שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    צילום: באדיבות קלסיקלטת
    אימון עם ענת הראל: לשפר את היציבה ב-7 דקות
    ליציבה ולשיווי המשקל יש חשיבות רבה לא רק למראה שלנו, אלא גם לבריאות. באימון קצר אפשר לחזק את השרירים המייצבים ולשפר את הדרך שבה אנו מחזיקים את עצמנו

    אם היה לי שקל עבור כל פעם ששמעתי את המשפט "אבל אין לי זמן להתאמן" - הייתי מסודרת לכל החיים, כנראה. כדי לנהל אורח חיים בריא באמת, אין ברירה אלא לעסוק בפעילות גופנית. 

     

    אם הזמן קצר, תוכלו להסתפק במיני-אימון אחד. אם אפשר, מומלץ לצרף שניים-שלושה אימונים קצרים יחד, לקבלת אימון ארוך ומקיף יותר.

     

    מיני-אימונים נוספים עם ענת הראל:

     

    במיני-אימון שלפניכם תרגילים המשלבים חיזוק של שרירי הירכיים והישבן ושרירי הכתף לסירוגין. תרגיל הכתף המתבצע על רגל אחת מאפשר לנו לבצע עבודה חשובה מאוד על השרירים המייצבים.

      

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

      

    חשוב לציין כי הקפדה על תזונה מאוזנת במקביל לשגרת האימונים שלנו הכרחית כדי להשיג את הגוף שתמיד חלמנו עליו וכדי לנהל אורח חיים בריא יותר.

     

     

    המיני-אימון מתוך ה-DVD המלא "להיכנס לכושר ב-7 דקות" של ענת הראל , מנחת טלוויזיה, מאמנת בתחום הכושר ואורח חיים בריא




     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "אימון עם ענת הראל: לשפר את היציבה ב-7 דקות"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מחשבוני בריאות
    פורומים רפואיים
    מומלצים