שתף קטע נבחר

עכשיו החגיגה באמת מתחממת

עשרה ימים בלבד לאחר שסיפרנו לכם על גרסת ה-ST הספורטיבית של הפיאסטה, חושפת פורד גם את גרסת ה-RS החזקה עוד יותר. בינתיים רק לתצוגה

חמושה במנוע 2.0 ליטר ו-150 כ"ס, לפיאסטה ST צפויים חיים קשים מול קטנות-חמות כמו הקליאו 182 וה-206RC. פורד לקחו את זה בחשבון כשהציגו אותה לקראת תערוכת ז'נבה לפני עשרה ימים, ושמרו את החדשות החמות באמת ליום פתיחת התערוכה לעיתונאים - גרסת RS.

 

אתם ודאי זוכרים את הפוקוס RS, הגרסה החזקה מכולן של הפוקוס, שייצורה הופסק לאחרונה. עם הכינוי הזה, מציינת פורד את המכוניות החזקות ביותר בהיצע הדגמים שלה (לפחות עד שתשוב הקוזוורת'...), והפיאסטה RS לא תהיה יוצאת דופן. חמושה במנוע בנפח 2.0 ליטר והספק של 180 כ"ס "לפחות", ועם נתון האצה של כ-7 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, הגרסה האולטמטיבית של הפיאסטה צפויה להיות מכונית מעניינת למדי.

 

רק עוד שנתיים

 

מה שמצנן מעט את ההתלהבות מדגם התצוגה, הוא הצהרות פורד על כך שבהנחה ואכן יוחלט לייצר את הפיאסטה RS, יידרשו שנתיים תמימות עד שהגרסה הסדרתית תראה אור יום. לדברי אנשי TeamRS, שאחראים על הגרסאות הספורטיביות בפורד-אירופה, המפרט הסופי של המכונית והגעתה לייצור תלוים בראש ובראשונה בתגובת הקהל במהלך ימי התערוכה.

 

אלו יצטרכו להחליט אם תוספת הניפוחים לבתי הגלגלים, חישוקי ה-"18 הגדולים, הספוילרים והפגושים האגרסיביים בהשראת דגם התצוגה ראלי קונספט לטעמם, או שמא דגם התצוגה המעניין ישאר רק כרעיון לא ממומש. אנחנו בהחלט מחזיקים לפורד אצבעות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פורד פיאסטה RS קונספט
עשויה להגיע לייצור תוך שנתיים
עם הבטחה לביצועים טובים
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים