שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    פורשה ואודי על הקצה
    שתי היצרניות הגרמניות מציגות בפרנקפורט גרסאות ייחודיות למכוניות הספורט 911 ו-R8. הראשונה תוצע בישראל בהזמנה מיוחדת, החלטה על בואה של האחרת טרם התקבלה
    פורשה חושפות בתערוכת פרנקפורט גרסת טורינג בסיסית ל-911 GT3 הסופר-ספורטיבית. לדברי היבואנית, חברת אורכיד, היא תוצע בישראל בהזמנה מיוחדת.

     

    פורשה 911 GT3 טורינג

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    גרסת הטורינג ל-911 GT3 נוצרה כדי לתת מענה לאלה שלא הצליחו לרכוש את ה-911R שירדה מפס הייצור במספר מוגבל של 991 יחידות בלבד, והפכה לפריט מבוקש בקרב אספנים שהכפילו ואף שילשו את מחירה.

     

    הטורינג נבדלת מ-GT3 רגילה בעיצוב פחות מוחצן ואגרסיבי, תוך ויתור על כנף אחורית מסיבית לטובת ספוילר אחורי מתרומם חשמלית בדומה לגרסאות קררה רגילות. הפגוש הקדמי עם מסיטי וכונסי האוויר, הכנפיים המורחבות וחישוקי "20 עם מנגנון נעילה מרכזי, נותרו דומים ל-GT3. תא הנוסעים צנוע יחסית, עם מושבי בד והגה - נטול מתגים - בריפוד עור פשוט (לעומת אלקנטרה).

     

     

    המנוע לא עבר שינוי ונותר על כן בוקסר אטמוספרי עם שישה צילינדרים בנפח 4.0 ליטר ו-500 כ"ס, עם קו אדום ב-9,000 סל"ד. כאן הוא משודך לתיבת שישה הילוכים ידנית בלבד. אלה מאפשרים לה זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות, בדרך ל-316 קמ"ש (4 קמ"ש פחות מה-GT3 הרגילה). כמו ה-GT3, גם לטורינג מיתלים בכיול ייחודי המנמיכים את המרכב ב-2.5 ס"מ, היגוי אחורי אקטיבי ודיפרנציאל אחורי מגובל החלקה עם הכוונט מומנט (PTV).


     

    גם אודי חושפת גרסה מיוחדת, והפעם מדובר ב-R8 בגרסת RWS (ר"ת Rear Wheel Series) בעלת הנעה אחורית, לראשונה בהיסטוריה של חטיבת הספורט של היצרנית. היא תיוצר במהדורה מוגבלת של 999 יחידות ולדברי היבואנית צ'מפיון, עוד לא הוחלט על שיווקה בארץ.

     

    אודי R8 הנעה אחורית

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    ה-R8 RWS מצוידת במנוע V10 בנפח 5.2 ליטר, בגרסתו המוחלשת עם 540 כ"ס העוברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד. הוויתור על ההנעה הכפולה מאפשר זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות, 0.2 שניות יותר מה-R8 הרגילה.

     

     

    מנגד, הווויתר על הנעה כפולה מאפשר להפחית את המשקל העצמי ב-50 ק"ג. ה-RWS זוכה בשל כך לכיול מיתלים שונה מאחותה כפולת ההנעה, עם כיול שונה לבקרת יציבות ליברלית יותר, המאפשרת - כך היצרנית - משחקי זנב מבוקרים תחת עינה הפקוחה של האלקטרוניקה.


     

    ויזואלית היא נבדלת בחישוקי "19 מושחרים, גימור שחור-מט לסבכה הקדמית ופס אדום לאורך המרכב. בפנים יש מושבי ספורט בריפוד אלקנטרה ותג למספר הייצור בחלקו הימני של הדש בורד.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "פורשה ואודי על הקצה"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים