שתף קטע נבחר

אודי Q3 חדש נחשף חלקית

אחרי שבע שנים, רכב הפנאי הוותיק של אודי יוצא לגמלאות ומפנה מקום לדור חדש. ה-Q3 שיוצג בהמשך השבוע, צפוי להגיע לישראל בתחילת 2019

אודי חושפת קדימון לדור חדש ל-Q3, ימים ספורים לפני חשיפתו הרשמית. לדברי צ'מפיון היבואנית, הוא צפוי לנחות כאן בתחילת השנה ויתמודד מול מתחרים מודרניים, כמו ב.מ.וו X1, וולוו XC40 ויגואר E-פייס.


 

ה-Q3 שהושק ב-2011 הוא מהדגמים הוותיקים ביותר בהיצע של היצרנית, והוא מתבסס על פלטפורמת (PQ35) ה-A3 הקודמת. הדגם החדש צפוי להתבסס על פלטפורמת MQB העדכנית ולהציע ממדים גדולים מה-Q3 הנוכחי, במטרה לשפר את מרחב המחיה לנוסעים.

אודי Q3 ()
הסרטון שפרסמה היצרנית חושף יחידות תאורה עדכניות ומחודדות, וסבכה קדמית גדולה בהתאם לדגמים העדכניים. בפנים הוא צפוי לעבור שינויים משמעותיים, הכוללים בין היתר לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת הפעלה MMI עדכנית עם צג מגע במקום חוגה, ושיפור באיכות החומרים. גם מערכות הבטיחות המתקדמות של אודי יוצעו כאן, ויהוו שיפור משמעותי לעומת הדגם הנוכחי, שמסתפק במערכת התראה בהתקנה מקומית.


אודי Q3 ()
 

היצע המנועים יהיה המוכר של היצרנית – טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר או 2.0 ליטר, בהספקים שינועו בין 130 כ"ס ל-245 כ"ס. הם ישודכו לתיבות הילוכים ידנית או כפולת מצמד ולהנעה קדמית או כפולה קבועה בהתאם לגרסה. בהמשך צפויות גם גרסת RS ספורטיבית וגרסה חשמלית מלאה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים