שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    אופל מציגה: אסטרה קופה-קבריולה
    המשפחתית הקומפקטית של אופל מאבדת חלק מהשימושיות לטובת מנגנון גג קשיח מתקפל אופנתי, בגרסה שתכונה טווין-טופ ותשווק מ-2006

    אופל מוסיפה גרסה רביעית למשפחת האסטרה. אחרי ההאצ'בק, הסטיישן וה-GTC, מצטרפת להיצע גם קופה-קבריולה אופנתית שתכונה טווין-טופ (Twin-Top). ולמי שלא זוכר, שם זה משמש גם את הטיגרה קופה-קבריולה שהוצגה אשתקד.


     

    האסטרה טווין-טופ תתחרה במכוניות כמו וולוו C70 החדשה/פורד פוקוס קופה-קבריולה, פיז'ו 307CC ורנו מגאן קופה-קבריולה. כמוהן, היא מציעה מנגנון גג קשיח מתקפל, שמנסה להעניק את הטוב משני העולמות: מצד אחד גג קשיח חסין מזג אוויר והשחתה, ומצד שני גג נפתח כשרוצים שמש, ירח, כוכבים - ובעיקר הרבה רוח.

     

    עוד נמסר כי לאסטרה קבריולה יהיה מנגנון גג הנפתח בפחות מ-30 שניות, באמצעות לחיצה על כפתור או בשלט רחוק (שיוצע בתוספת תשלום). אמצעי נוסף שיוצע כתוספת הינו חשוב לא פחות - קשתות הגנה הנפתחות במקרה של התהפכות. בנוסף לאלה תצויד הטווין-טופ באורות קדמיים הנעים לפי כיוון הגלגלים, מתלים והגה מתכווננים בלחיצת כפתור ואפשרות להרים את חלקי הגג המקופלים כדי לחלץ כבודה הנמצאת בתא המטען.


     

    באופל מבטיחים גם שממדי הקבריולה החדשה יספקו מרווח נאות לנוסעים מאחור גם בנסיעות ארוכות, אם כי מהמתמונה הבודדת שפורסמה העניינים לא נראים

    מבטיחים. ממדי הטווין-טופ: אורכה 448 ס"מ, רוחבה 176 וגובהה 141 ס"מ. האסטרה בגרסתה האופנתית תוצע עם מנועי אופל מוכרים, עם הספק הנע בין 105 ל-200 כ"ס, ובכלל זה גם מנוע דיזל עם 150 כ"ס.

     

    את הטווין-טופ תציג אופל בתערוכת פרנקפורט הקרובה, בתקווה לגזול מעט מאור הזרקורים ממתחרות קיימות או חדשות שיוצגו בתערוכה. השיווק, עם זאת, יחל רק ברבעון הראשון של 2006, לאחר שמכוניות ראשונות ירדו מפס הייצור באטוורפ, בלגיה, בראשית השנה.

     

    וגם: נפרדת מהספידסטר

     

    הספידסטר היתה בשנת 2000 למכונית הספורט בעלת מנוע מרכזי הראשונה לבית אופל. זו היתה גם אחת ממכוניות הספורט הטהורות והמעניינות ביותר בהיסטוריית היצרנית, שמרבית מכוניותיה אופיינו מאז ומעולם בשמרנות.


     

    ולמרות שרק 7,000 יחידות יוצרו, והאחרונה עזבה בימים אלה את פס הייצור, התועלת התדמיתית היתה עצומה. לפני הספידסטר הנאה מנהיגה היתה זרה (לפחות תדמיתית) מאופל מרחק מזרח ממערב, והמכירות סבלו בהתאם. הספידסטר סייעה לאופל להזריק חיות גם למכוניות הלחם והחמאה, ושיפרה באופן משמעותי את התדמית.

     

    היא גם הצליחה להציע התנהגות כביש משובחת, תודות לתורמת האברים, לוטוס אליז, עליה היא מבוססת. אז למרות שהיא כבר בת יותר מארבע שנים, ולמרות שלא שווקה בישראל, אנחנו נתגעגע.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים