שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    HOT: ננקוט שורת מהלכים לשיפור השירות
    אחרי תלונות רבות של לקוחות על שירות קלוקל ואחרי שנקנסה על זמני המתנה ממושכים, החברה הודיעה שתגייס 450 נציגי שירות ביולי-אוגוסט ותשקיע 25 מיליון שקל בשיפור המערכות הממוחשבות בשירות הלקוחות. שיפור בזמני ההמתנה יורגש רק תוך חודשיים שלושה

    בעקבות תלונות על זמני המתנה בלתי נסבלים ובעיות שירות קשות: חברת HOT (הוט) הודיעה היום (ב') שהחליטה לנקוט בשורת מהלכים "לשיפור חוויית הלקוח". גורמים בחברה מעריכים שבעקבות המהלכים, שינוי בשירות ובזמני ההמתנה במוקד שירות הלקוחות הטלפוני, יורגשו רק תוך חודשיים שלושה. זו לא הפעם הראשונה שהחברה מכריזה על מהלך כזה. בעבר מהלך דומה הצליח לזמן מה, אך השנה - השירות של החברה שוב קרס.

     

     

    הרשויות קנסו את החברה בעקבות ההתדרדרות הקשה ביחס שלה ללקוחות. HOT נקנסה לאחרונה ב-1.3 מיליון שקל בעקבות: "חריגות משמעותיות ובלתי סבירות מזמני מענה במוקדי השירות וזאת בניגוד להוראות רישיונה", כך נמסר ממועצת הכבלים והלוויין. החברה נקנסה כבר ב-2013 ב-100,800 שקל, "בשל חריגות משמעותיות בזמני המענה במוקדי שירות הלקוחות במהלך השנה". עוד באותה שנה, נקנסה HOT ב-220 אלף שקל, על כך שהקשתה על מעבר לקוחות לחבילה הצרה

     

    ההבטחה: יותר נציגי שירות, יותר שירות דיגיטלי

    מהחברה נמסר, כי בצעד ראשון לשיפור השירות, HOT תגייס במהלך חודשי הקיץ למעלה מ-450 נציגי שירות - 200 כבר בחודש יולי. בנוסף, HOT עתידה להשקיע עוד למעלה מ-25 מיליון שקל עד סוף השנה לטובת שיפור המערכות הממוחשבות בשירות הלקוחות.

     

    "החברה תכפיל את המערך תומך הגיוס, ומערך ההכשרה והקורסים של הנציגים; הגדלת כוח האדם תאפשר מתן שירות מיטבי ללקוחות ועתידה לשפר את זמני המענה הטלפוני בהקדם", כך נמסר מ-HOT.

     

    עוד מסרו בהודעה לעיתונות כי: "החברה תרחיב את פלטפורמת השירות הדיגיטלי באתר ותמשיך ותשקיע בשיפור מערכות המידע התומכות בנציג השירות. בין מגוון הפעולות בערוצים הדיגיטליים: חשבונית דיגיטלית, ביצוע פעולות אישיות במנוי, עדכון אמצעי תשלום, הסדרת חיובים, ביצוע מעבר דירה, שינוי תזמון טכנאי ועוד.

     

    "כמו הן השיקה HOT פלטפורמה בשיתוף חברת שירות נט, שמאפשרת כניסה מהירה למגוון פעולות הן מאתר HOT והן מאפליקציית סלולר ייעודית של חברת שירות נט".

     

    מנכ"ל החברה אילן צחי, מסר: "שיפור השירות נמצא בראש סדר היום של החברה, לשם כך אנו נוקטים בשורה של צעדים אליהם מגויסת כל החברה. מדובר בתהליך שאנו מחויבים לו, נפעל לכך שהשיפור יורגש כבר בקרוב".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים