דייט עם איש הפיל. רצה שלא אשפוט אותו בגלל המראה החיצוני

"הוא הגיע לפגישה עם מסכה של פיל": נשים וגברים מספרים על הדייטים הכי הזויים שחוו

נהג האמבולנס שעצר בדרך בבית קברות, הבחורה שקבעה שני דייטים ברצף באותו מקום, והגבר שנפגש ממש במקרה עם אמו במסעדה. 9 גברים ונשים נזכרים בדייטים מוזרים שקרו להם באמת

פורסם:
לפני כמה שנים, זמן קצר אחרי שהתגרשתי, התחיל איתי בפייסבוק בחור נאה שעל הדרך היה גם טייס. עניתי להודעה, בהמשך עברנו לטלפון, ואחרי ששוחחנו יותר משעה, הבחור עשה רושם של אדם מרשים ומעניין.
בסיום השיחה הציע שניפגש ומאחר שהיה אמור לטוס יומיים אחרי זה, שאל אם אפשר שנקבע כבר למחרת. זה היה הערב שבו בתי הקטנה הייתה אמורה להיות איתי, אבל הבחור הצטייר כמישהו ששווה להתאמץ עבורו, אז השבתי בחיוב. אמרתי שאבקש מאמי שתעשה בייביסיטר. לזכותו ייאמר שהוא הציע שניפגש במקום קרוב יחסית לביתי. וכך קבענו בבית קפה במרחק של 10 דקות נסיעה ממני, בשעה 20:00 בערב.
התרגשתי לקראת הפגישה, והתכוונתי לצאת מהבית כבר ברבע לשמונה, אלא שאז בתי התקשתה לשחרר. היא התחילה לבכות בהיסטריה, חיבקה אותי בחוזקה וסירבה שאלך. נדרשו כמה דקות טובות עד שהצלחתי להרגיע אותה, ואז רצתי למעלית, ירדתי לחניון וטסתי לדייט. בעודי חונה מחוץ לבית הקפה, בשעה 20:05, אני מקבלת הודעה ממר טייס: "הייתי פה. ביי".
חשבתי שזו דרך להודיע לי בהומור שהוא כבר הגיע, שלחתי אימוג'י צוחק וכתבתי "חניתי. מגיעה". הגעתי לבית הקפה אבל לא ראיתי אותו. שלחתי לו הודעה: 'איפה אתה?'. הוא כתב לי: "יש לי תחושה שהתבלבלת. הייתי כאן ב־20:00. נסעתי. לא מייבשים אותי".
התיישבתי על הספסל המומה, אבל אחרי שתי דקות כבר חייכתי. איזה מזל שהילדה שלי סירבה לשחרר. וכן, אני מודה לה על זה עד היום. יש כמובן שיגידו שיצאתי בזול, שיש דייטים הזויים הרבה יותר. אז הנה עוד מבחר סיפורים של נשים וגברים על הדייטים הכי הזויים שהיו להם.

האזינו לכתבה. הוקלט על ידי הספריה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה – המרכז לתרבות מונגשת


פגישה עם איש הפיל

מיה גולן (46), אם יחידנית לשתיים, מנהלת אדמיניסטרטיבית, מכפר־סבא
10 צפייה בגלריה
מיה גולן
מיה גולן
מיה גולן. "צוחקים על זה עד היום"
(צילום: אלבום פרטי)
"הייתי בת 28. אחותי ובעלה גרו בקנדה, ועברתי לגור שם לתקופה. אחותי החליטה להכיר לי בחור רווק שהכירה בקהילה היהודית. דיברנו בטלפון, הייתה שיחה טובה וקבענו דייט. הוא בא לאסוף אותי מהבית, התקשר ואמר שהוא מחכה לי בחוץ. נכנסתי לרכב שלו, התיישבתי, הסבתי את הראש להגיד לו שלום ואז התחלתי לצרוח".
מה קרה?
"הוא עטה מסכה של פיל!".
סליחה?
"כן כן. צעקתי בבהלה, 'מה זה? למה אתה עם מסכה על הפרצוף?', והוא אמר לי, 'אני לא רוצה שתשפטי אותי בדקות הראשונות על פי המראה החיצוני. זה היה כל כך הזוי. לא ידעתי אם לצחוק או לבכות. אמרתי לו, 'זה מפחיד. בבקשה תוריד את המסכה'. אחרי כמה דקות שכנוע הוא הסכים להוריד אותה ונסענו לבית קפה. לא משנה שפחות אהבתי את איך שהוא נראה, זה לא היה האישיו. הדייט התחיל כל כך רע שרק רציתי שיסתיים ושאוכל לספר לאחותי וגיסי מה קרה. עד היום הם לא מפסיקים לצחוק על זה. כל פעם שגיסי רואה אותי הוא עושה תנועת חדק של פיל".

היא קבעה עוד דייט אחריי!

אורי דמירל (40), גרוש פלוס שניים, עצמאי, מבאר־שבע
10 צפייה בגלריה
אורי דמירל
אורי דמירל
אורי דמירל. "אמרתי לה, 'אם מישהו בא לאסוף אותך אז כדאי שתקומי ותצאי מהר"
(צילום: אלבום פרטי)
"לפני שנתיים פגשתי מישהי באירוע משפחתי. אני כבר הייתי גרוש אבל היא הייתה אז נשואה. כעבור חצי שנה קרובת משפחה שלי התקשרה אליי, סיפרה לי שאותה בחורה התגרשה וביקשה ממנה שתחבר בינינו. דיברנו כמה פעמים בטלפון ובסוף קבענו להיפגש במסעדה בשעות הערב המוקדמות. ישבנו, הדייט הרגיש נחמד וזורם, אלא שאז, לקראת סוף הארוחה, היא קיבלה טלפון ואני שומע אתה מסבירה איפה בדיוק היא נמצאת, מה הכתובת, איפה היא תעמוד. שאלתי אותה, 'מה זה? מי זה?'. היא ענתה: 'אה, אחריך יש לי עוד דייט. הוא בא לאסוף אותי'".
וואו.
"הייתי בשוק. מילא למקבל, אבל לעשות את זה ממש ברצף ועוד לא להתבייש להגיד לי את זה בפרצוף? אמרתי לה, 'אם מישהו בא לאסוף אותך אז כדאי שתקומי ותצאי מהר. שלא יראה אותנו ביחד'. אפשר היה להבין שאני כועס. לא המשכנו לשוחח אחרי זה. היא הבינה שאני כבר לא בעניין".

הוא שילם על הכל, אבל מהכרטיס שלי

מור ביטון (27), מאורסת, בתחום מערכות מידע, מפתח־תקווה
10 צפייה בגלריה
מור ביטון
מור ביטון
מור ביטון. "בזמן שהייתי שבשירותים הוא הוציא את הארנק מהתיק שלי"
(צילום: אלבום פרטי)
"זה היה לפני כמה שנים. הכרנו דרך טינדר. הוא היה הבחור הראשון שיצאתי איתו דרך האפליקציה, ובעקבות מה שקרה - גם האחרון. דיברנו בטלפון, הוא נשמע נחמד, וקבענו להיפגש בבר. שתינו בירה והזמנו כמה מנות ראשונות. השיחה הייתה ממש נחמדה והיה נראה שהוא בעניין. לקראת סוף הדייט הלכתי לשירותים והשארתי את התיק על השולחן. כשחזרתי הוא אמר שהמלצרית כבר הביאה את החשבון ושאפשר לזוז. שאלתי, 'רגע, לא צריך לפחות שאני אשאיר טיפ?', הוא ענה: 'לא, לא, הכל בסדר. שילמתי הכל מכרטיס האשראי'. אמרתי, 'אוקיי, תודה'.
כשיצאנו הייתי בטוחה שהוא יגיד שהוא ישמח לראות אותי שוב, אבל הוא אמר: 'תשמעי, אני לא חושב שיש מה להמשיך כי זה לא מרגיש לי זה'. זה מאוד הפתיע אותי וביאס אותי. ממש אכלתי סרטים מה לא היה בי בסדר. רק שכעבור שבוע נכונה לי הפתעה אפילו עוד יותר גדולה".
מה?
קיבלתי את פירוט חיוב האשראי שלי ואז ראיתי חיוב מהבר שבו הייתי איתו על כל הסכום כולל הטיפ. התברר שהוא באמת שילם הכל מכרטיס האשראי. רק שבזמן שהייתי שבשירותים הוא הוציא את הארנק מהתיק שלי - ובעצם שילם הכל מכרטיס האשראי שלי!".

שיחקתי עם הילד במכוניות כל הערב

עופר מיזלס (43), גרוש פלוס שניים, מחסנאי במעבדת אלקטרוניקה, מחיפה
10 צפייה בגלריה
עופר מיזלס
עופר מיזלס
עופר מיזלס. "כשהילד התעייף והלך לישון הייתי יותר מותש ממנו"
(צילום: אלבום פרטי)
"לפני חודשיים פגשתי מישהי באתר היכרויות. התכתבנו, דיברנו בטלפון והיה עניין. היא סיפרה שהיא אמא לילד בן ארבע, שהגרוש שלה גר בחו"ל, ושאין לה סידור לילד. סיכמנו שאבוא אליה בערב אחרי שהילד ילך לישון. לקראת 20:00 היא כתבה לי שהוא נרדם ושאבוא ב־21:00. קבענו מראש לשתות קצת וליהנות. התיישבנו בסלון, אמרתי, 'בואי נרים כוסית', ופתאום הבן שלה הופיע בסלון. הוא התיישב בינינו על הספה, נראה ערני לגמרי ולא זז משם. לא ידעתי מה לעשות עד שהוא שאל אם אני רוצה לבוא לחדר שלו לראות את הצעצועים שלו. הלכתי איתו, ומפה לשם במהלך כל הדייט מצאתי את עצמי משחק עם הילד בדמויות של לוחמים, בכדור, במכוניות. כשהילד התעייף והלך לישון זה כבר היה קרוב לחצות ואני הייתי יותר מותש ממנו. זה היה אמצע שבוע, והייתי צריך להתעורר מוקדם לעבודה, אז חתכתי הביתה. ככה נגמר הדייט".
מה קרה אחרי זה?
"נפגשנו עוד כמה פעמים אבל זה לא היה זה".

תחליט - אתה 1.85 או 1.58 מטר?

שיראל אורגד (31), גרושה פלוס אחד, מוכרת ציוד רפואי, מבני־ברק
10 צפייה בגלריה
שיראל אורגד
שיראל אורגד
שיראל אורגד. "הוא לא נראה מופתע או מתנצל"
(צילום: אלבום פרטי)
"הכרתי אותו באתר היכרויות. הייתה תמונה חמודה שלו וכמה פרטים מתחת: שם, גיל, עיסוק וגובה. דיברנו בטלפון, הוא נשמע נחמד, וקבענו להיפגש בטיילת בתל־אביב. הגובה שלי הוא 165 ס"מ, ומאחר שהוא כתב שהוא 185 ס"מ הרשיתי לעצמי לבוא בעקבים גבוהים. כשהגעתי למקום המפגש היה שם בחור נמוך ממני משמעותית, אז הייתי בטוחה שזה לא הוא. בסוף ניגשתי ושאלתי אם זה הוא, והוא ענה שכן. ניסיתי להיות מנומסת ואמרתי לו, 'בראש שלי היית יותר גבוה'. הוא ענה, 'למה?'. ואז אמרתי לו, 'כי באתר כתבת שאתה 185'. אז הוא השיב: 'אה, אני 158. כנראה שהתבלבלו לי המספרים'".
אופס.
"על פי הדרך שבה הוא אמר את זה היה ברור שהוא לא באמת התבלבל. הוא לא נראה מופתע או מתנצל. להפך. הוא אמר את זה בחצי חיוך. לא רציתי להיות מגעילה. המשכתי את הדייט. אבל אחרי חצי שעה אמרתי לו שאני עייפה ומיהרתי לחתוך. זה לא שיש לי משהו נגד גברים נמוכים. יש לי משהו נגד גברים שקרנים".

