שתף קטע נבחר

הכירו: סמל אחיד לכשרות הרבנות בכל הארץ

לא עוד שלל סמלי כשרות: הרבנות הראשית מציגה את סמל הכשרות החדש והאחיד לכל המוצרים בארץ מכל הרבנויות, בגרסת חלבי, בשרי ופרווה. המהלך - לקראת רפורמת כשרות כוללת

  ()
בקרוב על הגבינה שלכם

 

הרבנות הראשית אישרה סמל כשרות חדש שיופיע על כל המוצרים הכשרים בהשגחת הרבנויות המקומיות ברחבי הארץ, ולראשונה ייצור אחידות ביניהן. ברבנות מבטיחים כי מדובר בצעד ראשון לקראת יישום רפורמה כוללת, במסגרתה ייקבעו גם נהלים כשרות אחידים.

 

<< הכול על העולם היהודי - בפייסבוק של ערוץ היהדות. היכנסו >>

 

העיצוב החדש שאותו יזם והוביל לביצוע מנהל תחום דוברות והסברה של הרבנות, עו"ד קובי אלתר, משלב את מאפייני סמל המדינה - המסגרת ועלי הזית - ובתוכם המילה "כשר" וציון "חלבי" (בצבע כחול) או "בשרי" (באדום). תחתיו יופיע מידע רלוונטי נוסף על הרבנות המקומית, הרב האחראי על ההשגחה ועוד.

 

המטרה: למנוע בלבול

ברבנות אומרים כי סמל הכשרות האחיד יהווה שיפור עבור צרכני הכשרות, שעד כה נאלצו להכיר ולחפש על גבי המוצר את שמות הרבנויות המקומיות השונות ולהתמודד עם מספר סמלים שונים לכל רבנות, או לחפש את הכשרות של רבנויות מקומיות שאין להן סמל כשרות מוכר. עם זאת, לבקשת כמה רבנים הוסכם כי ניתן יהיה להוסיף לוגו כשרות "מהדרין" המזוהה עם הרבנות המקומית.

 

לצורך עשיית שימוש בסמל המדינה הוגשה בקשה על ידי מנכ"ל הרבנות לוועדה האחראית על כך במשרד הפנים, עד שהתקבל אישורו של שר הפנים לכך.

 

קראו עוד בערוץ היהדות :  

 


פורסם לראשונה 24/10/2018 22:11

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים