נס פך השמן של עולם הביוטי?

שלא ייגמר לעולם: למה צצו פתאום מוצרי טיפוח באריזות גדולות?

גם אתן שמתן לב בסיבוב האחרון שלכן בפארמים שמוצרי הטיפוח מגיעים באריזות גדולות מהרגיל? מדובר במגמה שהולכת וגדלה (תרתי משמע), וגם היא קשורה, איך לא, לטיקטוק

פורסם:
"בתקופה האחרונה אנחנו פוגשים יותר מותגי דרמו־קוסמטיקה שבוחרים להציע קרמים בצנצנות באריזות גדולות שיכולות להגיע גם ל־450 מ"ל, כשאותו קרם מתאים גם לפנים וגם לגוף. לשם השוואה - בדרך כלל קרמים המיועדים לפנים מגיעים באריזות של 50 מ"ל", אומרת לנו שירן אליצור, מנהלת פיתוח ויבוא מותגים בסופר־פארם. "טיקטוק נתנה דחיפה אדירה למותגים ותיקים ומסורתיים שבעבר נתפסו כמוצר טיפולי שנמכר רק בבתי מרקחת, וחשפה אותם לקהל צעיר שמעולם לא התעניין בו. הצרכניות מתחברות לפורמולה ולתועלות שלה, כאשר חלקן אוהבות גם את העובדה שהוא ללא ריח".
"טיקטוק נתנה דחיפה אדירה למותגים ותיקים ומסורתיים, וחשפה אותם לקהל צעיר שמעולם לא התעניין בו"
על פניו, בשורות נפלאות: פחות שלבים בטקס הטיפוח ויותר מהמוצר. אבל אחרי שהרגילו אותנו בשנים האחרונות לשגרת טיפוח ארוכה ומוקפדת המציעה תכשיר שונה לכל אזור, נראה שהצרכניות מקבלות את הבשורה בסקפטיות מסוימת: "ישנן לא מעט הרמות גבה מצד הלקוחות הישראליות, שחלקן מסתייגות מהסוגיה ו'לא בוטחות' בקרם המגדיר את עצמו כמתאים גם לגוף, אולי מתוך מחשבה כי הפורמולות של קרמי גוף נוטות להיות פשוטות ובסיסיות יותר", מגלה אליצור. "אף על פי כן מותגי דרמו־קוסמטיקה ידועים באיכות הפורמולות שלהם, ודווקא בגלל זה הם מרגישים בנוח להציע לצרכנים שלהם להשתמש במוצר שהוא גם לפנים וגם לגוף".

+
צטאפיל >
+
ליפיקאר באום >
+
סרווה >
+
אדוונס >
+
חלאבין >
+
ניוטרוג'ינה >
מוצרי טיפוח באריזות גדולות
מוצרי טיפוח באריזות גדולות
(צילום: ירון ויינברג, Shutterstock)
בעבר היה נהוג לייצר מוצרים רב־תכליתיים בגדלים של פמילי־סייז. מה מוביל חברות לייצר שוב מוצרים בגדלים כאלה?
"כמו שאנחנו חווים סקיניפיקציה של השיער והקרקפת (התייחסות לאזור הקרקפת באותו האופן שמתייחסים לעור הפנים, ד"פ), ישנה כניסה של חומרים פעילים גם לתוך תכשירי טיפוח הגוף ואבולוציה רצינית מאוד של הפורמולות. לא עוד קרמי גוף בסיסיים בניחוח וניל. מוצרים המיועדים לטיפוח הגוף משלבים היום גם חומרים פעילים כמו סרמידים, חומצה היאלורונית, ניאצינמיד ואחרים. החומרים הפעילים כבר אינם נחלת טיפוח הפנים בלבד.
"בנוסף, ישנה גם התרחבות של היצע המוצרים המוגדלים: סרומים לגוף, תרסיסים יבשים וגם ריבוי שימושים - בשנים האחרונות אנחנו רואים מעבר למוצרים היברידיים, כאלה שהם גם וגם, סטיקים דו־צדדיים למיניהם, איפור שהוא גם טיפוח ועוד. בנוסף, חשוב לשים לב גם לצמיחת קטגוריית הבודי אקנה וההכרה בו. אם בעבר היינו משתמשים בתכשירי פנים לטיפול באקנה גוף, היום יש מגוון רחב מאוד ולגיטימציה רבה של אקנה באזור הגב ובאזורים אחרים".
האם אריזה גדולה פוגעת באיכות המוצר?
"אין ספק שיש משמעות לתדירות החשיפה של הפורמולה לאוויר הפתוח, ולכן תכשירים רבים מגיעים עם פייה, שפופרת או משאבה המונעות התחמצנות של החומר".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button