פרחים ומוצרי עיצוב לבית בהדפסה תלת מימדית. חנות העיצוב SOON

הקדמה תגיע Soon

חוות המדפסות התלת־ממדיות של חנות העיצוב soon, עובדת יום ולילה כדי לייצר בחומרים מתכלים וידידותיים לסביבה את כל מה שאי־פעם רציתם לבית שלכם

מוגש מטעם Soon Objects and Flowers
פורסם:
לכאורה, Soon היא חנות קונספט לפרחים טריים, לאגרטלים, לנרות, למנורות, לפמוטים, ולשאר חפצים שיהפכו את הבית שלכם למקסים יותר. אבל האמת היא ש־soon היא הרבה יותר מזה. לארבעת הבעלים - אורי חזיזה ואליענה גולומב בעלי סוכנות הקריאייטיב "אווירה", הצלמת הילה מרסל קוק ומעצב המוצר דן סרוסי - יש חזון, והם מגשימים אותו בחנות. איך? רוב הפריטים בחנות מודפסים במדפסות תלת־ממד.
"חשנו בחוסר הגדול של מותג פרחים עדכני המקיים פלטפורמה נוחה, נגישה, מהירה ואסתטית למשלוחים", הם מסבירים. "לאור הצלחת הפרחים והביקוש שהתעורר בקרב הקהילה שפיתחנו, חשנו צורך להרחיב את התפריט ולספק מוצרי אווירה משלימים שעושים כיף בבית.
בחיפושים קדחתניים אחר מוצרים ייחודיים, צירפנו את המעצב התעשייתי המחונן דן סרוסי, ויחד איתו הקמנו את חטיבת 3D אובג'קטס של soon".
5 צפייה בגלריה
ואזה מודפסת בתלת מימד
ואזה מודפסת בתלת מימד
ואזה מודפסת בתלת מימד בשילוב פרחי החנות
( Soon Objects and Flowers)

תסבירו, איך זה עובד?
"רכשנו לא מעט מדפסות תלת־ממד, ויצרנו כמה קולקציות של מוצרים מודפסים בטכנולוגיית 3D. החומר הוא PLA, פוליאסטר מתכלה שעשוי מעמילן תירס, מקנה סוכר ומשורשי טפיוקה, מה שהופך אותו לאחד הפולימרים הידידותיים לסביבה ול־100% מתכלה!
"השילוב של מוצר ייחודי, מקומי ועדכני, שמודפס מחומרים אקולוגיים באופן מיידי בעזרת טכנולוגיה זמינה ומתקדמת, מעניק למוצר סיכוי גבוה להפוך ללהיט. פעם בחודש אנחנו מייצרים קו חדש של מוצרים. עד כה יצרנו גופי תאורה, פמוטים ואגרטלים".
חוות המדפסות ממוקמת בבית רומנו שבתל־אביב, ונכון לרגע זה מונה 30 מדפסות. הדפסה בטכנולוגיית תלת־ממד מאפשרת הדפסת צורות מורכבות במיוחד, כאשר ייצור של אובייקטים אלו בשיטה מסורתית דורשים לעתים מאמץ פיזי, עלויות כלכליות גבוהות, מורכבות בתהליך פיתוח והוצאה לפועל ועוד. שיטת הייצור מתקדמת במיוחד כיוון שהיא ירוקה יותר וחסכונית, ומקדמת תהליכי אוטומציה.
5 צפייה בגלריה
פמוטים מודפסים בתלת מימד
פמוטים מודפסים בתלת מימד
פמוטים מודפסים בתלת מימד
( Soon Objects and Flowers)

מה עומד מאחורי ההחלטה להדפיס את המוצרים?
"תיאוריית 'שלושת הממדים של קידמה בת־קיימה' מציגה שלושה אספקטים שצריכים להתקיים בחפיפה כדי להביא לאותה קידמה: האספקט הסביבתי כמובן, האספקט הכלכלי, ואיך לא – החברתי.
משימתנו כאן ב'soon' היא לחפוף בין אותם שלושה ממדים בזכות חוות המדפסות התלת־ממדיות שלנו, שעובדת יום ולילה כדי לייצר את כל מה שהבית שלכם אי־פעם רצה, וכל מה שיקיריכם רצו ולא ידעו איך לבקש.
בנוסף, תמצאו תחת קורת גג אחת אוסף של פריטים עיצוביים, כלי בית וטקסטיל איכותיים שליקטנו עבורכם בקפידה רבה ממעצבים נחשבים בארץ ומעבר לים".
5 צפייה בגלריה
ואזה מודפסת בתלת מימד
ואזה מודפסת בתלת מימד
ואזה מודפסת בתלת מימד
( Soon Objects and Flowers)

מהם הפריטים הנמכרים ביותר?
"פמוטים מודפסים עם נרות צבעוניים ואגרטלים מודפסים עם פרחים מיובשים או טריים".
5 צפייה בגלריה
מוצרים מודפסים בתלת מימד
מוצרים מודפסים בתלת מימד
ואזות מודפסות בתלת מימד
( Soon Objects and Flowers)

Soon, הרצל 5, תל־אביב. שעות פעילות: א'-ה' 10:00-19:00, ו' 09:00-17:00
מוצרי תלת־ממד: 320-31 ש"ח
מוצרי אוצרות כללית: 1,400-20 ש"ח
זרים וצמחים: 99-39 ש"ח
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button