שתף קטע נבחר

פיצה עם תוספת חלבון לספורטאים: הטועמים לא התרשמו

דומינו'ס פיצה השיקה פיצת PRO המיועדת לעוסקים בפעילות גופנית. כמה חלבון מול פחמימות מכיל כל משולש ומה המחיר? בדקנו

 

 

רשת דומינו'ס פיצה החליטה לפנות לספורטאים - והשיקה פיצת PRO המיועדת לעוסקים בפעילות גופנית. לצורך המהלך, דומינו'ס חברה לטכנולוגית המזון הדס יריב ולתזונאית הספורט רקפת אריאלי, דיאטנית קלינית במרכז לרפואת ספורט בבית החולים שערי צדק, ואחראית לתפריטי התזונה של ספורטאים רבים ומספר קבוצות ספורט בישראל.

 

טרנד החלבון הזניק את מכירות היוגורטים ליותר ממיליארד ש'

לא מפחדים: עלייה בצריכה של מוצרים עתירי שומן

בשורה לצליאקים: סבסוד לקמח בריא יותר ללא גלוטן

 

במהלך השתלמות בברצלונה, נחשפה אריאלי לפיצה שאוכלים כדורגלנים, ובהם ליאו מסי, לאחר משחקים. מדובר בפיצה עשירה בחלבון ובסידן, עם ויטמינים ומינרלים חיוניים לעוסקים בפעילות גופנית. על פי העקרונות הללו, פותחה "פיצת PRO" מבצק רגיל או מבצק כוסמין (80% מסך הקמחים) שמספקת, לטענת דומינו'ס, את הכמויות הנדרשות של חומצת אמינו לאוצין, המרכיב המרכזי בבניית שריר לאחר אימון גופני.

  (צילום: אודי מוזני)
פיצה PRO עם תוספת חלבון של דומינוס(צילום: אודי מוזני)

בדומינו'ס מנסים לרכוב על טרנד הרצים והרצות, ומציעים את הפיצה החדשה כתוספת חלבון ופחמימות איכותיים לצד מינרלים שונים, במטרה לבנות את רקמות הגוף.

 

כל משולש פיצה (מקמח כוסמין) אמנם מכיל כמות יפה של 17 גרם חלבון, אך לצד זאת מכיל גם 32 גרם פחמימות, 11 גרם שומן, 316 קלוריות ויותר מ-500 מ"ג נתרן, שהרתיעו מתאמנים ששוחחנו עמם. בפיצה פרו מקמח רגיל יש פחות חלבון (15 גרם למשולש) ומעט יותר קלוריות (331) ופחמימות (39 גרם).

  ()

  ()

 

"מרגישים בהבדל"

החלטנו לתת לנסיינים לטעום את הפיצה החדשה ולראות אם הם חשים בהבדל מפיצה רגילה, ומה הם חושבים עליה. בטעימות השתתפו 15 טועמים, 10 מתוכם הצהירו שאינם מתעמלים באופן קבוע וחמישה הצהירו שהם עוסקים בפעילות ספורטיבית קבועה.

 

גם העוסקים בפעילות גופנית וגם אלו שלא - נתנו לפיצה ציון ממוצע שבין סביר לטעים. 10 טועמים טענו שהם מרגישים בהבדל בהשוואה לפיצה דומינו'ס רגילה. בין התגובות שקיבלנו היו כאלה שאמרו שמדובר ב"פיצה לא רעה אך חסרת מעוף", וש"אם המטרה היא לרדת במשקל, כנראה שפיצה היא לא הבחירה האידאלית אחרי אימון". טועם אחר טען שהוא מרגיש בהבדל וכי "יש עליה הרבה יותר גבינה, וגם טעם לוואי". רק אחת מבין 15 הטועמים טענה שממש אהבה את הפיצה החדשה ושהייתה מזמינה אותה לילדים.

 

מחיר פיצת ה-PRO יהיה 86.9 שקל, כאשר בתקופת ההשקה תימכר הפיצה עם תוספת ב-79.9 שקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: אודי מוזני
פיצה PRO עם תוספת חלבון של דומינוס
צילום: אודי מוזני
מומלצים