שתף קטע נבחר

זוגלובק תעלה מחירים ביולי

החברה תייקר את מוצריה בשיעור ממוצע של 3.9% ב-1 ביולי. בכך היא מצטרפת לחברות שטראוס, תנובה, אסם, יוניליוור, פרוקטר אנד גמבל וחוגלה קימברלי שגם הן העלו מחירים לאחרונה, ולהתייקרות מחירי החלב והביצים שבפיקוח

זוגלובק לא מתאפקת ומצטרפת לעליות המחירים. ל-ynet נודע כי החברה תייקר את מוצריה בשיעור ממוצע של 3.9% ב-1 ביולי. בחברה אישרו את ההתייקרות ומסרו כי מדובר בעלייה של כ-5% במוצרי פסטרמה, נקניק ונקניקיות, ושל 3% במוצרי טבע ומאפה. זוגלובק משווקת מוצרי בשר כנקניקי סלמי ופסטרמה, נקניקיות, המבורגר וקבב; מוצרי מאפה כפיצות, בורקס ובצק עלים, ותחליפי בשר מהצומח תחת "זוגלובק טבע".

 

מזוגלובק נמסר בתגובה: "לאור העלייה המתמדת בעלויות של חומרי הגלם העלתה קבוצת זוגלובק את המחירים ב-1 במרס בשיעור של כ-3.9% בממוצע. שעור עליית המחירים אינו משקף את כל העלייה במחירי התשומות. ובגלל עלייה נוספת במחירים של חומרי הגלם מתכננת החברה עליית מחירים בשיעור דומה ב-1 ביולי". 

 

התייקרות מוצרי זוגלובק מגיעה אחרי גל התייקרויות של מוצרי צריכה ומזון בחודשים אפריל, מאי ויוני. זו לא ההתייקרות הראשונה של מוצרי בשר ומאפים, תנובה כבר ייקרה את מוצרי טירת צבי ומאמא עוף ואת מוצרי סנפרוסט ומעדנות בשיעורים של 5%-7%.

 

מוצרי מזון וצריכה - הכל מתייקר

זו אף אינה ההתייקרות היחידה בחודש יולי - אסם הודיעה שתייקר את מוצריה ב-1 ביולי ב-5% עד 10%. מחירם של הבמבה והביסלי יעלה ב-4%; מאפים מתוקים, דגני בוקר, פירורי לחם, פודינג וג'לי יתייקרו ב-5%; קפה "נסקפה" וטייסטר צ'ויס יתייקרו ב-7% ומחירו של סירופ ויטמינצ'יק יעלה ב-10%. יוניליוור הודיעה החודש אף היא על ייקור מוצריה. מיונז תלמה והיינץ, מרקים, מרגרינה,  וקצפות התייקרו בין 10% ל-15%, וחטיפים מלוחים ומתוקים התייקרו ב-5%-6%.

 

תנובה לא הסתפקה בייקור הבשר, וייקרה בשיעור של 1.6% עד 4.5% גם את מוצרי החלב שלה. גבינת הקוטג' התייקרה בשיעור הגבוה ביותר -4.5%. זה אומר שגבינת קוטג' 5% שומן, בגביע של 250 גרם, עולה החל מאפריל 6.97 שקל במקום 6.67 שקל. תנובה אף העלתה את מחירי הגבינות הרכות ב-1.6%, ייקרה את הגבינות הצהובות ב-1.7%, את השמנת המתוקה ב-3.2%, מעדנים התייקרו ב-2.3%, משקאות חלב כשוקו התייקרו ב-3.3% ומחירי גבינות מלוחות עלו ב-3.8%.

 

המתחרה של תנובה, שטראוס העלתה גם היא מחירים. ההתייקרויות של שטראוס כללו את מוצרי קפה עלית ושוקולית שהתייקרו החודש בכ-13%. סלטי אחלה התייקרו בממוצע בין 3.5% ל-4.7%. מוצרי יוטבתה התייקרו בין 5% ל-7%, הממתקים והעוגות של שטראוס עלית התייקרו ב-5%, והוופלים 350 גר' התייקרו ב-15%.

 

אחרי שגם טרה העלתה מחירים, משרד החקלאות הודיע שמוצרי החלב שבפיקוח מתייקרים בשיעור ממוצע של 6.5%. מדובר בשמנת חמוצה, אשל, לבן, גוש חלב, וחלב בקרטון ובשקית. גם הביצים התייקרו, בשיעור ממוצע של 4.7%.

  

במהלך חודש מאי, מוצרי טונה סטארקיסט התייקרו בשיעור שבין 5% עד 15%, מוצרי הכביסה של פרוקטר אנד גמבל התייקרו בכ-5%, ושמפו פאנטן גם הוא של פרוקטר, התייקר ב-3%. זאת אחרי שפרוקטר אנד גמבל העלתה כבר באפריל את מחירי חיתולי פמפרס וסכיני הגילוח ג'ילט בשיעור ממוצע של 4%. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
שיטת הסלמי. זוגלובק
צילום: ברוך נאה
מומלצים