"התנשקנו גם קצת על האי אוף־קאמרה"

טל מורד: "עשיתי משהו בלתי נסלח למאיה. ריסקתי אותה"

מאיה קיי וטל מורד מדברים על הקשר הרומנטי שנרקם בתנאי שדה במהלך צילומי "הישרדות", על המשבר שכמעט גרם לפרידה, ועל השורדת גל רובין, שלטענתם ניסתה לחבל ביחסים. רובין בתגובה: "מאחלת להם שיאהבו לנצח"

פורסם:
איך מאיה וטל מבלים בתאילנד? צפו בווידאו
( צילום: שי תמיר)
רגע אחרי שנחתו בתאילנד לחופשת חלומות זוגית, כבר הצליחו טל מורד ומאיה קיי לייצר סקנדל ויראלי. בני הזוג התארחו בחוות פילים, ובמהלך הביקור מרחו על אחד הפילים, בעזרת בוץ, את הכתובת "מאיה + טל = אהבה". התגובות למחווה הרומנטית לא איחרו להגיע, ועוקבים זועמים טענו שמדובר בפגיעה בבעלי חיים. "לא הייתה לנו שום כוונה לעורר סערה", מגיבים בני הזוג. "הכול היה טהור ונבע רק מכוונות טובות. שנינו אוהבים מאוד בעלי חיים, מקדישים להם את זמננו הפנוי ותורמים להם בכל דרך שרק אפשר".
בכל מקרה, בזמן הריאיון עם מורד (22) וקיי (20) לא היה עדיין שום פיל בחדר, שכן הוא התקיים רגע לפני שהשניים עלו על הטיסה לתאילנד. קיי עשתה לי סיור בדירתם התל־אביבית, שאליה עברו זמן קצר אחרי שחזרו מצילומי "הישרדות" - אז הזוגיות שלהם החלה באופן רשמי. אבל אני הייתי עסוקה יותר בשמועות שלפיהן השניים החליטו לצאת לחופשה עקב משבר זוגי, ושמטרת הנסיעה היא לעבוד על הקשר.
בסופו של דבר החלטתי לשאול אותם ישירות. הם לא הכחישו. אכן היה משבר. הוא קשור למי שלטענתם אחראית לכל המשברים שהיו ביניהם מהרגע הראשון שהכירו: השורדת גל רובין, מי שהייתה חברתו הטובה של מורד על האי. כן, למרות שחלפו שמונה חודשים מאז חזרו השורדים מהפיליפינים, הדרמה, מתברר, עדיין בשיאה. אבל לדברי קיי ומורד, זה ממש לא בגלל המשחק.
4 צפייה בגלריה
מאיה קיי וטל מורד
מאיה קיי וטל מורד
"התנשקנו גם קצת על האי אוף־קאמרה"
(צילום: שי תמיר)


הצופים בעונה הנוכחית של "הישרדות" כבר יודעים שרובין (33), גרושה ואם לשישה, המבוגרת ממורד ביותר מעשור, הפכה במהרה לחברה הכי טובה שלו בשבט טגאלוג. בתחילת המשחק קיי הייתה שייכת לשבט בייבאין המתחרה, והיא ומורד יכלו לתקשר רק במהלך המשימות של שני השבטים, משני צידי המתרס. אבל הכול השתנה בפרק האיחוד. מורד וקיי הפכו לבלתי נפרדים אחרי שנפגשו תחת קורת ברזנט אחת, וזה, כצפוי, לא החליק טוב בגרון של רובין. עכשיו השניים לא מהססים לומר שזה קרה לא רק כי רובין חששה שזה יפגע בברית שלה עם מורד, אלא משום שהיא עצמה פיתחה כלפיו רגשות רומנטיים.
קיי: "אמרתי לטל, 'גל גורמת לי להרגיש כאילו שאתה בוגד בה איתי'. הוא אמר, 'מה פתאום, אני וגל כמו אחים'". מורד: "הייתי עיוור לזה בהתחלה"
מורד: "אני התחברתי לגל רק בשביל המשחק. חברות אפלטונית נטו. אבל כשהגענו לאיחוד והתחברתי עם מאיה, היא התבאסה מאוד והתחילה לקנא. עד האיחוד הייתי ישן לצד גל בלילות. אחרי האיחוד רציתי לישון לצד מאיה, לחבק אותה, אבל גל לא הסכימה בשום אופן. היא הייתה בוכה, מתחרפנת, כאילו היא מאוהבת בי".
קיי: "היא באמת הייתה מאוהבת בו, אבל טל לא הבין את זה בהתחלה. היא לא הייתה מוכנה שאף אישה תתקרב אליו. היא מיד גרמה לי להבין שאני נכנסת לה לטריטוריה".
מורד: "ובסוף גל הצליחה להיכנס לי לראש ולסכסך בינינו. עשיתי משהו בלתי נסלח למאיה. ריסקתי אותה. זו הסיבה שאני לא רוצה להיות בקשר עם גל היום. היא כוחנית מאוד. היא גרמה לי לעשות משהו שממש לא רציתי".
4 צפייה בגלריה
מאיה קיי וטל מורד
מאיה קיי וטל מורד
"גל גרמה לי לעשות משהו שממש לא רציתי"
(צילום: שי תמיר)

