Hamilton Grange National Memorial
בעיר עצמה הושלמה בשנת 1802 בנייתה של אחת משלוש אחוזות כפריות שנותרו בשלמותן במנהטן. האחוזה נבנתה עבור אחד מהאבות המייסדים המוכרים של ארה״ב, בעיקר בעקבות המחזמר הנושא את שמו, אלכסנדר המילטון ואשתו אליזבת סקיילר. ההמילטון גראנג', ששוחזר להפליא עם פרטי הפאר המקוריים שלו, ממוקם בתוך פארק סנט ניקולס על אדמה שהייתה פעם חלק מאחוזת המילטון, שמשקיפה על הפארק לנופים מדהימים. טיול קצר אל תוך היסטוריה מפוארת.

Caumsett State Historic Park Preserve

בהנטינגטון, לונג איילנד, על חצי אי ציורי, ממוקם הפארק ההיסטורי של מדינת קאומסט ומציע קילומטרים של שבילים דרך יער, כרי דשא, קו חוף ונקודת תצפית ששוה כל פקק רק כדי לחזות בפלאי הסתיו המקומי היפיפה. בפארק תוכלו לבקר גם בבית אחוזת הנרי לויד, אחוזה בסגנון אנגלי שנבנתה ב-1711.

4 צפייה בגלריה
sdbsdb
sdbsdb
(כתום בכל מקום)


Olana State Historic Site

אזור ציוריבהדסון ואלי, שנראה יפה במיוחד בימים אלו. אם אתם רוצים להוציא אנרגיה על הדרך, צעדו או רכבו על אופניים על פני נהר ההדסון באמצעות ה-Hadson River Skywalk, שביל להולכי רגל המחבר את האתר ההיסטורי הלאומי תומס קול עם האתר ההיסטורי, ביתו של הצייר פרדריק צ'רץ'. תיהנו מצבעי הסתיו המרהיבים, בזמן שאתם מתפעלים מהבית המרשים הזה דמוי טירה עם תערובת אלמנטים אדריכליים ויקטוריאניים, מוטיבים דקורטיביים מזרח תיכוניים, ונופים שחובה לצלם של הרי קטסקיל מעבר לההדסון. מומלץ להצטרף לסיור בבית כדי ללמוד יותר על הסיפור שמאחוריו.

Hyde Hall Mansion

בקופרסטאון, מרכז ניו יורק, תגלו גשר מקורה ישן ואחוזה כפרית המוקפת בימים אלו בשלכת מרהיבה. הגשר המקורה בהייד הול בקצה הצפוני של אגם אוטסגו הוא העתיק ביותר באמריקה. באיזור תוכלו לבקר גם באחוזת הייד הול, הנחשבת לדוגמא הטובה ביותר של אחוזה כפרית ניאו-קלאסית. האחוזה עוצבה על ידי האדריכל פיליפ הוקר עבור ג'ורג' קלארק, שהיה בעל אדמות עשיר, השטח של האחוזה הכפרית הזו משקיף אל הנופים הבתוליים של אגם אוטסגו.


4 צפייה בגלריה
sdbsdb
sdbsdb
(היסטוריה מעבר לכביש)

Ulysses S. Grant Cottage National Historic Landmark

בווילטון, קפיטל-סראטוגה על מדרון הר מקגרגור, נראה שהזמן עצר מלכת מאז בילה שם יוליסס ס. גרנט, הנשיא ה-18 של ארצות הברית, את השבועות האחרונים שלו עם משפחתו. כיום, הקוטג' שבו כתב גרנט את ספר זכרונותיו, הנחשב לאחת מהיצירות המשמעותיות ביותר של ספרי העיון האמריקאיים, נשאר בעצם זהה לאיך שהיה בשנת 1885. בשבתות אחר הצהריים בסתיו, מוצעים סיורי הליכה מודרכים שמספקים את הרקע להיסטוריה המרתקת של ההר ושל גרנט על רקע, מיותר לציין, הצבעים הנהדרים של הסתיו.

Ganondagan State Historic Site

בויקטור, פינגר לייקס תוכלו לבקר באתר ההיסטורי היחיד של מדינת ניו יורק המוקדש לנייטיב אמריקנס, הילידים האמריקנים. לפני יותר מ-350 שנה, הגיעו חלוצים כדי לראות איך נראו החיים של משפחת סנקה טיפוסית מהמאה ה-16, כמו גם לבחון את המנהגים והאמנות, התרבות והחברה. את כל אלו תוכלו לבחון עם כל האותנטיות הנשמרת במקום. מומלץ לצעוד בשבילים ולראות מקרוב את כל האוצרות ההיסטוריים במקום.

4 צפייה בגלריה
sdbsdb
sdbsdb
sdbsdb
(לגלות את העבר של ניו יורק)

Old Fort Niagara

נסיעה ארוכה קצת יותר אבל שווה את הקילומטראז׳, היישר ליונגסטאון, ניאגרה. זהו מסע בזמן למאה ה-17 עם טיול ״מאסט״ לפורט ניאגרה העתיקה, טירה צרפתית מלכותית שנבנתה על ידי צרפת החדשה כדי להגן על האינטרסים שלה בצפון אמריקה, כולל גישה לגבול בין נהר הניאגרה לאגם אונטריו. במהלך 300 השנים האחרונות, המבצר נכבש על ידי צרפת, בריטניה וארצות הברית. כיום, פורט ניאגרה העתיקה מציע מבט על ההיסטוריה של המקום הזה ועל הסכסוכים הצבאיים שעיצבו את השנים הראשונות של ארצות הברית עם תוכניות היסטוריה חיות, תערוכות ונוף של צבעי סתיו עוצרי נשימה לאורך אגם אונטריו.

4 צפייה בגלריה
sdbsdb
sdbsdb
(פסלים מפה לפה)

Griffis Sculpture Park

באיסט אוטו, Chautauqua-Alegheny גילינו פארק פסלים שנחשב לאתר היסטורי. מדובר באחד מפארקי הפסלים העתיקים ביותר באמריקה. מאז תחילת שנות ה-60, פסלי הפלדה של לארי גריפיס ואמנים בינלאומיים אחרים מוקמו ביערות, בשדות ואפילו בבריכות של פארק הפסלים גריפיס. עם אוסף של 250 יצירות פיסול ייחודיות של יותר מ-50 אמנים, מומלץ לצעוד בשבילים ולהינות מחוויה של טבע ואמנות וכל זה בין פלא הסתיו המקומי.