בדרך למסעדה עוברים בבית הקברות

שמרית אוחנה (38), נשואה פלוס ארבעה, מורה, מירושלים
10 צפייה בגלריה
שמרית אוחנה
שמרית אוחנה
שמרית אוחנה. "הוא בא לאסוף אותי עם האמבולנס ואמר 'יש מאחורה גופה"
(צילום: אלבום פרטי)
"כשהייתי בשירות לאומי חברה שלי הציעה לשדך לי מישהו. הוא היה בחור באמצע שנות ה־20 לחייו, נהג אמבולנס פרטי. דיברתי איתו בטלפון, הוא נשמע נחמד, וקבענו שנצא למסעדה והוא יבוא לאסוף אותי. ההזיה התחילה כשהוא בא לאסוף אותי עם האמבולנס. חשבתי לעצמי, 'אולי הוא חוסך דלק', אבל ניסיתי לראות את החיובי בזה ואמרתי לעצמי, 'נו, זו תהיה סוג של חוויה'. רק לא ידעתי שהחוויה תהיה כזו מפחידה".
למה הכוונה?
"כשעליתי לאמבולנס הוא אמר לי, 'אני רק צריך להוריד מישהו ואז נלך'. הסתכלתי אחורה ולא ראיתי אף אחד. אמרתי שאני לא רואה כאן אף אחד, והוא ענה: 'יש מאחורה גופה. אני רק צריך להוריד אותה בבית העלמין ואז נמשיך'. נבהלתי ונלחצתי. אחרי שהוא הוריד את הגופה, המשכנו למסעדה, ומיותר לציין שלא היה לי תיאבון ולא רציתי להמשיך איתו לדייט הבא. רציתי לשים את כל החוויה המלחיצה הזו מאחוריי".

מה יש לך מהפוני שלי?

עמית יקיר (59), גרושה פלוס שניים, צלמת, מאלפי־מנשה
10 צפייה בגלריה
עמית יקיר
עמית יקיר
עמית יקיר. "הבן אדם עוד לא מכיר אותי וכבר רוצה לשנות אותי"
(צילום: אלבום פרטי)
"לפני קצת יותר מעשור הכרתי בחור באתר היכרויות. קבענו להיפגש בבית קפה בפארק הלאומי. כבר מתחילת השיחה הוא כל הזמן רצה לשנות אותי. למשל, לבשתי חולצה עם צווארון סגור, הוא אמר שיהיה לי יותר יפה עם צווארון פתוח. והיו לו עוד כמה רעיונות מה יהיה לי יותר יפה. אבל בעיקר הייתה לו אובססיה לפוני שלי. לפחות שלוש פעמים במהלך הפגישה הוא אמר שיהיה לי יפה הרבה יותר בלי וכל הזמן הסיט לי את הפוני עם היד שלו".
מעצבן.
"הפוני שלי שיגע אותו והוא שיגע אותי. הבן אדם עוד לא מכיר אותי וכבר רוצה לשנות אותי. חיכיתי רק שהדייט הזה יסתיים. אני לא זוכרת בדיוק מה קרה אחרי זה, אם הוא לא יצר קשר או שהוא כתב משהו ואני התעלמתי. אבל לפני חמש שנים הייתה לי התאמה עם מישהו נחמד באפליקציה וקבעתי להיפגש איתו באותו בית קפה בפארק הלאומי, כי שם נהגתי לעשות את רוב הדייטים שלי. כששנינו יצאנו מהמכוניות וצעדנו לעבר בית הקפה, אמרתי לו שהוא נראה לי מוכר, והוא אמר שגם אני נראית לו מאוד מוכרת. חיכינו בתור כדי להיכנס, ופתאום הוא הושיט את היד שלו לכיוון המצח שלי, הסיט לי את הפוני ואמר, 'את יודעת, יהיה לך הרבה יותר יפה בלי פוני'. באותו רגע זה היכה בי. אמרתי לו בקול רם 'נזכרתי!', ועפתי משם כמו טיל חזרה למכונית".

סליחה, מה אמא שלך עושה פה?

