הזהב שלך לטיפוח הפנים. סדרת המוצרים החדשה של רווית אזוט

רווית אזוט: כל הנוצץ זהב

מאיפור קבוע ועד טשטוש קמטים. במרכז רווית אזוט תמצאי כל מה שאת צריכה כדי להרגיש ולהיראות הכי טוב

מוגש מטעם רווית אזוט
פורסם:
זה היה ברור כשמש, שרווית אזוט, מי שעשתה את הפריצה הגדולה של חייה כבר בגיל עשרים ודקה, שהתחילה עם חנות קטנה למכירת מוצרי קוסמטיקה ואיפור בשנת 2000 והיום היא אייקון מוביל בתחום הקוסמטיקה ועם אקדמיה לאיפור קבוע ולמקצועות היופי - תשיק סדרת מוצרים איכותית לשגרת טיפוח אקסקלוסיבית. כי כמו השם והעיצוב המוזהב של הסדרה, כך גם רווית. כל מה שהיא נוגעת בו, הופך לזהב.
אזוט עומדת בראש "מרכז רווית אזוט – טיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה מתקדמים" המעניק מגוון של טיפולים קוסמטיים וטיפולי אנטי אייג'ינג לטיפוח ולשיפור מרקם העור, טיפולים אסתטיים עם טכנולוגיות מתקדמות בשילוב מוצרים איכותיים, הסרת שיער בלייזר, הסרת קעקועים, הצרת היקפים, הקפאת שומן, איפור קבוע ועוד.

5 צפייה בגלריה
רווית אזוט טיפולי יופי גליה מוצה
רווית אזוט טיפולי יופי גליה מוצה
איפור קבוע ויציב לאורך זמן ללא כאב
(צילום: מורן מאיר גז)

מרימות גבה: כל מה שצריך לדעת על איפור קבוע

שלחנו מכורה לאיפור לנסות את הטיפולים של רווית אזוט, אתן יודעות, כדי לחסוך לנו את הזמן היקר שאנחנו משקיעות כל בוקר מחדש לפני שיוצאים מהבית. פייר? הופתענו.
הקליניקה לאסתטיקה מתקדמת מקבוצת רווית אזוט מציעה פתרונות מתקדמים בתחום האיפור הקבוע. איפור קבוע מעניק מראה של איפור מוקפד ומושלם ללא מאמץ. ניתן באמצעות איפור קבוע להגיע לשפתיים מושלמות, לגבות מעוצבות ומתאימות למבנה הפנים ולקו אייליינר מחמיא. האיפור הקבוע יציב לאורך זמן ואינו כרוך בכאב. בעידן של היום, זמן הוא מצרך יקר. טכניקת האיפור הקבוע מאפשרת לך לייצר מראה מדויק ורענן גם ללא השקעת זמן ובכל יום מחדש. רווית אזוט מומחית בתחום האיפור הקבוע ומובילה את ההכשרות לאיפור קבוע בדרום.

5 צפייה בגלריה
רווית אזוט טיפולי יופי עדי סאסי
רווית אזוט טיפולי יופי עדי סאסי
מראה של איפור מוקפד ומושלם ללא מאמץ
(צילום: מורן מאיר גז)

סדרת המוצרים החדשהPRO GOLD שכדאי לבדוק

רווית אזוט מציגה את סדרת הזהב PRO GOLD להשגת תוצאות מיידיות בתחום האנטי אייג'ינג, להחייאת העור ולהקטנה משמעותית של הקמטים. יעילה מאוד בטיפול ובטיפוח עור הפנים. "סדרת האנטי אייג'ינג "פרו גולד" המתקדמת עושה קסמים", אומרת רוית. היא מסייעת לחידוש עור הפנים, ממצקת אותו ומשיבה לו מראה רענן, זוהר, צעיר ומטופח.

5 צפייה בגלריה
רווית אזוט טיפולי יופי גליה מוצה
רווית אזוט טיפולי יופי גליה מוצה
סדרת האנטי אייג'ינג החדשה PRO GOLD שמעניקה לעור מראה רענן וזוהר
(צילום: מורן מאיר גז)

ייחודה של הסדרה הוא השימוש בחומרים פעילים הידועים מחקרית כמועילים לטיפולי אנטי אייג'ינג, ובמרכיביה ממקור טבעי, בעיקר אבקת זהב 24 קראט הידועה כבעלת השפעה מיידית על העור ובהענקת מראה מטופח ורענן.
הסדרה מותאמת לכל סוגי העור ונותנת פתרונות לבעיות עור שונות, כגון עידון וטשטוש קמטים וקמטוטים, החלקת העור והשבת האלסטיות תוך עידוד יצירה מחדש של הקולגן בעור, הענקת גוון אחיד לעור, העלאת רמת הלחות בעור ומניעת יובש תוך שיפור המטבוליזם בעור וטיפול בנקבוביות פתוחות, ובעיקר שיקום עור בוגר ועייף.

5 צפייה בגלריה
רווית אזוט טיפולי יופי גליה מוצה עדי סאסי
רווית אזוט טיפולי יופי גליה מוצה עדי סאסי
הסדרה הייחודית עם אבקת זהב 24 קראט
(צילום: מורן מאיר גז)

פרטי התקשרות: ============
סניף דרום - עין גדי 14 באר שבע, טלפון: 077-7675404, 054-5988781; סניף מרכז - שוק צפון, טלפון: 054-5988781
פייסבוק: ravit azut
אינסטגרם: ravit_azut_academy

  • צילום: מורן מאיר גז; איפור: רינת נגיד; שיער: דוריאן דילן; סטיילינג: MIMI BRIDAL; דוגמניות: עדי סאסי, גליה מוצה לסוכנות יולי; לוקיישן: לה ריאד מימי.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button