שפיטה. "" אין מה להגיד, ההיריון יושב עלי"

שפיטה: "גיליתי שאני הרבה יותר סקסית בהיריון"

שפיטה מצטלמת להפקת אופנה, ממשיכה להסתלבט גם כשהיא בהיריון מתקדם, ומכריזה: "אני מרגישה כמו אלָה ונראית כמו אלה". אז זרמנו איתה

עודכן:
שפיטה, את עדיין בת 27?
"תכף בת 27. יש לי פחד מהגיל הזה, לא רוצה להצטרף למועדון ה־27, אז כבר שלוש שנים אני מעדכנת את הגיל שלי במשרד הפנים. איך עושה את זה? משחדת אותם. אל תתבלבלי, הכל זה כסף".
את יכולה לדלג על 27 ולקפוץ ל־28. גם אופציה, לא?
"מישהי פעם אמרה לי ש־28 זה מזל רע. זה גם קרוב מדי ל־30. לא מתאים. אני בת 28 לא אהיה".
6 צפייה בגלריה
שפיטה בהפקת אופנה
שפיטה בהפקת אופנה
"אני בת 28 לא אהיה"
(צילום: שי פרנקו, סטיילינג: מזל חסון)

האם את עדיין דבקה בגרסתך שההיריון הגיע מישיבה על אסלה אקראית?
"הגיעו תמונות ראשונות ממצלמת האבטחה בתחנת הדלק. אני עובדת על לגלות מי האבא. אולי גם אצא במבצע די־אן־איי ארצי. בכל מקרה, אני מכחישה מאהב או בן זוג. אני לא אישה של גבר אחד. אף אחד לא יגביל אותי! אני בחודש השמיני, עד הלידה נדע מי האבא".

6 צפייה בגלריה
שפיטה בהפקת אופנה
שפיטה בהפקת אופנה
"אני עובדת על לגלות מי האבא"
(צילום: שי פרנקו, סטיילינג: מזל חסון)

איך עובר עלייך ההיריון?
"כשאני מגיעה לקופת החולים, השומר בכניסה משתחווה. הצוות יודע לא ליצור איתי קשר עין. כשאני נכנסת לרופא, הוא קודם כל מגיש לי אייס טי ופירות ורק אז ניגשים לאולטרסאונד. אני עדיין לא יודעת אם יש לי בן, בת או בעל חיים. אולי זה יהיה כמו ב'אצא לי השוקה' ובסוף תצא ביצה. אני לאחרונה נחשפת לעולם הילודה. אני מתלבטת אם ללדת לידה טבעית או אולי ניתוח קיסרי כמו אצל מעמד האצולה שאני נמנית עמה. נחליט לפי האופציה הכי נוחה".
ואיך תשתלב יורשת העצר בקריירה שלך?
"חשבתי להשאיר אותה לבד בבית, זו בעיה? הבייביסיטרים יהיו בעלי החיים שאיתי בחווילה. אני בוטחת בהם. אני לא מתכוונת לתת לאף ילדה לעצור או להגביל אותי. אני מביאה מינקת או שניתן לה לשתות את החלב של העיזה שלי. זה חלב גורמה. קודם כל אני ואחר כך שאר העולם. שפיטה זו עובדת חיונית. קוראים לי להופיע, לשמח חתן וכלה או ועדי עובדים, זה קודם כל. זה אלף־בית. אני בעד שילדים יתרגלו לעצמאות מגיל צעיר. אדאג שגם להם תהיה קריירה מגיל צעיר. אם אמא יכולה לעשות כסף על גבם, תְפָדָל".

6 צפייה בגלריה
שפיטה בהפקת אופנה
שפיטה בהפקת אופנה
"עד הלידה נדע מי האבא"
(צילום: שי פרנקו, סטיילינג: מזל חסון)

אז יהיו עוד ילדים?
"בהתחלה הייתי מאוד אנטי. כמה גברים רצו שאהיה אמא לילדים שלהם, וויי וויי. הברחתי אותם בשילוב של קללות ומכות עם המקל. אני לא אהרוס את הגוף המושלם שלי בשביל אף גבר. אבל אז גיליתי שאני הרבה יותר סקסית בהיריון מברגיל. הפכתי לבודילישס. אין מה להגיד, ההיריון יושב עליי. אני מרגישה כמו אלה ונראית כמו אלה. פעם ראשונה שאני מודה בטעות שלי. אם הייתי יודעת שאראה ככה, אולי הייתי מסכימה לעשות ילד לג'סטין ביבר ופוטין, שניהם רצו".
את מתגעגעת ל"הכוכב הבא"?
"קודם כל, הם חייבים לי את ההצלחה שלהם. אני מודה שיש לי פינה חמה בלב עבורם. הפעם הבאה שלי שם תהיה רק בשולחן השופטים. אני אזיז את כולם משם ואשאיר רק את בן־אל. אני צריכה זמן איכות איתו. איזה ניצוצות היו בינינו. היה מתח מטורף כל העונה. כשאגיע לכיכר רבין ליום בדיקות די־אן־איי, יהיה מסלול VIP בשביל כל המפורסמים שביליתי איתם. אני מאוד חזק בביצה הברנז'אית".
6 צפייה בגלריה
שפיטה בהפקת אופנה
שפיטה בהפקת אופנה
(צילום: שי פרנקו, סטיילינג: מזל חסון)
מתי את משחררת שיר חדש?
"אני יודעת לכתוב שירים ואוהבת לכתוב שירים, אבל אני גם אוהבת לעשות קאברים. קאברים זה לא זילות של המוזיקה. אם מישהו תופס אותי ואת המוזיקה שאני עושה כגאג, שיהיה לו לבריאות. הוא מוזמן לצחוק. מי שמתרגש מוזמן להתרגש. אם היה אכפת לי מה חושבים עליי, הייתי חוזרת לדובאי כבר מזמן. גם בלי טיפת שחצנות, כי אני נורא־נורא צנועה, אני לא חושבת שיש מישהו שיודע לעשות קאברים כל כך טוב כמוני. עשיתי רק חסד לכל השירים שנגעתי בהם. בזכותי גם הנגשתי שירים לקהל הצעיר. בהופעה בנהריה ילדה בת עשר ביקשה שאקדיש לה את השיר Black Hole Sun ליום ההולדת. איי רסט מיי קייס. בדיוק עכשיו אני עובדת על קאבר עם אבי ביטר. ישבתי באמבטיה, ואז זה פשוט הכה בי שאנחנו חייבים לשיר ביחד את השיר 'נאסינג אלס מטרז' של מטאליקה. הרעיונות הכי הטובים באים לי באמבטיה. אני פשוט עילוי. הרמתי אליו טלפון ואמרתי לו, 'אבי, זו שפיטה'. אחרי שלוש שעות כבר היינו באולפן. הוא לימד אותי סלסולים, ואני לימדתי אותו אנגלית. יש ריספקט לשיר המקורי, אבל הפכנו אותו לטורקי כבד עם כלי מיתר".
ומה עם שיר מקורי שלך?
אני בדיוק מקליטה את 'אלקטריסיטי', שזה שיר על תשוקה. אני צריכה להעביר חינוך מיני בבתי ספר. זה שיר על תשוקה אינסופית לגבר שהכרתי בברמודה. הוא עלה על סירה ומאז לא חזר. לא יודעת למה. חבל, היה לנו גוד טיים טוגדר. יאיא מ'הדג נחש' ואני כתבנו והלחנו את השיר. זה באותו סגנון מוכר ואהוב של שפיטה. אני עושה מה שבא לי. בא לי לכתוב שיר, כותבת. בא לי קאבר, עושה קאבר. בא לי לגנוב שיר, גונבת. אין לי בוסים".
את מצליחה להתפרנס רק ממוזיקה?
"ברור. אני באה מבית של כסף, טחונה רצח. העושר שאני מכירה, לא מכירים בכפר־שמריהו וגם לא בפיתוח. חוץ מזה, אני מתפרנסת ביושר מהכישרון שלי ומעבודה קשה. אני כישרון טבעי. גיפטד".
6 צפייה בגלריה
שפיטה בהפקת אופנה
שפיטה בהפקת אופנה
(צילום: שי פרנקו, סטיילינג: מזל חסון)

מצולמת: שפיטה איפור ושיער: בן רביבו הפקה: מזל חסון
איפה משיגים? זארה, בסניפי הרשת. קרן וולף, שבזי 1 ת"א ובאתר. רונית עבאס, טל': 050–6528540. ורנר, קניון רמת אביב, ת"א. Brunnei, מנחם בגין 156 ת"א
הבגדים והאביזרים לפי סדר ההופעה בכתבה:
  • תכשיטים לאורך כל ההפקה: קרן וולף
  • עליונית מוזהבת (אוסף אישי)
  • ז'קט (1,490 שקל, ורנר)
  • שמלת קוטור (רונית עבאס, פרטים בהזמנה אישית)
  • שמלת פרנזים (12,000 שקל, שלומית אזרד ל־Brunnei)
פורסם לראשונה: 23:27, 14.10.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button