מור סילבר עם הבן שון ואן זיוי עם סבון הידיים של "פינוק"

אל-סבון לידיים של פינוק. בטוח שאתן בידיים טובות

רחיצת הידיים מעולם לא הייתה מפנקת יותר: מותג הטיפוח האהוב "פינוק" נכנס לקטגוריית סבוני הידיים עם הניחוחות האהובים! מהו הניחוח שהכי מתאים לך?

כרמל קרמן, מוגש מטעם פינוק
פורסם:
לכל אחת יש את הניחוח של פינוק שקרוב ללבה. ניחוח שמזכיר חוויות מרגשות והולך איתה עד היום. עכשיו אפשר ליהנות מפינוק לא רק בשמפו, מרכך ותחליב רחצה. מותג הטיפוח הנמכר ביותר בישראל נכנס לעולם האל-סבון לידיים, והוא עושה את זה בגדול, עם הריחות המוכרים והאהובים של פינוק.


אז איזה מהניחוחות האהובים של המותג הכי מתאים לך? בדקי את עצמך:
את אוהבת סדינים לבנים, ג'ינסים בלי קרעים ויש לך אותו בושם מאז שאת זוכרת את עצמך? את קלאסית! לכי על הניחוח הקלאסי – אל-סבון לידיים מפנק בניחוח האהוב של פינוק קלאסי ובתוספת תמצית רוזמרין. הסבון מנקה את עור הידיים בעדינות בלי לייבש אותו ומעניק לו לחות ותחושת רעננות.

4 צפייה בגלריה
מור סילבר עם סבון הידיים של "פינוק"
מור סילבר עם סבון הידיים של "פינוק"
פינוק גם לידיים. מור סילבר עם אל-סבון לידיים של פינוק
(צילום: אמיר יהל)

את בעומס מטורף בעבודה, מגיעה אחרונה לקחת את הילדים מהגן ולא זוכרת מתי יצאת לחופשה? את צריכה את פינוק לבנדר-וניל כדי להירגע! לכי על הניחוחות לבנדר-וניל, אל-סבון לידיים מפנק בתוספת תמצית לבנדר הידועה כמרגיעה, מנקה את עור הידיים בעדינות בלי לייבש אותו ומעניקה לחות ותחושה נינוחה לעור הידיים.

4 צפייה בגלריה
אן זיוי עם סבון הידיים של "פינוק"
אן זיוי עם סבון הידיים של "פינוק"
לחות ותחושת רעננות. אן זיוי עם אל-סבון לידיים של פינוק
(צילום: אמיר יהל)

את חובבת אקזוטיקה וכל מה שקשור למזרח הרחוק, מתגעגעת לחופי הזהב והים הכחול? פינוק בתוספת שמן קוקוס, הסבון בדיוק בשבילך! פינוק בתוספת שמן קוקוס, אל-סבון לידיים מפנק, מנקה את עור הידיים בעדינות בלי לייבש אותו, מעניק לחות ותחושת רכות מלטפת לעור בניחוח אקזוטי.

4 צפייה בגלריה
מור סילבר עם סבון הידיים של "פינוק"
מור סילבר עם סבון הידיים של "פינוק"
להתפנק ולהירגע. מור סילבר עם אל-סבון לידיים של פינוק
(צילום: אמיר יהל)

אוהבת מסז'ים, להתענג באמבטיה חמה ולהימרח בשמנים וקרמים? את הטיפוס של שמן מרוקאי! לכי על האל-סבון בתוספת שמן מרוקאי, אל-סבון לידיים מפנק בתוספת שמן ארגן, מנקה את עור הידיים בעדינות בלי לייבש אותו ומעניק לו לחות ותחושה מפנקת.
תיהני!

  • צילום: אמיר יהל, סטיילינג: רעות אופיר, איפור: שי בן יקר לסוכנות "סולו", שיער: ליאור גל לסוכנות "סולו", דוגמניות: אן זיווי לסוכנות "יולי", מור סילבר לסוכנות "שרית ולורנס" והבן שון צ'בוטר , עוזר צלם: יוגב מאיר, הפקה: רחלי גאוי, אן זיוי לובשת: גופיה, מכנסיים, חלוק – אינטימה, שמלה, טופ – ברשקה, מור סילבר לובשת: שמלה – ברשקה, חולצה – זארה, שמלה - גמלא
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button