על ידי עבודה מהירה וממושכת בשיטה הנקראת "גליידינג" (Gliding). בשונה משיטות אחרות שבהן משתמשים בג'ל, כמו למשל הסרת שיער בלייזר, אין צורך לחזור על אותם המקומות כמה פעמים. כך, למעשה, משך הטיפול מתקצר ונעשה נעים יותר עבורך ועבור הלקוחה.

מקל את העבודה של מכוני היופי: תחנת עבודה אחת, כמה טיפולים
כבר לא צריך להחזיק בקליניקה כמה מכשירים לכל סוג טיפול, ההיפר פולס נותן פתרון של תחנת עבודה אחת בעלת כמה פונקציות לסוגי טיפולים. החל מהסרת שיער, מיצוק העור, הבהרת העור ועד טיפול לפטרת הציפורן. טכנולוגיה זו מאפשרת לעשות עבודה מקצועית ויעילה יותר מבלי לפגוע ברקמות העור. בנוסף, טיפול הסרת שיער מסוג זה מתאים לכל סוגי העור (לא כולל שיער ג'ינג'י ולבן). טכנולוגיה זו אינה גורמת לתופעות לוואי או לכאבים בזמן הטיפול. מאות קוסמטיקאיות העידו שהן מרוצות מאוד. "הלקוחות שלי סופר־מרוצות כי כבר מהטיפול הראשון ניתן לראות תוצאות משמעותיות".

העלאת רף המקצועיות והפחתת הכאב של המטופלים
העבודה בטכנולוגיית ה־ALT היא מקצועית ובטוחה לשימוש, לרבות ילדים ובני נוער. היא יכולה לטפל בכל סוגי השיער וגוני העור, למעט שיער ג'ינג'י ושיער שיבה. מדובר בטיפול מהיר וכמעט ללא כאב למטופלות. טכנולוגיית קירור ייחודית המייצרת אלחוש לאורך כל הטיפול מפחיתה משמעותית את תחושת אי הנעימות של המטופלת


מיתוג ברמה אחרת: מחזיקים טכנולוגית ALT? זה אומר עליכם
אלו העושים או עושות שימוש בטכנולוגיה מסוג זה, חיזקו את מיתוג הקליניקה באופן ניכר. סדרת המכשירים בטכנולוגיית ALT עומדת בסטנדרטים בינלאומיים מחמירים הנחשבים לבטוחים והמתקדמים ביותר בארץ ובחו"ל. קוסמטיקאיות ורופאי עור בארץ ובחו"ל בחרו במערכת המתקדמת במטרה להגדיל את כמות הלקוחות, לתת מענה למגוון בעיות עור וכמובן, להגדיל את הרווחים שלהם. לדוגמה, ד"ר לוי אברהם, מומחה לפלסטיקה וכירורגיה, בחר לקליניקה שלו במערכת היפר פולס, המעניקה פתרונות לבעיות עור כמו צלקות.

3 צפייה בגלריה
מכשיר מומלץ להסרת שיער ולטיפול העור – Hyper Pulse ALT 1818
מכשיר מומלץ להסרת שיער ולטיפול העור – Hyper Pulse ALT 1818
פיגמנטציה, אנטי אייג'ינג, חידוש העור, אקנה, הסרת שיער, מניעת הזדקנות ועוד
(אתי פריד)

תזכרו את השם – Hyper Pulse ALT 1818

מדובר במכשיר להסרת שיער המבוסס על טכנולוגיית ה־ALT. טכנולוגיה זו מאפשרת מגוון טיפולים שונים כגון: פיגמנטציה, אנטי־אייג'ינג, חידוש העור, אקנה, הסרת שיער, מניעת הזדקנות ועוד. הטיפולים יעילים, בטוחים ואורכים פחות זמן בהשוואה ללייזר.
למערכת היפר פולס ממשק משתמש ידידותי, הכולל צג מגע צבעוני ומערכת הפעלה בעברית, אנגלית ורוסית.


אנחנו מזמינים אותך לבחור נכון :) השאירי פרטים ונחזור אלייך.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button