תכירי: הבוסטרים של PortCare Cosmetics עוצמתיים במיוחד

כשטבע פוגש מדע: חברת PortCare מציגה חדשנות פורצת דרך ושבירת פרדיגמות

רוצות לרענן את הקרמים שבהם את משתמשות? מחפשות טיפול ייחודי למיצוק העור, ושיפור זרימת הדם וכל זאת ללא טראומה לעור? הכירו את טכניקת הטיפול החדשנית של חברת PortCare Cosmetics עם הבוסטרים הייחודיים!

מוגש מטעם חברת PortCare Cosmetics
עודכן:
בואו נשבור כמה כללים שאתן מכירות בקוסמטיקה. המטרה היא לשלב בין המדע לטבע, לא לבחור או זה או זה. הפתרון החכם הוא להעניק לעור באלנס ולא רק לעשות לו טראומה. היעד הוא עור בריא ולא עור מושלם. האם חשבתן על כך שקרמים לא צריכים להכיל צבעים ובשמים? ולא, אתן לא צריכות לקנות סדרות, צריכים להתאים לכן מוצרים שנותנים פתרונות לכמה בעיות. אלו העקרונות של חברת PortCare Cosmetics החדשה והחדשנית, וזו גם התורה מאחורי סדרת הבוסטרים של חברת הקוסמטיקה הישראלית, שכדאי לך להכיר בהקדם.

אז מהי סדרת הבוסטרים, שכל מי שמנסה לא מפסיקה להשתמש בהם? את הסדרה פיתחה מריאנה יודין פורטוגייס, מנהלת הפיתוח של חברת PortCare Cosmetics ודור שני בחברה המשפחתית. המטרה שעמדה מול עיניה: לתת מענה לבעיות עור שונות בצורה טבעית ולא פולשנית. "הבוסטרים נקיים", היא מסבירה. "אנחנו מאמינים במוצרים נקיים, על חשבון המרכיבים שאינם נקיים, כמו בשמים, צבעים ומשמרים. אנחנו מוסיפים חומרים פעילים ושומרים על בריאות העור. הרעיון הוא האיזון בין המדע לטבע. היום נהוג להשתמש בקוסמטיקה בחומצות פעילות, במטרה לעשות טראומה לעור כדי לגרום לו להתחדש. התכשירים הללו נוצרו מתוך מחשבה שונה – כיצד לשקם ולהגביר את האנרגיה התאית. לצורך כך אנחנו משתמשים במינרלים כמו מגנזיום, אבץ ונחושת. הבוסטרים נרקחו בכימיה אורגנית מתקדמת וטבעית, עם מרכיבים חדשניים".
הבוסטרים מיועדים לעבודה בשיטת עיסוי ייחודית שהיא אולי בלעדית בעולם, של Portcare Cosmetics, שמתמקדת בהמרצת המערכת הלימפטית ומיצוק השרירים בשילוב הבוסטרים המכילים מרכיבים פעילים.
5 צפייה בגלריה
מריאנה יודין, מנהלת הפיתוח של החברה
מריאנה יודין, מנהלת הפיתוח של החברה
מריאנה יודין פורטוגייס, מנהלת הפיתוח של החברה
(צילום: איה הקטין)


בוסטרים: להוסיף, לא לגרוע


בוסטר הבהרה: מכיל חומצה גליקולית בשילוב הצמח Darkout.
מה הוא יודע לעשות? להילחם בפיגמנטציה, להבהיר, להגן מפני נזקים סביבתיים ולתרום למראה עור זוהר וחלק. בטוח לשימוש בכל עונות השנה.
בוסטר אנטי אייג'ינג ו־anti pollution: נוגד חמצון. שימו לב: אנטי אייג'ינג ללא פציעה וללא גירוי העור.
מה הוא יודע לעשות? מגן על העור מפני נזקים סביבתיים, מסייע להפחית את הנזק הנגרם לעור מהסביבה בעזרת קוקטייל ייחודי של מינרלים.
בוסטר הרגעה: מכיל את צמח הלוטוס ותמצית מלפפונים. מה הוא יודע לעשות? פועל להרגעת העור ולשיקומו ומעניק לחות לעור.
5 צפייה בגלריה
מגוון ממוצרי החברה
מגוון ממוצרי החברה
מגוון ממוצרי החברה
(צילום: איה הקטין)

בוסטר סרום לחות: מכיל רכיבים פעילים ומהווה מחסום מפני נזקים סביבתיים. חשבו עליו כעל מכסה לסיר.
מה הוא יודע לעשות? מעלה את רמת הלחות בעור ומעודד הידרציה. בשימוש קבוע, הבוסטר הוא אמצעי יעיל מאוד למניעת היווצרות קמטים הנגרמים כתוצאה מהתייבשות.
קוסמטיקאית? את חייבת להכיר את התכשירים החדשניים האלה. לקוחה? הקוסמטיקאית שלך, במידה ועברה אצלנו השתלמות, תבצע טיפול ייחודי בשילוב שיטת עיסוי והבוסטרים הפעילים, לתוצאות מידייות ישר לאחר הטיפול!

חברה משפחתית פורצת דרך

חברת PortCare Cosmetics, בבעלות משפחתית, מתעסקת בענף הקוסמטיקה משנת 1996, ומריאנה היא דור שני בה. החברה מייצרת 40 תכשירים מתקדמים לקוסמטיקאיות (לטיפול בקליניקה או לשימוש הלקוחות), לשיקום, טיפוח ושימור העור. היא מחזיקה במחקרים קליניים בלעדיים, ומפתחת ומייצרת בישראל ובהתאמה לאקלים הישראלי המאתגר, תוך הקפדה רבה על בקרת איכות. התכשירים עומדים בתקנים בינלאומיים, עוברים בדיקות קפדניות, ואינם מנוסים על בעלי חיים. שם החברה PortCare Cosmetics נובע משם המשפחה של משפחת מייסדי החברה, פורטוגייס אשר מייחסים חשיבות עליונה לסמל העוגן, בדומה לעוגן בנמל (port)' וזהו העוגן שלהם לטיפוח העור!

5 צפייה בגלריה
המשרדים החדשים במתחם וילג' מול הים, חדרה
המשרדים החדשים במתחם וילג' מול הים, חדרה
המשרדים החדשים במתחם וילג' מול הים, חדרה
(איה הקטין)

על תרומתה של מריאנה יודין פורטוגייס, אישה מבריקה ואמביציוזית, שלמדה קוסמטיקה, בעלת תואר ראשון בכלכלה ולומדת לתואר שני בביו-כימיה, אפשר ללמוד מהסיפור על כיצד נולדו הבוסטרים. כשהייתה בת 30, חודש אחרי לידה. בעקבות משבר בריאותי היא התמודדה עם כמה בעיות משמעותיות בעורה - שלבקת חוגרת, אקנה, הרפס, אימפטיגו, גירויים וחוסר איזון.

5 צפייה בגלריה
לפני ואחרי השימוש במוצרי port care, שנותנים מענה מיטבי לבעיות עור שונות
לפני ואחרי השימוש במוצרי port care, שנותנים מענה מיטבי לבעיות עור שונות
מריאנה לפני ואחרי השימוש במוצרי portcare, שנותנים מענה מיטבי לבעיות עור שונות
(איה הקטין)

כדי לטפל בעורה, שהיה ללא כל היסטוריה רפואית בעייתית וכעת דרש טיפול מיוחד, היא נזקקה לטיפולים טבעיים, לא פולשניים ולא מגרים, שלא פוצעים את העור. "יצאתי לחפש מה מתאים לי ולנשים כמוני", היא מספרת. "לא מדובר רק במקרים של מחלות, חלילה. הבעיה העיקרית של ימינו היא סטרס, שיוצר חוסר איזון. נשים רבות סובלות ממנו, בייחוד בשנים האחרונות, מסיבות כמו מגפת הקורונה, שינויי מזג האוויר, מתחים בעבודה, המצב הכלכלי והביטחוני וכו'. בעקבות זאת, העור נהיה רגיש יותר, כיוון שהעור שלנו, שהוא האיבר הכי גדול בגוף, סופג הכל – מתח נפשי, קרינת שמש, רדיקלים חופשיים. החזון שלי היה להגיע למצב של עור בריא באמצעות איזון בין מדע וטבע - מוצרים טבעיים בשילוב חדשנות מדעית, ששומרים על איזון העור".
אין ספק שחברת PortCare Cosmetics מביאה עימה בשורה: שיטת טיפול נקייה, בריאה ויעילה לא פחות משיטות אחרות ואף יותר, ושאינה פוצעת טראומתית את העור! טכניקת הטיפול המשלבת מצד אחד שילוב של עיסוי ייחודי ומצד שני בוסטרים פעילים נותנים לך הקוסמטיקאית כלי משמעותי לעבודה בקליניקה, ולך הלקוחה – טיפול אמין, שאת יכולה לסמוך עליו שיעבוד, כי כשהטבע פוגש מדע, נוצר איזון בין הדיוק של המדע לטוב של הטבע.

להשיג רק אצל קוסמטיקאיות נבחרות ברחבי הארץ.


לבירור הקוסמטיקאית הקרובה אלייך:
טלפון: 077-700-3628
כתובת: מתחם מול החוף וילג', כביש החוף
פורסם לראשונה: 13:46, 07.11.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button