"אם אני יכולה לעזור להן ולו לרגע לשכוח קצת ממה שקרה להן, זו זכות גדולה בשבילי" אריאלה אמרוסי

הפנים הן כרטיס הביקור שלך, בואי לטפל בהן אצל אריאלה אמרוסי

השבועות האחרונים, מאז 7 באוקטובר, מרגישים כמו יום אחד ארוך ושחור. בתוך הפחד, האימה, העצב וחוסר הוודאות, צצות גם יוזמות מקסימות להעלאת המורל. הנה אחת מהן, באהבה מהקוסמטיקאית אריאלה אמרוסי. נשות הדרום, זה בשבילכן באהבה

מוגש מטעם: אריאלה אמרוסי
פורסם:
"השבועיים האחרונים היו שבועיים מאוד קשים. נוצר אצל כולנו חור שחור בבטן. לכן, היוזמה שלקחתי על עצמי, מה שאני יודעת לעשות הכי טוב, זה לפנק והפעם אני רוצה לפנק את כל נשות הדרום שעזבו את הבית ועברו טראומה" פותחת אריאלה אמרוסי בהתרגשות. "אם אני יכולה לתת להן שעה־שעה וחצי של פינוק, אהבה ורוגע, לעזור להן ולו לרגע לשכוח קצת ממה שקרה להן, זו זכות גדולה בשבילי לעשות את זה".
אמרוסי החליטה לפתוח את הקליניקה שלה באהבה לכל מי שמגיעה מהדרום, רוצה להתפנק ומרגישה שזה יעשה לה טוב, במתנה כמובן. "זה המעט שאני יכולה לעשות ואם נתתי להן קצת רגעים יפים, אז תודה לאל".
אז למה כדאי לכן להגיע? ובכן, אמרוסי ידועה בתור מומחית לטכנולוגיות ולאנטי־אייג'ינג. "אני מתעסקת לא מעט בתחום מיצוק הפנים וקו הלסת. אמרוסי פיתחה שיטה מיוחדת שלה היא קוראת שיטת "הטריפל A". "זו שיטה שמקיפה ומשלבת טכנולוגיות, חומרים פעילים שאסור לפסוח עליהם וטיפולים פעילים בקליניקה" היא מסבירה. "ברגע שאני משלבת את הדברים האלה אנחנו יכולים להגיע לתוצאה מקסימלית בטיפולי העור, אנטי־אייג'ינג, פיגמנטציה או אקנה. אפשרויות הטיפול מגוונות וככל שאני שומרת את הקליניקה שלי חשופה ומעורה ביותר חומרים, טכנולוגיות וראש פתוח - התוצאות יהיו בטוחות וטובות יותר".
3 צפייה בגלריה
אריאלה אמרוסי
אריאלה אמרוסי
"אני רוצה לפנק את כל נשות הדרום שעזבו את הבית". אריאלה אמרוסי
(צילום: שי פרנקו)
בשנה וחצי האחרונות עבדה אמרוסי בצמוד לכימאית ד''ר לירון מזור, וביחד הן הוציאו סדרת טיפולי פילינג בהתאמה אישית לקליניקה.
"ההתאמה האישית של המוצרים והטיפולים מבחינת הכימיה מתחילה עוד בשלב פיתוח המוצר במעבדה", מסבירה ד''ר מזור, "מתוך הבנה שלכל אחת יש סוג עור משלה ולא רק, אלא גם תתי סוגים שונים שמשתנים עם הזמן, בתקופת הווסת החודשית למשל, בהתאם לעונות השנה, לתקופות לחוצות, וכו'. הרעיון היה לייצר מצב שבו אנחנו נותנים מענה לאותה לקוחה שמגיעה לטיפול, לפי סוג העור שלה בכל פעם מחדש".
אמרוסי מוסיפה שזו בדיוק הסיבה שהן עמלו על שיתוף הפעולה הזה. "כך אני יכולה לטפל בלקוחה שסובלת גם מעור שומני באזור ה־T וגם מפיגמנטציה, או למשל מפיגמנטציה ועור מקומט. זו הייחודיות של הפילינגים שיש לנו בקליניקה, שמאפשרים דיוק והתאמה מוחלטת למצב עור הלקוחה".
אז איך עושים את זה?
ובכן, בשלב הראשון הלקוחה עוברת אבחון, שמדייק את סוג העור ומה הטיפול הנדרש. "ברגע שאני מאבחנת את הלקוחה אני רואה מה הבעיה בעור שלה ואז יודעת איך לפעול, תוך התחשבות ברצון הלקוחה אחרי תיאום ציפיות" מסבירה אמרוסי. "זה היופי של טיפול בהתאמה אישית ולכן התוצאות יהיו מעולות, מדויקות והלקוחה תהיה מאושרת, שזה הכי חשוב".
מתי הזמן הכי נכון להגיע לטיפול?
"כדאי מאוד ואני ממליצה דווקא בחורף להגיע ולעשות את הטיפולים. זה הזמן הנכון שאנחנו פחות חשופות לשמש ואפשר לתקן את כל הבעיות שנוצרו במהלך כל הקיץ האחרון ובמיוחד בתקופת המלחמה, שאם נודה על האמת, לכולנו נהיה בה בלגן גם בפנים".
3 צפייה בגלריה
אריאלה אמרוסי
אריאלה אמרוסי
"אל תוותרי על עצמך ואל תוותרי לעצמך". אריאלה אמרוסי
(צילום: שי פרנקו)
אמרוסי מוסיפה שבמסגרת הטיפולים שתעניק ללקוחות היא תשלב בין סדרת הפילינגים החדשה ובין הטכנולוגיה. "אני לא מוותרת על זה, ברגע שאני משלבת את הטכנולוגיות עם הפילינג אני מגיעה לתוצאה הכי טובה שאפשר".
אמרוסי מוסיפה שהזרקות הן לא תחליף לטכנולוגיות, והטכנולוגיות הן לא תחליף להזרקות - הזרקות מעניקות נפח אבל הטכנולוגיות נותנות מיצוק, עיבוי, ותורמות ליצירת סיבי קולגן. זו ממש עבודה משלימה".
לבסוף, כיוון שידוע שטיפולים קוסמטיים וטיפולי פנים הם לא תמיד מתאימים לכל כיס, אמרוסי מבקשת להדגיש שהטיפולים שלה בהתאמה אישית גם למצב הכלכלי. "אנחנו יכולים לתפור את החליפה הטובה ביותר והמתאימה לכל לקוחה, גם לכיס וגם לפנים. הפנים שלנו הן כרטיס הביקור שלנו ולכן תמיד אני אומרת: 'אל תוותרי על עצמך ואל תוותרי לעצמך'".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button