שחף: "כבר לא חשבתי שאתאהב באהבה כמו שאני רואה בסרטים, והנה זה קרה"

טליה ושחף מ"האח הגדול": "אנחנו כבר מדברים על חתונה"

הוא בן למשפחה מפורקת שכבר איבד אמון באהבה. היא התעייפה ממערכות יחסים שנכשלו. אבל אז שחף רז וטליה עובדיה נפגשו מול כל המדינה בבית "האח הגדול", ויצאו משם גם מאוהבים וגם עם זכייה (שלה) במיליון

פורסם:
צפו בווידאו
למרות שעברו שלושה חודשים מאז שטליה עובדיה ושחף רז יצאו מבית "האח הגדול" - היא כזוכה הגדולה של העונה והוא כבן זוגה האוהב - נראה שהבלגן סביבם לא פוסק לרגע. לאחרונה, למשל, קיבלו אנשי הקשר של שחף הודעות ווטסאפ מוזרות נגד בר כהן, האויבת המרה של אהובתו בבית, שלא עולות בקנה אחד עם הנימוס הבסיסי המוכר שלו. שחף מיהר להתנצל ברשתות וטען שמישהו פרץ לו לטלפון, ואז קיבל סיוע מפתיע מבר בעצמה, שכתבה באינסטגרם: "עניתי לבחור הזה הרבה לפני ששחף אמר שזה לא הוא. שחף לא מדבר ככה, זה לא הסטייל שלו".
זמן קצר לפני כן עלו בני הזוג לכותרות בהקשר אחר – זכייתו של שחף בתואר "הגבר הסקסי ביותר בישראל" מטעם אתר Pplus. "אני לא יודע אפילו איך להתחיל להתייחס לתואר הזה, אבל זה מחמיא מאוד", הוא מצטנע. "בואי, אני לא נראה טוב יותר מיהודה לוי, אבל אני חושב שאנשים התחברו למה שיצא ממני בבית האח - גבר עדין יותר, רגיש יותר, מכיל יותר, ואם אלה הערכים שנתפסים היום כסקסיים, אז כיף לי".
4 צפייה בגלריה
טליה עובדיה שחף רז
טליה עובדיה שחף רז
שחף: "כבר לא חשבתי שאתאהב באהבה כמו שאני רואה בסרטים, והנה זה קרה"
( צילום: שי פרנקו, סגנון: אייל חג'בי )
הריאיון עם הזוג המאוהב מתקיים בדירת יוקרה בהרצליה פיתוח, שאליה עברו חודשיים אחרי שיצאו ביחד מהבית - הוא אחרי שזכה במקום השלישי והיא אחרי שזכתה גם בכסף וגם באהבה. "זה טבעי לנו מאוד", מסביר שחף את המעבר המהיר למגורים משותפים. "גרנו ביחד מדיי וואן, עברנו את המבחן".
מה גרם לכם להתאהב אחד בשני?
שחף: "עם כל היופי החיצוני שלה, ראיתי את היופי הפנימי. יש בה חוכמה שאני חושב שחסרה לי. היא יוזמת מאוד, הולכת אחרי החלומות שלה ופועלת המון כדי להגשים אותם בדרך שלה".
טליה: "תכלס, יכולתי לפספס אותו. אם לא היינו נפגשים בבית 'האח' זה לא היה קורה. אני אלופה בלמצוא סיבות למה לא, לא הייתי נותנת צ'אנס"
שחף: "אני לא הייתי מתחיל איתה בכלל, תראי איזו יפה היא. זה מאיים, צריך ביצים כדי לגשת לבחורה כזאת"
טליה, עשית לשחף המון מבחנים בהתחלה.
"זה בא מפחד ומחוסר ביטחון. היו לי כמה מערכות יחסים בשנים האחרונות שלא צלחו ועייפתי מזה. הרבה פעמים התאכזבתי, אז זה היה סוג של מגננה. תכלס, יכולתי לפספס אותו. אם לא היינו נפגשים בבית 'האח' זה לא היה קורה. אני אלופה בלמצוא סיבות למה לא, לא הייתי נותנת צ'אנס".
שחף: "שנינו היינו מתפספסים. אני לא הייתי מתחיל איתה בכלל, תראי איזו יפה היא. זה מאיים, צריך ביצים כדי לגשת לבחורה כזאת. לא בטוח שהיה לי אומץ".
טליה, למה לא היית נותנת לו צ'אנס בחוץ?
"ברושם הראשוני הרגיש שאנחנו לא מתאימים. הוא בא עם הווייב התל־אביבי הזה ואני הכי לא מתחברת, הוא אוהב לדבר הרבה ואני תמציתית יותר. עם הזמן, כשראיתי אותו בכל מיני מצבים והבנתי באמת מי הוא, זווית הראייה שלי השתנתה".
שחף: "לא סתם נהיינו זוג, אנשים רצו שזה יקרה. אני זוכר שאמרתי לה בבית: יש מצב שיש בחוץ הרבה אנשים שהם ממש בעדנו, כזוג".
טליה: "אנשים עוצרים אותי ברחוב ואומרים לי כמה הם אוהבים את הזוגיות שלנו, נשים כותבות לי באינסטגרם, 'הלוואי עליי זוגיות כזאת'".
4 צפייה בגלריה
טליה עובדיה שחף רז
טליה עובדיה שחף רז
טליה: "אנשים עוצרים אותי ברחוב ואומרים לי כמה הם אוהבים את הזוגיות שלנו"
( צילום: שי פרנקו, סגנון: אייל חג'בי )

טראומה שעיצבה אותי

שחף (34), מנהל קריאייטיב בחברת הפרסום "מקאן אריקסון", נולד וגדל באשדוד, הבכור מבין שלושה אחים. הוריו התגרשו כשהיה בן 17. "בילדותי הייתה להורים שלי מאפייה באשדוד, אבל כשהייתי בן שמונה העסק התחיל לצלוע, הבעיות הכלכליות השפיעו על הזוגיות שלהם ונוצר סוג של מעגל", הוא מספר. "חבל שהם לא נפרדו עשר שנים קודם, אולי היו חוסכים לנו את העשור הזה של הריבים והרעל שיצא מהם. בתור בן בכור הבנתי די מהר שאנחנו לא המשפחה המושלמת. ניסיתי להגן על האחים שלי, שמתי את עצמי כחוצץ. רק היום אני מבין כמה זה היה עוצמתי וכמה הטראומה הזאת עיצבה אותי. עד היום הם סוחבים את הבעיות הכלכליות מאז. מגיל צעיר מאוד לא היה לי שום גב כלכלי. הייתי צריך לבנות את עצמי לבד, אבל זה גם מה שדחף אותי קדימה".
הייתה לך זוגיות משמעותית לפני טליה?
"היו ניסיונות, היו אהבות, אבל שום דבר לא הרגיש מדויק עד טליה. יש לי סקאלת רגשות נמוכה יחסית, ופעם איזו פסיכולוגית אמרה לי, 'למה הציפיות שלך באהבה גבוהות כל כך? אם אתה לא מתרגש מכלום, אולי גם האהבה אצלך צריכה לבוא בקטן', וזה היה עצוב מאוד לשמוע. כאילו, לא רוצה בקטן, בא לי אהבה מפוצצת, היסטרית, ועובדה שמצאתי".
שחף: "חבל שההורים שלי לא נפרדו עשר שנים קודם, אולי היו חוסכים לנו את הריבים והרעל שיצא מהם. רק היום אני מבין כמה הטראומה הזאת עיצבה אותי"
טליה (29) נולדה וגדלה בראשון־לציון, האמצעית מבין שלושה ילדים. בצבא שירתה כמאבטחת מתקנים בקריה, ועם שחרורה החלה ללמוד עיצוב אופנה במכללת "קונספט" בתל־אביב. במקביל פתחה עגלת קפה במתחם הבורסה ברמת־גן.
למה הלכת לתוכנית?
"האמת היא שכמעט כל שנה פונים אליי, כי לפני כמה שנים חברה רשמה אותי לאודישנים ללא ידיעתי. כל פעם עברתי כמה שלבים, נבהלתי ופרשתי. השנה הרגשתי שקשה לי לוותר ולחיות עם המחשבה של מה היה קורה אילו הייתי נכנסת, אבל בחלומות הכי יפים שלי לא ציפיתי שיצא לי מזה כל כך הרבה. עזבי את הכסף, זכיתי באהבת חיי".
מה גרם לקהל להתאהב בך?
"אנשים התחברו לדרך שבה הגבתי לסיטואציות. ההורים שלי לימדו אותי להגיב בטוב, לא לרדת נמוך ולא להרים טונים, להיזהר כמה שיותר מלפגוע. רציתי שהמשפחה שלי תהיה גאה בי, לא לעשות בושות".
היו כאלה שחשבו שזאת אסטרטגיה.
"כן, שמעתי את זה, אבל אסטרטגיה מחזיקה מקסימום יומיים־שלושה, לא שלושה חודשים. מה שראית זאת אני".
היו לך מערכות יחסים משמעותיות קודם?
"היו לי ארבע מערכות יחסים ארוכות, כל אחת סביב השנתיים. אני בן אדם זוגי מאוד, אבל אף פעם לא חוויתי אהבה בעוצמות מטורפות כמו עכשיו. עם כל הציפייה והרצון, זה לא קרה. מגיל 18 רציתי להתחתן, רציתי להיות אמא צעירה, אבל עם אף אחד לא התחשק לי לקום בבוקר לכל החיים".
4 צפייה בגלריה
טליה עובדיה שחף רז
טליה עובדיה שחף רז
טליה: "בחלומות הכי יפים שלי לא ציפיתי שיצא לי מזה כל כך הרבה. עזבי את הכסף, זכיתי באהבת חיי"
( צילום: שי פרנקו, סגנון: אייל חג'בי )

בימים אלה השניים עסוקים במרץ במינוף התהילה. הוא כבר הצטלם לקמפיין הדיגיטל של "לוריאל מן אקספרט". היא הספיקה לצבור מאז זכייתה 310 אלף עוקבים באינסטגרם, מה שנותן לה במה לשיתופי פעולה מכניסים, למשל עם מותג האופנה וואן פרוג'קט ועם חברת הטיפוח קליניק. בין לבין השניים השיקו תוכנית בישול באינסטגרם, שבה הם מלמדים איך מכינים את המנות שהם הכינו במטבח המפורסם במדינה, למשל עוגת קרם מסקרפונה ולביבות תירס. טליה: "בישול זה תחביב של שנינו, ראיתי שכיף לנו לבשל ביחד, אז הוצאתי את המצלמה והעליתי".
את אוכלת קרם מסקרפונה? בבית לא אכלת כלום חוץ מגזר וטחינה. הייתה אפילו ביקורת על כך שאת מהווה מודל שלילי לנערות שצופות בתוכנית.
"נחרדתי לשמוע את הביקורת הזאת, זו לא הייתה הכוונה. ברור שאני אוכלת, התזונה שלי בחיים הרגילים נראית אחרת לגמרי, היא הרבה יותר מגוונת. בבית 'האח' לא יכולתי להזמין את הדברים שרציתי, כמו סלמון, כי זה יקר. לקחתי נורא קשה את ההתדיינות על התקציב ואת ההתלהמות סביב זה, אז הסתפקתי בגזר ובטחינה. זה לא שיש לי הפרעות אכילה, פשוט העדפתי לא להיכנס למלחמות מכוערות על אוכל".
שחף: "אני לא אוהב את זה שנכנסים לבן אדם לצלחת, לא משנה מאיזה כיוון. אני לא מבין מה הבעיה".
טליה: "בבית 'האח' זה היה קיצוני מדי. זה היה הכי לא בריא והכי לא מומלץ, לא ידעתי שזה יתפרש ככה בחוץ".
שחף: "זה היה קיצוני כי לא היה לה מה לאכול שם".
טליה: "נחרדתי לשמוע את הביקורת על התזונה שלי. בבית 'האח' לקחתי קשה את ההתלהמות סביב התקציב, אז הסתפקתי בגזר ובטחינה. זה היה קיצוני מדי"
טליה, עברת רגעים לא קלים בבית. מה היה לך הכי קשה?
"היה עליי עליהום מההתחלה. הייתה תחושה שלא משנה מה אעשה, לא יקבלו את זה בטוב. בשלב מסוים כבר שכחתי את החיים בחוץ, הרגשתי שהבית הוא כל עולמי. לא ידעתי איך אני שורדת את זה.
"לא יכולתי לבחור מתי להתקלח, מתי ללכת לישון, מה לאכול. לא ידענו אפילו מה השעה. בימים הראשונים אחרי שיצאתי משם ההורים שלי הדליקו סיגריה ובאופן אוטומטי חיכיתי שהם יסיימו, כי בבית 'האח' יש חוק שאסור שיהיו יותר משני מעשנים ביחד. אמרתי להם 'רגע, אנחנו שלושה'".
זאת הייתה חוויה טראומטית?
טליה: "טראומטית וחצי".
4 צפייה בגלריה
טליה עובדיה שחף רז
טליה עובדיה שחף רז
"יש לנו תחושה מצוינת בקשר לזוגיות שלנו"
( צילום: שי פרנקו, סגנון: אייל חג'בי )

הרבה זוגות יצאו מבית "האח הגדול", אבל אף אחד לא החזיק מעמד. מלחיץ?
שחף: "אמרתי לטליה 'הסטטיסטיקה נגדנו', אבל היום אני לא מרגיש שיש לנו קשר לזה".
טליה: "סטטיסטית רוב הזוגות מתגרשים, גם אלה שלא היו בבית 'האח'. יש לנו תחושה מצוינת בקשר לזוגיות שלנו. זה נורא אמיתי ונכון לי, ואני לא משווה אותנו לאף זוג אחר".
מה גורם דווקא לקשר הזה לעבוד לעומת מערכות יחסים בעבר?
שחף: "שנינו מבינים ויודעים שזה זה, והרגשנו את זה בשלב די מוקדם. אני מרגיש שזה מה שנכון, אני מסתכל עליה ורואה את האישה שלי לחיים, ולא הרגשתי ככה קודם. בגילי כבר די איבדתי אמון באהבה, חשבתי שאני בטח אמצא מישהי שתהיה טובה מספיק ואני פשוט אלך עם זה. כבר לא חשבתי שאתאהב באהבה כמו שאני רואה בסרטים, והנה זה קרה. טליה גרמה לי להאמין באהבה".
מתחילים לדבר על חתונה?
טליה: "כן, כבר התחלנו לדבר על זה".
שחף: "זו המטרה. לשם אנחנו מכוונים".
הראיון המלא עם טליה עובדיה ושחף רז מתפרסם בגליון "לאשה" החדש, השבוע בדוכנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button