"השגרה של הנישואים שוחקת, ולעשות סקס בשלישייה מדליק מחדש את הניצוץ"

"אישתי הרגישה קליק עם האקסית שלי, ואז היא הטילה פצצה - שנעשה שלישייה"

סקס בשלישייה הוא פנטזיה נפוצה, שלא רבים ממהרים לממש בגלל הפחד ממה שזה יעשה לזוגיות. זוגות שעושים את זה, וגבר שמצטרף לאחרים על תקן הצלע השלישית, מספרים איך זה עובד

פורסם:
זוגות שמביאים צלע שלישית לסקס מספרים איך זה עובד:

"היא הציעה שנעשה שלישייה עם האקסית שלי!"

יעל בת 32 ונדב בן 37. נשואים 10 שנים
יעל ונדב (השמות בדויים, כמו שאר השמות בכתבה), הורים לילדה, התחילו להתנסות בסקס בשלישייה לפני שלוש שנים. מה שקדם לכך היה בגידה. "לפני חמש שנים התחלתי להתכתב עם האקסית שלי, שהיו לי איתה עניינים לא פתורים", מספר נדב. "חידשנו את הקשר וקיימתי איתה יחסים כמה פעמים. הסתרתי את זה מיעל וחשבתי לעזוב אותה ולחזור לאקסית שלי. הייתי מאוד מבולבל ונקרעתי בין שני העולמות – של האקסית ושל המשפחה שהקמתי. בסופו של דבר סיפרתי הכל ליעל".
יעל, איך הגבת?
"כאב לי שהחלום לנהל נישואים מאושרים ומשפחה אידיאלית הולך להתנפץ. אבל אני בן אדם מאוד מקבל ומכיל, והבנתי שנדב חיפש ריגושים. אז החלטנו לעבוד על הזוגיות שלנו ולא להיפרד. הלכנו לטיפול זוגי ונדב ניתק את הקשר עם האקסית".
אלא שהמצב הסתבך כעבור שנתיים. "אני והאקסית היינו צריכים להיפגש בשביל ענייני עבודה. החלטנו שיעל תצטרף אלינו לפגישה", מספר נדב. "להפתעת כולנו, יעל הרגישה קליק עם האקסית שלי, ואז היא הטילה פצצה והציעה שנעשה שלישייה".
יעל, מאיפה הגיעה ההצעה הזאת?
"הרגשתי שבין נדב לאקסית שלו יש אנרגיה מינית חזקה שהם לא יכולים להסתיר. זה פתאום הדליק אותי שיהיה בין שלושתנו משהו. הזוגיות שלי ושל נדב כבר הייתה יציבה והיינו במקום בטוח יותר. אני גם לא טיפוס קנאי, אז הרגשתי שזה לא יהרוס את הזוגיות שלנו".
נדב: "כשיעל הציעה את זה הייתי בהלם, אבל שנייה אחר כך חשבתי שזה יכול להיות מעניין. סיפרתי את זה לאקסית, והיא גם הייתה בעניין. אז החלטנו שלושתנו כבר באותו ערב לצאת לפאב. שתינו בירות והרגשנו כאילו רק שלושתנו קיימים בעולם. אחר כך כבר המשכנו למיטה ועשינו שלישייה".
יעל: "השלישייה גרמה לי להתאהב בנדב מחדש. כשאת רואה את בן הזוג שלך עם מישהי אחרת, את נזכרת למה התאהבת בו בהתחלה" נדב: "התחלנו להיות פתוחים יותר ולהכיר יותר לעומק. השגרה של הנישואים שוחקת, ולעשות סקס בשלישייה מדליק את הניצוץ מחדש"
איך זה היה עבורכם?
יעל: "זה היה הערב הכי מטורף בחיים שלי והמשכנו לעשות את זה במשך כמה חודשים. זה לא היה רק מיני. עד לפני המפגש אני והיא לא נמשכנו לנשים, אבל אחרי ששכבנו, ממש קרה בינינו משהו רגשי, ועד היום אנחנו מחוברות זו לזו ברמה רגשית. לא הרגשתי קנאה אפילו לא לרגע וגם היא לא קינאה. היא הבינה את המקום שלה והרגישה מיוחדת להצטרף אלינו למיטה".
נדב: "וואו. היה בין שלושתנו חיבור עוצמתי. היום אנחנו והאקסית שלי בקשר חברי ולא מעבר לזה. אנחנו לא שוכבים איתה כי היא נמצאת בזוגיות עם גבר שלא מאפשר לה להצטרף לזוגות. אבל בזכות המפגש הזה נפתחנו לעולם של השלישיות וצירפנו נשים אחרות".
איך זה השפיע על הזוגיות שלכם?
נדב: "התחלנו להיות פתוחים יותר ולהכיר אחד את השנייה הרבה יותר לעומק. השגרה של הנישואים שוחקת, ולעשות סקס בשלישייה מדליק מחדש את הניצוץ".
יעל: "אנחנו היום במקום הרבה יותר פתוח מבחינה מינית. מעבר לזה, השלישייה גרמה לי להתאהב בנדב מחדש. כשאת רואה את בן הזוג שלך עם מישהי אחרת, את נזכרת איך ולמה את התאהבת בו בהתחלה".
מה ההמלצות שלכם לזוגות שמתלבטים אם לעשות שלישייה?
נדב: "אני חושב שהמוסד המונוגמי נפגע עם השנים. אנחנו חיים בעולם של פיתויים, ושלישיות זה משהו שיכול למנוע בגידות. אבל אם החלטתם ללכת על זה, חשוב מראש להיות בטוחים בזוגיות שלכם".
4 צפייה בגלריה
סקס בשלישייה
סקס בשלישייה
שלישיות במקום בגידות. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)

"מההתחלה הרגשנו שמונוגמיה לא מתאימה לנו"
מישל בת 39 וירון בן 46. בזוגיות שנה וחצי
מישל וירון הם זוג בפרק ב'. למישל יש שלושה ילדים, ולירון ארבעה ילדים מנישואים קודמים. השניים הכירו באפליקציית טינדר ונפגשו למטרת סטוץ, אבל התאהבו אחד בשנייה והחליטו לנהל זוגיות פתוחה.
ספרו על ההחלטה לצרף צלע שלישית למיטה.
מישל: "מתחילת הקשר הרגשנו שהמונוגמיות לא מתאימה לנו. לפני כמה חודשים היינו בחילופי זוגות וזאת הייתה חוויה ממש טובה. אחרי שיצאנו משם אמרתי לירון שמתחשק לי לראות אותו עם אישה. יש משהו מדליק במציצנות הזאת, ואני נהנית לראות אותו נהנה. זאת הייתה הפנטזיה שלי".
ירון: "באותו זמן היו לי מפגשים מיניים עם מישהי אחרת, אז הצעתי לאותה אישה להצטרף אליי ולמישל ולעשות שלישייה, והיא הסכימה".
לא היו לכם חששות?
מישל: "לא חששתי שירון יתאהב בצלע השלישית, אבל היו לי חששות בגלל דימוי גוף. פחדתי מהתחרות עם האישה שנצרף - שתבוא מישהי רזה יותר, עם חזה עומד יותר וגוף סקסי יותר, ושהיא תעשה דברים שאני לא יודעת לעשות".
ירון: "למרות החששות החלטנו לתת לזה צ'אנס. המוטו שמוביל אותנו זה שאנחנו מתנסים. אם טוב לנו ממשיכים, ואם לא טוב, אז לא קרה שום דבר. השמיים לא נופלים ואפשר להפסיק".
איך הייתה הפעם הראשונה שעשיתם שלישייה?
ירון: "היינו מאוד קשובים אחד לשנייה וגם לצלע השלישית. ממש הקפדנו שהיא לא תרגיש גלגל חמישי, אבל בהתחלה זה היה קצת מביך. יותר נדלקנו מהרעיון לעשות שלישייה ופחות נמשכנו לאישה עצמה שצירפנו אלינו. אחר כך כבר היו לנו חוויות הרבה יותר טובות. צירפנו לסקס שלנו גם נשים, שמכונות בשפת השלישיות 'חד־קרן', וגם גברים, שמכונים 'קרנף'.
אתם בעצם ביסקסואלים?
ירון: "לא. אני סטרייט. כשצירפנו גבר למיטה, לא היה ביני לבין הגבר השני מגע מיני. שנינו התרכזנו בלענג את מישל".
מישל: "ההעדפה הראשונית שלי היא גברים, אבל אני גם נמשכת לנשים".
מישל: "אמרתי לירון שמתחשק לי לראות אותו עם אישה. יש משהו מדליק במציצנות הזאת, ואני נהנית לראות אותו נהנה" ירון: "כשהצלע השלישית עוזבת, אנחנו עושים סקס רק שנינו, והסקס הופך להיות מטורף עוד יותר. יש לנו סקס מאוד תשוקתי"
אתם לא חוששים שאחד מכם יתאהב בצלע השלישית?
מישל: "לא יצא לנו להתאהב בצלע השלישית. סקס לא חייב להגיע ממקום של אהבה. הוא יכול להיות ממקום של הרגשה טובה וכבוד הדדי. הגבר או האישה שמצטרפים אלינו לא מחפשים רומנטיקה".
ירון: "אנחנו שוכבים עם אנשים נוספים, אבל בלב יש לנו מקום רק אחד לשנייה. אנחנו מסתכלים על סקס כעל בילוי. גדלנו על התפיסה שסקס עושים רק עם מי שאוהבים, וכל דבר אחר נחשב לבגידה. אבל סקס זה כמו ללכת למסעדה. אפשר לבקר מדי פעם במסעדות אחרות ולא להישאר נאמנים לאותה מסעדה. זה עובד אצלנו כי אנחנו באותו ראש. תמיד יכול לבוא גבר שנראה יותר טוב ממני, אבל אני מתעל את הקנאה שלי לסיפוק מכך שמישל נהנית".
איך זה השפיע על הזוגיות שלכם?
ירון: "אחרי כל מפגש כזה, כשהצלע השלישית עוזבת, אנחנו עושים סקס רק שנינו, והסקס הופך להיות מטורף עוד יותר. יש לנו סקס מאוד חושני, מאוד תשוקתי ומאוד מגוון".
מישל: "זה מאוד חיזק את התקשורת בינינו. אנחנו מדברים על כל מפגש ומנתחים מה היה לנו נעים ומה לא".
מה ההמלצות שלכם לזוגות שמתלבטים אם לעשות שלישייה?
ירון: "חשוב לעשות שיחות הכנה ותיאום ציפיות ביניכם וגם עם הצלע השלישית. צריך לעשות את זה רק אם שניכם מרגישים מוכנים לזה. בנוסף צריך להציב גבולות. למשל, קבענו שהסקס תמיד יהיה מוגן ושהצלע השלישית לא יכולה לפנות לאחד מאיתנו בנפרד אלא לשנינו ביחד".
מישל: "חשוב לא להתייחס לצלע השלישית כאל צעצוע מין. זה לא ויברטור, אלא בן אדם שבעצמו רוצה להגשים פנטזיות. צריך לראות גם את הגבר או האישה שאתם מצרפים אליכם".
4 צפייה בגלריה
זוג מיטה
זוג מיטה
"חשוב לעשות שיחות הכנה ותיאום ציפיות ביניכם וגם עם הצלע השלישית"
(צילום: GettyImages)

"רציתי לראות אותה מתענגת מגבר אחר"

רונה בת 46 ודן בן 56. בזוגיות 4 שנים וחצי
רונה ודן גם הם זוג בפרק ב'. לכל אחד מהם יש שלושה ילדים מנישואים קודמים. "כבר מתחילת הקשר היה ברור לנו שאנחנו רוצים לנהל זוגיות פתוחה ושכל אחד מאיתנו יוכל לשכב גם עם אנשים אחרים", אומר דן. "אנחנו אוהבים לנהל אינטראקציות עם אנשים נוספים ולא רוצים להיות בלעדיים אחד של השנייה. אחרי שנתיים של זוגיות הצעתי לרונה לעשות שלישייה. זה הדליק אותי לצרף גבר למיטה. אני לא הומוסקסואל, אבל רציתי לראות את רונה מתענגת מגבר אחר".
רונה: "יצאנו לאיזו מסיבה ונדלקתי על בחור חתיך שרקד במועדון. דן קלט את זה והציע שנצרף את הבחור הזה אלינו ונעשה שלישייה. שמחתי מאוד על ההזדמנות הזאת".
לא חששתם שזה יהרוס לכם את הקשר?
רונה: "לא, כי הקשר שלנו מבוסס על תקשורת כנה. אנחנו מדברים על הכל. ידעתי שזה לא יערער את הקשר שלנו, וראיתי את זה בתור משחק זוגי כשאני ודן במרכז. הגבר שאנחנו מצרפים הוא כמו השחקן במגרש שלנו".
דן: "קבענו גבולות ברורים. החלטנו שאם למישהו לא נעים, אז מפסיקים באותו רגע. זה השרה עלינו ביטחון. אנחנו מודעים לכך שלאהבה יש תוקף, ויכול להיות שבשלב מסוים האהבה תדעך, אבל זה יכול לקרות גם אצל זוגות מונוגמיים".
רונה: "אם מתעוררת קנאה, אנחנו לא שומרים בבטן. לפעמים הקנאה משתלטת, ואז אנחנו עושים הפסקה וממשיכים הלאה" דן: "אחרי הסקס אנחנו מדברים על המפגשים, ואלה חוויות שהולכות איתנו ומעשירות את החיים שלנו. זאת הרפתקה"
איך הייתה הפעם הראשונה שעשיתם שלישייה?
רונה: "זה היה מדליק. הייתה זרימה כיפית. הרגשנו מאוד משוחררים מכל החששות והלבטים, וזה פתח לנו פתח להמשיך עם זה במפגשים נוספים. יצא לנו לצרף גם גבר וגם אישה".
לא הרגשתם קנאה בצלע השלישית?
רונה: "יצא לנו לקנא. לפעמים הקנאה משתלטת, ואז אנחנו עושים איזושהי הפסקה וממשיכים הלאה. גם אם מתעוררת קנאה אנחנו לא שומרים בבטן. אלה שבצלע השלישית גם מודעים לזה שזה יכול לקרות והם מבינים את המצבים האלה ומקבלים אותם".
איך זה השפיע על הזוגיות שלכם?
דן: "זה חיזק את הזוגיות שלנו. אחרי שהסקס נגמר אנחנו מדברים על המפגשים האלה, ואלה חוויות שהולכות איתנו תמיד ומעשירות את החיים שלנו. אנחנו מדברים על מה היה לנו נעים ומה פחות. זה תרם לנו לתקשורת הזוגית ולאינטימיות שלנו. זאת הרפתקה".
מה ההמלצות שלכם לזוגות שמתלבטים אם לעשות שלישייה?
רונה: חשוב לדבר על זה ולעשות תיאום ציפיות. צריכה להיות תקשורת פתוחה וכנה. חוץ מזה צריך ליצור מראש גבולות וחוקים. צריך ללכת על זה יד ביד ולהבין שזאת חוויה זוגית".

4 צפייה בגלריה
סקס בשלישייה
סקס בשלישייה
" הדליק אותי לצרף גבר למיטה". אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)

"זוגתי מעדיפה שלא אספר לה"

גל בן 44. מצטרף לזוגות
גל (שם בדוי, השם המלא שמור במערכת), הוא מה שנקרא בשפה של עולם השלישיות - "קרנף". הוא הגבר שהזוגות מצרפים אליהם ומקיימים יחדיו יחסי מין. הוא עצמו מנהל זה חצי שנה זוגיות פתוחה עם אישה נשואה: "הפעם הראשונה שהצטרפתי לשלישייה הייתה לפני ארבעה חודשים. זה היה זוג מבוגר ממני ב־10 שנים שפגשתי במפגש חברתי. היה לי קליק עם הבחורה, והתחלנו להתכתב בפייסבוק. היא הציעה לי לעשות חילופי זוגות, אבל ידעתי שזוגתי לא תסכים לזה כי זה לא מתאים לה. אז אותה בחורה הציעה לי להצטרף אליה ולבן הזוג שלה ולעשות שלישייה".
מה חשבת על זה?
"זה מאוד סקרן אותי, והחלטתי ללכת על זה. הרגשתי מאוד בנוח עם אותה אישה, ולפי הסיפורים שהיא סיפרה על בעלה האמנתי שהמפגש איתם יהיה מעניין. אמרתי לעצמי שאם זה לא יתנהל בהרמוניה, אז תמיד נוכל להפסיק באמצע. באתי בגישה חיובית".
איך היה בפעם הראשונה?
"זאת הייתה חוויה מאוד מיוחדת ועוצמתית והרבה יותר מרגשת ממה שיכולתי לדמיין. הגעתי לביתם של הזוג, ובהתחלה ישבנו ודיברנו שלוש שעות. בניגוד למה שחושבים, לא היו שום סמים ובקושי שתינו אלכוהול. זה הרגיש מאוד טבעי לעבור לשלב הבא ולהיכנס יחד למיטה. אני נמשך גם לנשים וגם לגברים, אבל אף פעם לא יצא לי להיות לפני כן עם גבר. נתנו לאנרגיה המינית להוביל אותנו, והיה מדהים".
גל: "לזוגתי לא מפריע שאני שוכב עם נשים אחרות, אבל היא מעדיפה שאני לא אספר לה על המפגשים האלה כי עדיין יש קצת קנאה וזה יכול קצת לקווצ'ץ' את הלב"
לא הרגשת גלגל שלישי?
"זה נכון שאתה באיזשהו מקום אאוטסיידר. הזוג מנהל קשר יציב ומערכת יחסים של שנים, ואתה רק אורח לרגע. ובכל זאת מדובר בחוויה מטורפת, עד כדי כך שמאז המשכתי עם השלישיות והצטרפתי לעוד כמה וכמה זוגות".
עבורך, סקס בשלישייה יותר מהנה מסקס עם זוגתך?
"לא, זה מרגש בצורה שונה. כשאתה שוכב עם בת הזוג שלך, יש בזה מרכיב רגשי גבוה, בעוד שלעשות שלישייה זה להגשים פנטזיה. לזוגתי לא מפריע שאני שוכב עם נשים אחרות, אבל היא מעדיפה שאני לא אספר לה על המפגשים האלה כי עדיין יש קצת קנאה וזה יכול קצת לקווצ'ץ' את הלב".
מה הטיפ שלך לזוגות שרוצים לצרף צלע שלישית?
"חשוב לדבר על הכל ולהבין שזה בסדר להפסיק באמצע אם אתם לא מרגישים בנוח. לגבר או לאישה שמצטרפים לזוגות אני ממליץ לשוחח לפני כן עם הזוג. חשוב שיהיה חיבור רגשי לפני שנכנסים למיטה, וגם בזמן הסקס ליצור קשר עין עם הגבר והאישה במקביל. צריך להיות אדם עם ראש פתוח כדי להצטרף לזוג וגם עם ביטחון עצמי, אבל לא צריך להיות הר געש במיטה. פשוט להביא את מי שאתה ואת הרגישות שלך ולתת לזוג להוביל, והשאר כבר מסתדר".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button