שתף קטע נבחר
צילום:  AFP, EPA

עכשיו זה אפשרי: משלוח אונליין מהסופר בתוך פחות מיממה

לפני חודש זה נשמע בדיוני, אבל ההפוגה בבהלת הקניות שאפיינה את תחילת המשבר בשילוב שיפור מערכי ההזמנות - מאפשרים כעת לרשתות השיווק לספק זמני המתנה נמוכים במיוחד

 

 

לפני חודש זה נשמע בדיוני, אבל השבוע זה כבר אפשרי: משלוח און-ליין מרשתות השיווק תוך פחות מיממה. אפילו בשופרסל, שהציעה עד לא מזמן המתנה של בין שבועיים לשלושה, ניתן כעת לקבל את המשלוח כבר באותו היום. גם אצל רמי לוי, רשת ויקטורי, שוק העיר ועוד, אפשר למצוא משלוחים זמינים באותו היום, או מקסימום בבוקר למחרת.

 

נשיא בורסת היהלומים: "מחכים שאנשים יתאבדו?

משבר הקורונה לא פסח על ההייטק: מאות הוצאו לחל"ת

בעלי ה-change מוחים: רוצים לתת שירות

  

על פי ההערכות, בזמן בהלת הקניות, מספר המשלוחים שעשו רשתות השיווק הכפיל את עצמו ביחס לשגרה. בשופרסל למשל, תפסו הזמנות האונליין קרוב ל-30% מכלל המכירות ברשת, בזמן שמערך המשלוח הותאם ל-15% בלבד. צוואר הבקבוק אגב, היה בעיקר בהליך הליקוט והכנת המשלוח.

 

6 (צילום: מוטי קמחי )
זמני ההמתנה התקצרו(צילום: מוטי קמחי )

 

כעת, כשאנשים כבר פחות חוששים לצאת מהבית, תופעת אגירת המזון שראינו בתחילת המשבר נעלמה והמשק מתחיל לאט לאט לחזור לפעילות, ברשתות מדווחים על רכישת סלים קטנים יותר. עם זאת, הצריכה הממוצעת עדיין גבוהה ביחס לתקופות רגילות, בגלל שהות ממושכת של כל בני המשפחה בבית.

 

"השיפור בזמן המשלוח הוא גם תולדה של הוספת כוח אדם למערך המלקטים", אומר צביקה ביידא, סמנכ"ל לקוחות בשופרסל. "הרשת גם משפרת את זמינות המוצרים ואת נושא החוסרים, שעליו היו תלונות רבות בשיא בהלת הקניות". אייל רביד מרשת ויקטורי הוסיף: "הבהלה הסתיימה". לדבריו, ההזמנות ברשת כפולות ביחס לשגרה, אבל גיוס 250 מלקטים חדשים מאפשר להתמודד עם הביקוש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים