היא התחילה עם זה. ביונסה

ערב טוב לח: ביונסה מחזירה את המראה הרטוב לתלתלים

אם תראו בתקופה הקרובה בכל אירוע נוצץ או שטיח אדום כוכבות במראה תלתלים לח, דעו שהאשמה היא ביונסה

פורסם:
"זה לא בדיוק תלתלים רטובים, זה יותר תלתלים מודבקים", מחדד מעצב השיער עדן ירושלמי. "וכל מה שביונסה עושה הופך להיות טרנד, משמע זה הולך לקרות עוד מלא. מדובר במראה המאופיין בתלתלים מאוד שטוחים עם אפס נפח וערימות של חומר. אותי המראה הזה זורק חזרה לשנות ה־2000 המוקדמות, לבנות בשכבה שלי שהיו מציפות את השיער בקרם של נטורל פורמולה", הוא אומר.
4 צפייה בגלריה
ליזו
ליזו
גם ליזו בעסק
(צילום: GettyImages/Frazer Harrison)

"המראות האלה מרפררים אל העולם של האמנות הרנסנסית, כי ככה היו מציירים ומפסלים שיער מתולתל. כדי להשיג את המראה הזה צריך להשתמש בכמויות של חומרים, לעשות שביל באמצע - חלק חשוב בלוק האייקוני הזה, לסרק את השיער ולמתוח אותו כלפי מטה כמה שיותר".
4 צפייה בגלריה
סלמה הייק
סלמה הייק
לסרק ולמתוח. סלמה הייק
(צילום: GettyImages/Gareth Cattermole)

מעצב השיער של ביונסה העלה את התמונות שלה במראה השיער המדובר מאירוע בראנץ' של טקס הגראמי לאינסטגרם תחת הכיתוב Keeping It Natural, ובעצם אישר בכך שמדובר בטקסטורת השיער הטבעית של הכוכבת - עובדה שמחזקת את המגמה שאחרי שנים של דיכוי, יישור והחלקה, העולם מוכן לשחרר את התלתלים ולהציג אותם לראווה.
4 צפייה בגלריה
לילי ג'יימס
לילי ג'יימס
די ליישר קו. לילי ג'יימס
(צילום: GettyImages/Gareth Cattermole)


טיפוח תלתלים - השלבים

על פי ירושלמי, נפעל לפי המוטו של שלושה שלבים: ניקוי, התרת קשרים והזנה
  • "קודם כול, לא לחפוף הרבה ולא לנקות מדי את השומניות הטבעית של השיער. חשוב לתת לה להתקיים תמיד.
  • המון נשים מוותרות על השלב של ההברשה כי הן חושבות שהקשרים הם אלו שמייצרים את התלתלים, אבל ההפך הוא הנכון. כמו כן, שיער מתולתל דורש מברשות ספציפיות, ואני ממליץ למצוא מברשת נוקשה יחסית, לא בעלת סיבים גמישים מדי, ולהסתרק כשהשיער רטוב במטרה לפתוח את הקשרים. מברשות בעלות זיפים קשים שלא זזים עוזרות לפזר את החומר העודף בכל השיער.
  • הסחיטה של השיער והמתיחה שלו עוזרות לתלתלים לקפוץ חזרה בצורה הרבה יותר טבעית.
  • טיפוח השיער מתחיל אחרי מקלחת כשהשיער לח. אני ממליץ על מוצרים המבוססים על שמן ארגן, בעיניי זה חובה. בין אם את משתמשת בגלייז ובין אם במוס או בקרם - תמיד כדאי להתחיל בשמן ארגן ולמרוח בקצוות. את שאריות החומר שנשארו על הידיים כדאי להעביר על השיער כדי להוריד את הפריז".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button