דודו אהרון."אני רוצה להיות נחשק רק בעיני אשתי"

דודו אהרון מגלה איך הצליח להשיל 15 קילו: "יש כאלה שלא מזהים אותי בכלל"

תכירו את הזמר בגרסה החדשה: קם בשש בבוקר, יוצא להליכה של שבעה ק"מ ולא מנשנש בין הארוחות. בראיון ל"לגבר" הוא מספר איך פריצת דיסק גרמה לו לחשב מסלול מחדש, כיצד הוא ואשתו נטלי הצליחו להציל את הנישואים, ואיך נוצר הדואט עם זהבה בן, שהוא מעריץ מילדות

פורסם:
צפו בווידאו
( כתבת וידאו: אביב וינברגר, צילום: מתן טורקיה)
כל מי שפוגש לאחרונה את דודו אהרון יש מה להגיד על הלוק החדש שלו, לאחר שהשיל 15 קילו ממשקלו. "יש כאלה שלא מזהים אותי בכלל", הוא מדווח. "כשהם קולטים שזה אני, ישר התגובה היא 'וואו, איך רזית, איזה יופי אתה נראה'. כל מי שפוגש אותי מפרגן לי מאוד על השינוי, אם זה בהופעות או סתם ברחוב".
הכל התחיל לפני שמונה חודשים. אהרון (37) ישב עם בתו הפעוטה רנה על הספה, וכאשר ניסה לקום עשה תנועה לא נכונה ולא הצליח לזוז. "קראנו לרופא והתברר שהייתה לי פריצת דיסק. הרופא אמר: 'אם הגעת לפריצת דיסק בגיל כזה, סימן שאתה צריך להוריד כמה קילוגרמים'. עזבתי את זה בצד, אבל בוקר אחד, קצת לפני הלידה של בתי הצעירה תמר, קמתי ואמרתי לעצמי 'אוטוטו יש לי שתי בנות, אני רוצה לשחק איתן, לעשות איתן דברים'".
5 צפייה בגלריה
דודו אהרון
דודו אהרון
"כל מי שפוגש אותי מפרגן לי מאוד על השינוי"
(צילום: רונן פדידה, סגנון: ישראל רחמני)
אהרון נכנס למשטר קפדני של אימונים ודיאטה, והיום, כפי שעיניכן רואות, הוא מציג גזרה דקיקה במיוחד. הוא פחות מתייחס לנושא הנראות ("אף פעם לא הרגשתי נחשק וגם היום אני לא מרגיש ככה, אני רוצה להיות נחשק רק בעיני אשתי"), ומרוצה בעיקר מהשיפור בבריאותו. "אחוזי השומן שלי עמדו על 24, והיום אני מגיע ל־13, שזה אחוזי שומן של ספורטאים. התכנון היה להוריד עשרה קילו והורדתי 15".
"הרופא אמר: 'אם הגעת לפריצת דיסק בגיל כזה, סימן שאתה צריך להוריד כמה קילוגרמים'. עזבתי את זה בצד, אבל בוקר אחד אמרתי לעצמי 'אוטוטו יש לי שתי בנות, אני רוצה לשחק איתן"
שזה קצת יותר מדי, לא?
"יש כאלה שאמרו לי 'תעצור פה, אל תגזים', וגם אשתי אומרת שיש לה לפעמים געגועים לגרסה הקודמת שלי (צוחק), כי רואים את זה עליי בפנים. בסדר, מקבל. נראה לי שאעלה בחזרה איזה קילו או שניים".
איך הגעת למצב שמצריך דיאטה?
"את מכירה את אשתי נטלי? היא אוהבת לפנק, אפשר להבין איך עליתי במשקל. הרבה נשנושים, הרבה מתוק, ודווקא אהבתי לעשות ספורט, אבל את יודעת, החיים לא תמיד מאפשרים. המשפחה, הקריירה, אין זמן לכלום, הכל נדחק הצידה. עד שבוקר אחד החלטתי לקחת את עצמי בידיים. חברה של נטלי המליצה לי על ד"ר שון פורטל, דיאטן קליני, שבנה לי תזונה מדהימה ובכלל לא קשה. קיבלתי ממנו אורח חיים שאימצתי ושלעולם לא אעזוב".
"אחוזי השומן שלי עמדו על 24 והיום הם 13, שזה אחוזי שומן של ספורטאים. יש כאלה שאמרו לי 'תעצור פה, אל תגזים', וגם אשתי אומרת שהיא מתגעגעת לפעמים לגרסה הקודמת שלי"
מה כולל אורח החיים הזה?
"להתחיל את היום בשש בבוקר. לא משנה מתי אני חוזר בלילה, אני קם בשש כמו שעון".
5 צפייה בגלריה
דודו אהרון
דודו אהרון
"שמח בעיקר על השינוי שעשיתי באורח החיים שלי"
(צילום: רונן פדידה, סגנון: ישראל רחמני)
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר?
"קודם כל מבלה עם תמר ונותן לאשתי עוד שעה לישון. אחר כך הולך לפארק הרצליה ומתחיל את היום שלי בהליכה של עשרת אלפים צעדים, שבעה ק"מ. יש לי כבר חברותא בפארק של חבר'ה בני 70-60 שאני מת עליהם. בנוסף להליכות אני עושה אימוני כוח עם המאמן האישי שלי, אורן גנות, שלוש פעמים בשבוע".
מה לגבי תזונה?
"אין תפריט ואין משטר, שון פחות מאמין בזה. התורה שלו אומרת - קודם כל שתי כוסות מים לפני הארוחות; שנית, לא לאכול בין לבין; שלישית, להתחיל כל ארוחה בירקות, אחר כך חלבונים ורק אחרי זה פחמימות. אין לו בעיה עם פחמימות, אבל רק בסוף. רביעית, לא לאכול עד שאתה מתפוצץ, להפסיק שנייה לפני. הלכתי לפי זה וראיתי נפלאות".
"אני מת על שניצלים, לא מוותר על בורקס הבשר של אשתי ואני אוכל מתוק. מצד שני, פעם הייתי מפרק חלה שלמה בארוחה. על זה ויתרתי"
על מה היה לך הכי קשה לוותר?
"לא ויתרתי על כלום. אני מת על שניצלים, לא מוותר על בורקס הבשר של אשתי ואני אוכל מתוק – עכשיו נסעתי לחופשה באילת ובדרך דפקתי שתי גלידות בכיף שלי. מצד שני, פעם הייתי מפרק חלה שלמה בארוחה, הייתי אוכל פסטה עם לחם. על זה ויתרתי, אבל זה לא היה קשה".
איך אתה מרגיש עם הלוק החדש?
"אני שמח בעיקר על השינוי שעשיתי באורח החיים שלי, ובעיקר על המשמעת וההמשכיות, שזה הדבר העיקרי בעיניי. זה לא שהגעתי ליעד ועכשיו אפסיק להתאמן ואזלזל בתזונה שלי".
5 צפייה בגלריה
דודו אהרון
דודו אהרון
"זה לא שהגעתי ליעד ועכשיו אפסיק להתאמן ואזלזל בתזונה שלי"
(צילום: רונן פדידה, סגנון: ישראל רחמני)

איבדנו את עצמנו לגמרי

באופן פרדוקסלי, השינוי התזונתי של אהרון מגיע באותה שנה שבה כיכב עם אשתו, נטלי לוי אהרון, בתוכנית "MKR המטבח המנצח VIP" (קשת 12). עד אז אהרון מעולם לא טיגן אפילו חביתה, כך שרבים תהו מה לו ולריאליטי בישול. עכשיו הוא מספר שהסכים להשתתף בתוכנית כדי להרים לאשתו, שהייתה אז בסוג של משבר מתמשך, שבדיעבד בני הזוג מגדירים כדיכאון אחרי לידה.
"גדלתי בבית שבו 'גירושים' היא מילה גסה", הוא מספר. "הייתי מוכן לעשות הכל כדי לא להגיע לשם, וזה כולל השתתפות בתוכנית בישול. אמרתי לה 'נטלי, אני בא איתך, אני רוצה שתגשימי את עצמך, אני שם את עצמי לרגע בצד, אני רוצה לעשות משהו בשבילך'. כל כך שמחתי בשבילה על כל הקומפלימנטים שהיא קיבלה שם, אהבת הקהל. אני כבר רגיל לזה, אבל נטלי חוותה את זה בפעם הראשונה והחיבוק הזה בא לה בזמן הכי טוב. אחרי שזכינו במקום השני היא קיבלה המון הצעות, למשל, להנחות תוכנית בישול. תחום ההגשה בטלוויזיה מאוד מדבר אליה, ואני חושב שהיא תגיע לשם".
"היה שלב שלא היה לנו מה להגיד אחד לשנייה, הסתובבנו בבית כמו שני זרים. לא היה את הביחד בכלל, הכל היה סביב הילדה. לא ידענו איך לפתור את המשבר הזה"

מה זה עשה לזוגיות שלכם?
"התוכנית חיברה בינינו שוב. הבנו שאנחנו זוג מנצח. זה עשה לנו טוב מאוד לזוגיות, זה החזיר את התשוקה, חזרנו לאהוב, התחברנו מחדש, אחרי שהיה פיצוץ רציני".
5 צפייה בגלריה
צילום מתוך האינסטגרם
צילום מתוך האינסטגרם
עם אשתו נטלי. "אנחנו שומרים שבת, אבל לא פנאטים"
(צילום: רונן פדידה, סגנון: ישראל רחמני)

הפיצוץ שאהרון מדבר עליו הגיע, כאמור, אחרי שהפכו להורים. "אחרי הלידה של רנה עברנו תקופה לא פשוטה כזוג. הבאנו את רנה הביתה ולא כל כך ידענו מה לעשות איתה. נזרקנו למים העמוקים ונכנסנו למערבולת שלא ידענו איך לצאת ממנה. אני הייתי בלופ של הקריירה והיא עם הילדה, חודשים על חודשים אף אחד מאיתנו לא דיבר על הפיל שבחדר, וזה היה וואחד פיל - נטלי הייתה בסוג של דיכאון אחרי לידה. לא הייתה לה עזרה של אמא, אמא שלה נפטרה כשהיא הייתה בת ארבע, והיא הייתה כל כך מסורה לילדה שהיא ביטלה את עצמה. פתאום כל חרדות הילדות שלה חזרו, והיא נכנסה לסרטים שאם יקרה לה משהו, גם רנה תישאר בלי אמא. זה גלש למערכת היחסים שלנו, איבדנו את עצמנו לגמרי".
מה זה אומר?
"היה שלב שלא היה לנו אפילו דיבור, לא היה לנו מה להגיד אחד לשנייה, הסתובבנו בבית כמו שני זרים. לא היה כיף יחד, לא היה את הביחד בכלל, הכל היה סביב הילדה. לא ידענו איך לפתור את המשבר הזה, מאיפה מתחילים? הייתי שם בשבילה מעל ומעבר, ביטלתי דברים בקריירה, אבל הרגשתי שזה לא בידיים שלי, שאין משהו שאני יכול לעשות כדי לפתור את זה".
"מההתחלה אמרתי לנטלי 'אל תדאגי, אנחנו ננצח את זה, עוד נגיע לחוף מבטחים'. הדברים האלה קרו וקורים בכל בית, אני לא מנסה לייפות את המציאות וגם לא להסתיר אותה. זו לא בושה"
אך יצאתם מזה?
"לשמחתנו יש לנו את הרב אהרון פרץ ואת אשתו הרבנית מיכל, שמלווים אותנו לאורך כל הדרך. הם כמו משפחה בשבילנו, בני בית שראו ושמעו הכל, לא היינו צריכים לדבר הרבה. כל אחד מאיתנו טיפל בעצמו ועבד על עצמו ועל הזוגיות וברוך השם התגברנו. מההתחלה אמרתי לנטלי 'אל תדאגי, אנחנו ננצח את זה, עוד נגיע לחוף מבטחים, וגם אם את מרגישה שיש עכשיו גל גדול, נוריד את הראש והוא יעבור'. הדברים האלה קרו וקורים בכל בית, אני לא מנסה לייפות את המציאות וגם לא להסתיר אותה. זו לא בושה".
עד כמה אתם קרובים לדת?
"אנחנו שומרים שבת, אבל לא פנאטים. נטלי מסתכלת בטלפון בשבת ואין לי בעיה עם זה, אני לא כופה עליה שום דבר, היא לבד התאהבה בזה. אני אוהב לדעת שיש יום בשבוע שבו אנחנו מנוטרלים מרעשי רקע, שנינו נטו עם הבנות. לא נוסעים, לא רואים טלוויזיה, לא מדליקים אור, עושים קידוש. לנטלי יש את המנות המנצחות שלה לארוחת שישי".
אתם שומרים נידה?
"אנחנו שומרים גם נידה, אני חושב שזה דבר מדהים לזוגיות. כל פעם מחדש זה כמו הפעם הראשונה, התורה הביאה פה סטארט־אפ מטורף".
"אנחנו שומרים גם נידה, אני חושב שזה דבר מדהים לזוגיות. כל פעם מחדש זה כמו הפעם הראשונה, התורה הביאה פה סטארט־אפ מטורף"

לאחרונה אהרון שחרר את הדואט המקסים "לא רוצה להתחתן" עם זהבה בן. זה לא שיתוף הפעולה הראשון שלו עם זהבה, שאותה הוא מעריץ מילדות. לפני 12 שנים הקליט איתה את "פעם בחיים", שאותו הוא כתב והלחין ושהפך גם הוא ללהיט. "אם נלך 30 שנה אחורה, בכל בית בישראל היו על הקיר תמונות של ראש הממשלה ונשיא המדינה. אצלנו זה היה ראש הממשלה, הנשיא וזהבה בן", הוא נזכר. "זה התחיל מאחותי עינב, שהעריצה אותה מהסרט 'טיפת מזל', ואז כולנו הערצנו אותה. מילדות ידעתי שאם תהיה לי הזכות לפתח קריירה, ארצה לעשות קלוז'ר עם זהבה. הצלחתי לעשות את זה בפעם הראשונה ב־2010, ועכשיו סגרתי איתה עוד מעגל".

איך נוצר הקשר המחודש?
"שמרנו על קשר כל השנים. במקרה הייתי אצל ההורים בקריית־עקרון והיא הקליטה שם באולפן ליד. יוני המנהל שלה ביקש ממני לקפוץ לשמוע משהו שאבי אוחיון כתב, אז קפצתי ותוך עשר דקות הבנתי שיש פה משהו. אחלה דואט, מרים ומחזיר עטרה ליושנה בכל מה שקשור למוזיקה מזרחית אסלית. רצינו להביא את המזרחית קדימה, עם כל הפופ הזה ששוטף את הארץ".
"אם נלך 30 שנה אחורה, בכל בית בישראל היו על הקיר תמונות של ראש הממשלה ונשיא המדינה. אצלנו זה היה ראש הממשלה, הנשיא וזהבה בן"
יש לך בעיה עם כל הפופ הזה?
"לא, חלילה, גם אני עשיתי פופ מזרחי, הייתי מהחלוצים אפילו, אבל אני רוצה לעשות פופ שיישאר פה ויהפוך לקלאסיקה. קניה ווסט אמר פעם שאופנות שוברות לו את הלב, וזה תפס אותי, כי כשמגיעה אופנה חדשה הולכים עם העדר ושוכחים את הקודמת"
הראיון המלא עם דודו אהרון מתפרסם בגליון "לגבר", המצורף חינם למגזין "לאשה" עכשיו בדוכנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button