שתף קטע נבחר

גולן טלקום: "הגענו ליותר מ-50 אלף לקוחות"

זאת למרות שחברות הסלולר מדווחות רק על 11,400 ניודים לחברה: "זה מספר הפניות לחברה, לא מספר הלקוחות", טוענים. בעקבות בעיות הניוד והחיבור, בגולן טלקום יזכו לקוחות שחויבו עבור ניוד שלא הושלם - בחשבון הבא

חברת הסלולר החדשה גולן טלקום, הודיעה שהגיעה ל-50 אלף לקוחות תוך פחות מחודש, זאת למרות שחברות הסלולר מדווחות כי לפי נתוני הניוד שברשותן, רק 11,400 לקוחות התניידו לגולן. לקוחות החברה עדיין סובלים מבעיות ניוד, לכן מגולן טלקום נמסר כי לקוח שחויב עבור ניוד שלא הושלם יזוכה בחשבון הבא.

 

 

ההבדל בין נתוני גולן לבין נתוני הניוד יכול לנבוע מלקוחות שעדיין לא הצליחו לנייד את המספר שלהם לחברה, לקוחות שהזמינו מספרים חדשים וכן מהזמנות סרק שנעשו דרך אתר החברה, ונרשמו כלקוח. גורם באחת החברות אמר ל-ynet: "זה מספר הנרשמים. באתר, זה לא מספר הלקוחות האמיתי שעומד על קרוב ל-5,000. יש הבדל בין מתעניינים, אפילו כאלה שמזמינים סים, לבין אלה שהופכים ללקוחות החברה". בחברה אחרת טוענים: "בגולן יש כל כך הרבה תקלות, שהם חייבים להוכיח שמספר הפונים אליהם גדול". גורם בגולן טלקום מסר בתגובה: "זה מספר הלקוחות שנתנו לנו פרטי כרטיס אשראי ונכנסו לשגרת חיובים".

 

בנוסף, ישנם לא מעט לקוחות שהתניידו לגולן טלקום ולא הצליחו להעביר את הקו לחברה בשל בעיית הניוד שלה, חזרו לחברות הסלולר הוותיקות. מדובר בכמה עשרות לקוחות.

 

לאחרונה, משרד התקשורת דרש מגולן טלקום לעצור את השיחות שהיא מפעילה לחו"ל, עד שתקבל היתר הפעלה, אך בחברה מוסרים כי הוגדל מספר היעדים לשיחות בינלאומיות ל-31 מדינות. במשרד התקשורת אף בודקים האם מותר לחברה לחייב לקוחות בשיטת הפרי פייד - כלומר חיוב מראש.

  

גולן טלקום מציעה שני מסלולים: 99 שקל לשיחות, שיחות לחו"ל, גלישה והודעות SMS לא הגבלה וכן מסלול למדברים מעט ב-9.99 שקלים.

 

מגולן טלקום נמסר כי: "החברה מבקשת לנצל את ההזדמנות להודות לעשרות אלפי הלקוחות על הבעת האמון ועל ההצטרפות למהפכה ולהתנצל בפני אלה החווים עיכובים או תקלות במהלך ההצטרפות. לקוח שחויב בפועל עבור החבילה וחיבורו לא הושלם לפני מועד התשלום- יזוכה חד פעמית בחודש הבא

 

עוד מסרו בחברה כי: "בעקבות ההיענות חסרת התקדים וההצטרפות המרשימה לגולן טלקום, נוצרו עומסים שהובילו לעיכובים, חלקם בתהליך ההרשמה וחלקם בעקבות חסימות מצד חלק מהמתחרות בתהליך הניוד אל חברת גולן טלקום.

 

"החברה פועלת במרץ על מנת לתת מענה ופתרון לכל אחת ואחת מהבעיות, מעבה את מוקד שירות הלקוחות, הן במערך הטלפוני ובמערך האינטרנטי באמצעות עמוד הפייסבוק, והן בהגברת כוח האדם הלוגיסטי בתוך החברה. גולן טלקום מבקשת לנצל את ההזדמנות להודות לעשרות אלפי הלקוחות על הבעת האמון ועל ההצטרפות למהפכה שהיא מובילה בשוק התקשורת בישראל. גולן טלקום מתנצלת בפני כל אלה החווים עיכובים או תקלות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
גולן טלקום. זה מספר הלקוחות שנתנו לנו כרטיס אשראי
מומלצים