שתף קטע נבחר

מנוע הצמיחה החדש של ויקטורי: משפחות צעירות

רשת המזון ויקטורי תשתף פעולה עם קבוצת HSO, העוסקת בשיווק ממוקד של מוצרים לתינוקות ומחזיקה במאגר שכולל כרבע מיליון משתמשים רשומים

לאחר חמישה חודשי פיילוט שבמהלכם ביצעה שיווק ממוקד למשפחות צעירות, רשת המזון ויקטורי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת HSO Innovation Group, חברת ביג דאטה פרסונלי של היזם חיים אוחיון וקבוצת מנורה מבטחים. המהלך נועד לאפשר לוויקטורי, שבשליטת משפחת רביד ובניהול אייל רביד, לייצור את מועדון הלקוחות הגדול בישראל למשפחות צעירות, דרך פנייה ייעודית אליהן.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

ויקטורי מוותרת על הקנאביס, תתמקד ברכישת סניפי יינות ביתן

ויקטורי: עליית מחירים ופתיחת סניפים הובילו לצמיחה בהכנסות

אושר: ויקטורי ופרשמרקט יוכלו לרכוש 12 סניפים מיינות ביתן

 

על פי הערכות, הפיילוט יוביל כבר השנה לעלייה של 40 מיליון שקל במכירות הרשת, ועם השקתו לקהל הרחב התחזית היא לתוספת מכירות שנתית של 250 מיליון שקל ב-2020.

רשת ויקטורי: עליית מחירים ופתיחת סניפים הובילו לעלייה של 4.8% בהכנסות (צילום: עידו ארז) (צילום: עידו ארז)
רשת ויקטורי: עליית מחירים ופתיחת סניפים הובילו לעלייה של 4.8% בהכנסות(צילום: עידו ארז)
  

לדברי רביד, בזמן הפיילוט של Victory Baby by Dna עלה מספר הלקוחות שקנו ברשת בשיעור דו ספרתי: "הורים לתינוקות מתמודדים עם הוצאות גבוהות על מוצרים חיוניים, והמשותף לכל השכבות הסוציו־אקונומיות הוא אי־רצון לשלם מחירים גבוהים. מנגד, זו קטגוריות מוצרים שהקמעונאים לא מרוויחים עליהן ולעיתים אף מפסידים במימון ההוזלות לצרכן. על הרקע הזה, הלקוחות מעוניינים לקנות ברשת שיכולה להוזיל את ההוצאה הספציפית באופן קבוע".

 

קבוצת HSO עוסקת בשיווק טכנולוגי ממוקד ואישי של מוצרים למשפחות צעירות. במאגר שלה נמצאים כרבע מיליון משתמשים רשומים. הפלטפורמה נותנת גישה למותגים ייעודיים הרלוונטיים לזמן ההיריון והלידה לקהל הלקוחות הספציפי שלהם.

חיים אוחיון (צילום מארכיון פרטי)
חיים אוחיון, קבוצת HSO Innovation Group(צילום מארכיון פרטי)
 

בין המותגים המשתתפים במהלך: רשת שילב, מוצרי פיליפס, אוונט, האגיס, מאמי קר, וולדה, צ'יקו וגרקו. הלקוחות מקבלים ממותגים אלה הנחות ומוצרי התנסות. הפעילות עם ויקטורי תכלול בין היתר מכירת חבילות לידה בכ-30 שקל ליולדת, הכוללות מוצרים של אבוט, האגיס ועוד ב-250 שקל.

 

לפני כחודש רכשה חברת הביטוח מנורה מבטחים 25% מ-HSO מהמייסד והבעלים חיים אוחיון. למנורה יש אופציה להגיע לאחזקה של עד 49.9% בתהליך מדורג. ההערכות הן כי מנורה השקיעה ברכישה כ־10 מיליון שקל. בהמשך צפויות HSO ומנורה להרחיב את הפעילות למכירת ביטוח למשפחות האלה ומתן אשראי חוץ בנקאי לההתמודדות שלהן עם הזינוק בהוצאות.

 

חיים אוחיון: "הפלטפורמה שלנו, שנחשפת כעת חלקית, מגיעה לכ-75% מקהל הנשים ההריוניות והיולדות בארץ ומגישה את ההצעה המותאמת והאטרקטיבית ביותר עבורה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: אבי רוקח ואידו ארז
איל רביד, מנכ"ל ויקטורי
צילום: אבי רוקח ואידו ארז
מומלצים