הבוקר התעוררו תושבי ישראל, עם רעידת אדמה שהורגשה במקומות רבים – במקביל פורסמו דברים מופלאים שנמסרו לפני שבועיים בשיעורו של אדמו"ר רבי יאשיהו פינטו ראב"ד מרוקו בענין רעידות האדמה ומשמעותן– האזינו!
"אנחנו מרגישים שהאדמה זזה, לא צריך להיות נביא כל מי שרואה את הדברים שהקב"ה מנהיג את העולם מרגיש שהאדמה מתחילה לזוז", כך אמר לפני שבועיים ראב"ד מרוקו בשיעור מיוחד שהתקיים במעונו.
ההקלטה התפרסמה שוב הבוקר, לאחר שישראלים רבים חשו הבוקר את "האדמה זזה" תחת רגליהם, כאשר רעידת אדמה הורגשה הבוקר באזורים רבים ברחבי הארץ, בהם פתח תקווה, רעננה, כפר תבור, עמק המעיינות, חולון, רעננה, חיפה, רחובות, באר שבע, קריית אונו, גבעתיים, אשדוד, ירושלים, מגדל העמק, בת ים ונס ציונה.
כאמור, האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א ראב"ד מרוקו, עסק בשיעורו להתייחסות הנכונה לאירועים שכאלה, ולהרגשת הלב, שעה שהקב"ה מביא רעידת אדמה, כדי לעורר את הלבבות, בדבריו אמר הרב הנה "אנחנו מרגישים שהאדמה זזה, לא צריך להיות נביא כל מי שרואה את הדברים שהקב"ה מנהיג את העולם מרגיש שהאדמה מתחילה לזוז".
יצויין כי ביום חמישי הקרוב, צפוי להערך שיעור חיזוק ענק של האדמו"ר הרב פינטו במרכז העולמי של "שובה ישראל במנהטן, השיעור יערך בשעה חמש אחה"צ שעון ניו יורק, בהשתתפות המונים, שיתקבלו לאחר מכן לעצה וברכה בחדרו של הרב פינטו.
כמו כן השיעור יועבר בשידור חי בכל רחבי תבל.

לצפייה בשיעור המיוחד של הרב פינטו -