אלמוג בוקר. "רגע משפיל ומבזה"

אלמוג בוקר: "היא קפצה עליי וליקקה לי את הפנים. הבנתי על בשרי מה זו הטרדה מינית"

כתב החדשות דיווח על ניצחונה של איטליה בגמר משחקי היורו, כשלפתע עוברת אורח ליקקה אותו בזמן צילום: "זה היה משפיל ומביך, לקח לי כמה שניות לעכל את מה שעברתי"

פורסם:

אלמוג בוקר, כתב הדרום של רשת 13, סיפר לפני שעות ספורות בחשבון האינסטגרם שלו כי הוטרד על ידי עוברת אורח בזמן שדיווח ממסעדה איטלקית על ניצחונה של איטליה בגמר משחקי היורו. "זה קרה לי בלונדון, בזמן החגיגות של איטליה על הזכייה ביורו, באמצע דיווח שהקלטתי למהדורה. זה אולי נראה מצחיק וקליל, אבל זה היה רגע מבזה ומשפיל", כתב בוקר בסטורי שלו לצד הסרטון שהעלה.
אלמוג, מה בדיוק קרה?
"לאורך כל הימים שם הייתה אווירה מאוד משוחררת של שמחה, והאוהדים כל הזמן קפצו על המצלמה. אבל כשזה מגיע למצב שנוגעים בגוף שלך זה קשה, זה לא משהו שמשתחררים ממנו מיד. זה התחיל מזה שאחרי כמה שניות מתחילת הצילומים האישה הזו הגיעה למצלמה וחשפה את החזה שלה. הרחקתי את המצלמה ממנה והמשכתי בהקלטת הדיווח למהדורה של היום שאחרי. כמה שניות אחר כך היא פשוט קפצה עליי וליקקה לי את הפנים. זה היה מאוד מביך, היו מלא אנשים, היא לא נתנה לי להשתחרר ממנה, לקחתי את הרגליים שלי והלכתי".
אתה יכול לתאר את התחושה?
"זה היה משפיל, לקח לי כמה שניות לעכל את מה שעברתי. תמיד אנחנו, כגברים, מסתכלים על נושא ההטרדות המיניות מהצד השני וחושבים על נשים שחוות את זה ומה הן מרגישות, ופתאום הרגשתי את זה על בשרי".
בוקר הוא זה שחשף את פרשת הכדורגלנים והקטינות. בריאיון על כך למגזין "לאשה" אמר בעבר: "אין בי חרטה על החשיפה. אני לא חשפתי אף אחד, חשפתי תופעה. יש פה דפוס פעולה של כדורגלנים וידוענים אחרים שצדים את הבנות האלה באינסטגרם, וחשוב שהם יבינו שיש להם הרבה מה להפסיד ומעט מאוד להרוויח".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button