אור יהודה חווה פריחה מחודשת. בשנים האחרונות נרשם ביקוש רב למגורים בעיר, לצד יוזמות ופרויקטים השואפים לשפר את איכות החיים של התושבים המקומיים, ולמשוך אוכלוסיות חדשות.
3 צפייה בגלריה
(הדמייה: בר אוריין אדריכלים)
מאז כניסתה לתפקיד ב-2015, ראש העיר אור יהודה ליאת שוחט מובילה תהליך משמעותי של פיתוח בהיבטים רבים - החל מחינוך, תרבות ופנאי, דרך תשתיות ועד פיתוח נדל"ן למגורים, תעסוקה ומסחר. בראיון עם שוחט באולפן ynet, דיברנו על החשיבות של הסכם הגג ההיסטורי שנחתם ב-2017 ויבטיח את המשאבים והתשתיות הנדרשות לתנופת הפיתוח, ועל הייחודיות של פארק העסקים והבילויים O Park, שמהווה גורם משמעותי בעתיד של העיר.
3 צפייה בגלריה
ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה
ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה
ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה
(צילום: ראובן קופיצ'ינסקי )
מה גרם לבחירה באדריכל צמרת ובקונספט ייחודי לעיצוב הפארק, המחולק לפי נושאים ותחומי עיסוק? איך משתלב הפארק בתוכניות להכפלת אוכלוסיית העיר בשנים הקרובות? וכיצד רואה שוחט את העתיד של העיר?


אם כן, אין ספק שאור יהודה היא משב רוח מרענן על מפת ישראל בשנים האחרונות. עם חזון ברור, מבט קדימה ויוזמות בשטח, אור יהודה, הנמצאת במיקום אסטרטגי בגוש דן, בין תל אביב לנתב"ג, הופכת ליעד עבור אוכלוסיות חדשות, לצד עסקים וחברות מובילות שיצטרפו לפארק הייחודי, O Park. כפי ששוחט מתארת זאת, אור יהודה עומדת "להפוך לעיר אטרקטיבית, משמעותית, מרכזית, שבועטת, חיה ונושמת".
3 צפייה בגלריה
(הדמייה: בר אוריין אדריכלים)
פורסם לראשונה: 11:43, 02.06.20