התנשקנו אוף קאמרה

נלך רגע אחורה. צילומי העונה הנוכחית של "הישרדות" (שבוע האיחוד משודר ברשת 13 בימים ראשון, שני, רביעי ושבת) נערכו באיי הפיליפינים באפריל 2022. מורד, חייל משוחרר ויוצא סיירת צנחנים ממושבת כנרת וקיי, דוגמנית מיבנה שעדיין שירתה אז בצבא ככתבת ביחידת מיטב, נפגשו לראשונה על הרפסודה שהביאה את כל השורדים לאי.
גם על הרפסודה, מתברר, זה לא התחיל ביניהם חלק. מורד אמנם התלהב מיד: "כשראיתי את מאיה אמרתי לעצמי את מה שבטח כולם אמרו לעצמם: שהיא עוצרת נשימה עם היופי שלה. אבל בגלל שהיא דוגמנית, חשבתי שהיא בטח אחת כזאת שטחית שמרוכזת בעצמה".
קיי: "טל היינו שייכים לשבטים מתחרים! אסור היה לנו לדבר בכלל! אבל זה לא עניין אותנו. מצאנו את עצמנו מתעלמים מכל מה שמסביב"
מתי שינית את דעתך עליה?
"ברגע שהיא התחילה לדבר. הייתי בהלם מהרגישות שלה, מהדיבור הרהוט ומהאינטליגנציה שלה. אמרתי לעצמי: וואו, וואו, וואו".
קיי: "אני לא התלהבתי מטל בהתחלה. גיא זו־ארץ שאל אותו מה הוא חושב על הבנות כאן, וטל ענה: 'הבנות יפות יותר מהים'. אמרתי לעצמי, 'אוי נו, בוא נתקדם'. לא התחברתי. אבל יום אחרי כן, במשימה הראשונה של השבטים, ראיתי אותו בפעולה פיזית…".
בלי חולצה עם כל השרירים?
"בדיוק. חשבתי לעצמי: טוב, נראה לי שיש על מה לדבר".
קיי: "שתביני, אני וטל היינו שייכים לשבטים מתחרים! אסור היה לנו לדבר בכלל! אבל זה לא עניין אותנו. מצאנו את עצמנו מתעלמים מכל מה שמסביב ומדברים כאילו אנחנו נמצאים באיזה בר".
מורד: "ואז יצא שנפגשנו גם ב'פסגת ההחלטות'. כל אחד מאיתנו נבחר לייצג את השבט שלו. יצא לנו אחלה דייט".
קיי: "בגלל שלא היינו באותו שבט, ב־20 הימים הראשונים ראינו אחד את השנייה רק אחת ליומיים במפגשי המשימות. בשלב מסוים טל הביא לי פרח לכל משימה, ואז גם אני הבאתי לו פרחים או קונכיות. המחוות האלה היו הדרך היחידה שבה יכולנו לתקשר. ביתר הזמן הייתי מתגעגעת אליו. בימים שלא היו לנו משימות משותפות, הייתי מתעוררת בבוקר בעצב כי ידעתי שלא אראה אותו".
4 צפייה בגלריה
מאיה קיי וטל מורד
מאיה קיי וטל מורד
"הרגשתי כאילו אני שוב בבית ספר"
(צילום: שי תמיר)

אבל, כאמור, בסופו של דבר הגיע האיחוד המיוחל. סיפור האהבה התרומם, ואז התחילה גם הדרמה הגדולה. מורד: "מיד אחרי האיחוד אני ומאיה הלכנו לצד, ישבנו על החוף, ובלי לשים לב השמש כבר התחילה לשקוע. זה היה כל כך מיוחד מה שהיה בינינו. מצאנו את עצמנו מדי יום מדברים ככה שעות".
קיי: "מהר מאוד הבנתי שזה לא בא טוב לגל. בשלב מסוים שאלתי את טל, 'תגיד, יש מצב שקרה ביניכם משהו רומנטי? כי אני מרגישה קצת מוזר. היא גורמת לי להרגיש כאילו אני עושה משהו אסור. כאילו שאתה בוגד בה איתי'. הוא אמר, 'מה פתאום, אני וגל וכמו אחים'".
מורד: "הייתי עיוור לזה בהתחלה. גם החברים האחרים בשבט אמרו לי, 'תקשיב, טל, היא מאוהבת בך'. אבל זה נראה לי מוזר. אמרתי, יש לה שישה ילדים, היא מבוגרת ממני בהרבה. מה הקטע?".
4 צפייה בגלריה
מאיה קיי וטל מורד
מאיה קיי וטל מורד
"מאיה היא האהבה הראשונה שלי וגם האחרונה"
(צילום: שי תמיר)

קיי: "ברגע שהגענו לאיחוד, הראייה שלי על המשחק קצת היטשטשה. התחלתי לחשוב יותר על טל, על איך נהיה בחיים האמיתיים. אבל אז הוא פגע בי נורא".
מורד: "בדיעבד הבנתי שגל הצליחה להסית אותי. היא דיברה עם אנשים מהשבט שידברו איתי, שיגידו לי שהקשר שלי עם מאיה מסוכן ופוגע לי במשחק, והיא גם הצליחה להיכנס לי לראש. זה גרם לי לזוז ממאיה, להגיד לה שאנחנו צריכים להפסיק עם זה. עדיין היו לי רגשות חזקים כלפיה, אבל התחלתי להגיד לעצמי שאולי היא עצמה לא באמת מרגישה כך. חשבתי, אני כולה מושבניק מהכנרת והיא דוגמנית מצליחה. אולי היא סתם רוצה מישהו במשחק, אפילו בתת־מודע שלה, בשביל שייתן לה ביטחון? ואז עשיתי לה שם משהו בלתי נסלח, משהו שמאוד פגע בה ושעד היום יושב לי בלב".
קיי: "כשחזרנו לארץ ידעתי שני דברים: מצד אחד, שאני מאוהבת בטל, מצד שני, שאני לא רוצה שום קשר איתו. עד כדי כך נפגעתי".
מורד: "אבל אני הייתי עוד יותר מאוהב בה. נחתנו בארץ ביום רביעי בלילה, וכבר במונית שלקחה אותי הביתה כתבתי למאיה הודעה באורך מגילה על כמה שאני מעריך ואוהב אותה. היא ענתה לי רק למחרת. אמרתי לה שאני חייב לראות אותה. בסוף היא הסכימה, ובאתי אליה הביתה בשישי בבוקר".
קיי: "כשחזרנו לארץ ידעתי שני דברים: מצד אחד, שאני מאוהבת בטל, מצד שני, שאני לא רוצה שום קשר איתו. עד כדי כך נפגעתי"
ואז גם התנשקתם לראשונה?
מורד: "אני לא אשקר לך. התנשקנו גם קצת על האי אוף־קאמרה. אבל בבית שלה זו הייתה נשיקה אחרת. אז גם דיברתי איתה דוגרי. אמרתי לה את כל הסיבות שעשיתי את מה שעשיתי ועד כמה אני מאוהב בה, תחושות שלא היו לי בחיים. אמרתי לה שאני מרגיש שאנחנו חייבים לנסות להיות ביחד. אחרי כמה שעות חזרתי לכנרת. למחרת היה חג שבועות, והמשפחה שלי עשתה ארוחה סביב הבריכה. התקשרתי למאיה ואמרתי לה, 'תהיי מוכנה. עוד שעתיים אני אוסף אותך'".
קיי: "התרגשתי כל כך. הרגשתי כאילו אני שוב בבית ספר".
מורד: "הכרתי לה את המשפחה שלי. אחרי זה החזרתי אותה ליבנה ואז חזרתי שוב לכנרת. באותו יום הייתי עשר שעות על הכביש. עד כדי כך הייתי מאוהב".
שניכם נורא צעירים. אתם מאמינים שהקשר ביניכם יחזיק מעמד?
קיי: "כשחזרנו לארץ אמרו שלא נחזיק חודש, ובינתיים עברו שמונה חודשים".
מורד: "אני בהחלט מדמיין עתיד איתה, חד־משמעית. מבחינתי, מאיה היא האהבה הראשונה שלי וגם האחרונה".

תגובת גל רובין לנאמר בכתבה: "אני מפרגנת מאוד לקשר של טל ומאיה, ומאחלת מכל לבי שיצמחו ויאהבו לנצח. מצער אותי לקרוא את בחירת המילים. במשחק על האי טל היה כמו בן עבורי, כמו אחד מילדיי. לא עברה בי טיפת קנאה לקשר שלו עם מאיה, אני לא בגיל ולא בתרגיל. ההתנהלות שהתקיימה על האי מבחינתי הייתה לשחק את המשחק החברתי שנקרא 'הישרדות'. בהמשך הפרקים גם תוכלו לראות בדיוק איך זה היה".

  • הראיון המלא עם מאיה קיי וטל מורד מתפרסם בגיליון "לאשה" החדש, עכשיו בדוכנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button