שרון דינר (45), אם יחידנית לאחת, מנהלת שיווק ופרסום, מבאר־שבע
10 צפייה בגלריה
שרון דינר
שרון דינר
שרון דינר. "הוא אמר לי: 'תראי איזה קטע מי יושבת לאכול פה? אמא שלי'"
(צילום: אלבום פרטי)
"זה קרה לפני כמה שנים. הלכתי עם חברים למועדון. היה בחור ששלח לי מבטים כל הערב, ובהמשך שלח לי דרך הברמן כוס יין עם פתק ובו כתב שישמח להכיר אותי. הוא לא בדיוק היה הטעם שלי, אבל אמרתי שחבל לשלול. דיברנו, הוא סיפר שהוא בן 38 ועוסק בהשקעות, והחלפנו טלפונים. בשיחות שניהלנו הוא עשה רושם של בחור אינטליגנטי, הרגשתי שיש לנו שפה משותפת, וקבענו לקפה. בדייט הוא סיפר לי שהוא בן יחיד ושהוא מאוד רוצה להתמסד. לא הייתי בטוחה שאני רוצה להיפגש איתו שוב, אבל החברות שלי אמרו לי, 'תני לו צ'אנס'. אז הסכמתי, ויומיים אחרי זה הוא הציע שניפגש במסעדה יפנית שהוא אוהב.
"כשהתיישבנו שמתי לב שבשולחן ליד ישבה לה אישה מבוגרת שכל הזמן נעצה בי מבטים. לא הבנתי למה. אחרי שעה בערך הוא אמר שהוא הולך לשירותים, ואז ראיתי אותו פתאום נעצר, כביכול בהפתעה, מול השולחן של אותה אישה, שהתרוממה לחבק אותו ולתת לו נשיקה. ראיתי אותם מדברים כשהוא מצביע עליי, ואז שניהם באו לכיווני. הוא אמר לי: 'תראי איזה קטע מי יושבת לאכול פה? אמא שלי'. הוא ערך בינינו היכרות, ואמא שלו לחצה לי את היד בחיוך, בחנה אותי מכף רגל עד ראש, כאילו מחר אני הולכת להתחתן עם הבן שלה, התחילה לשאול אותי כל מיני שאלות כמו מה אני עושה בחיים, ואמרה לי, 'תדעי לך שיש לי בן נהדר'. הייתי כולי נבוכה ואחרי זה אמרתי לו, 'אתה רציני? אמא שלך פה ולא ידעת?'. הוא אמר, 'כן, זו הייתה לגמרי הפתעה'".
אבל לא האמנת לו.
"לא ממש. גם לפני כן הרגשתי שהוא לא מתאים לי, והסיפור הזה חיזק את הרצון שלי לא להמשיך. יותר מזה - כעבור זמן קצר גיליתי שבוודאות הפגישה עם אמא שלו לא הייתה מקרית. חודשיים אחרי זה חברה שלי סיפרה לי שמישהי מהעבודה שלה יצאה עם אותו בחור ושאמא שלו הייתה באותה מסעדה. התקשרנו אליה, היא תיארה את הדייט, וזה פשוט היה אחד לאחד. היא סיפרה איך הוא קם לשירותים, נעצר ליד אמא שלו כאילו בהפתעה, וערך ביניהן היכרות. כנראה שכשיש מישהי שהוא חושב שיכולה להיות 'האחת', הוא מביא את אמא שלו שתאשר".

מזל בתולה? סליחה, לא מתאים לי

גלית לביא (44), נשואה בשנית ואמא לשלושה, מנהלת משאבי אנוש, מחיפה
10 צפייה בגלריה
גלית לביא
גלית לביא
גלית לביא. "בראייה לאחור אני יודעת שהיה לי מזל גדול"
(צילום: אלבום פרטי)
"היו לי המון דייטים הזויים מאז שהתגרשתי ועד שהכרתי את מי שהפך לבעלי הנוכחי, אבל היה אחד הזוי במיוחד. הכרנו באפליקציית היכרויות. קבענו להיפגש בים, והשיחה הייתה קולחת: צחקנו, הייתה תקשורת טובה, והדייט נמשך יותר משעתיים. לקראת הסוף הבחור התחיל לדבר על מזלות ושאל אותי איזה מזל אני. עניתי לו שאני מזל בתולה. בסוף הפגישה הייתי בטוחה שהוא יגיד שהיה לו כיף ושהוא ישמח שניפגש שוב. אלא שאז הוא אמר לי במפתיע, 'תקשיבי, אני לא חושב שזה יעבוד. את מזל בתולה ואני מזל קשת. אלה לא מזלות שמסתדרים כל כך. נראה לי שנוותר על זה'".
מה?
"הייתי בשוק. לא היה לי מה להגיד, אז פשוט הלכתי. היה לי ברור שזה לא תירוץ. שהוא באמת אובססיבי למזלות. בראייה לאחור אני יודעת שלי באופן אישי היה מזל גדול. זמן קצר אחרי זה פגשתי את אהבת חיי".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button