נודלמן ב"בעלת החלומות"

עומר נודלמן: "הקשר בשלט רחוק הפך אותי לאדם עצמאי יותר"

השחקנית והדוגמנית מככבת בסדרה "בעלת החלומות" מסבירה מדוע בכתה מאושר כשקיבלה ביקורות חיוביות, איך מנהלים זוגיות עם הארוס שחי בארה"ב ולמה ויתרה על הרעיון לקיים שתי חתונות

פורסם:
צפו בווידאו
( כתבת וידאו: אביב וינברגר, צילום: ניצן דרור | עריכה: קורל קוט)
עומר נודלמן מעידה על עצמה שהיא לא מסוג האנשים שזוכרים חלומות. ועדיין, לפני כמה שבועות היה לה חלום שממנו התעוררה שטופת זיעה, כזה שעד עכשיו היא זוכרת היטב. "בחלום ראיתי את עצמי מתחתנת עם עידו וגם בני המשפחה שלי היו ברקע. הכול היה נורא שמח, אבל פתאום משהו השתבש. התעוררתי מהחלום כולי בסטרס".
נלחצת?
"רק בשניות הראשונות. זה מהר מאוד עבר לי, כי אצלנו במשפחה כל דבר רע בחלומות מתפרש לטובה. כשילד חולם שהוא נופל מבניין גבוה, זה לא כי הוא סובל מחרדה - זה כי יש לו פוטנציאל להיות טייס".
לא סתם אנחנו משוחחות על חלומות. נודלמן מגלמת בעונה השנייה של הטלנובלה "בעלת החלומות" (ימים א׳-ג׳, 19:35 ב־HOT בידור, ב־HOT VOD וב־Next TV) את גל, בתו של בעל אימפריית מלונות. היא גילמה את גל גם בעונה הראשונה, אבל אז היה מדובר בתפקיד משנה. בעונה השנייה כבר שודרגה לתפקיד הראשי - גל מגלה שהיא מסוגלת לפענח חלומות.
4 צפייה בגלריה
כוכבי "בעלת החלומות"
כוכבי "בעלת החלומות"
נודלמן ב"בעלת החלומות"
(צילום: אוהד רומנו)

"כל כך התרגשתי כשליהקו אותי לעונה הראשונה", מספרת נודלמן, "בין היתר כי זה לשחק לצד קאסט מטורף של שחקנים (בסדרה מככבים צופית גרנט, אליאנה תדהר, יעל בר זוהר ועוד, י"מ). נתתי את כל כולי לתפקיד, ברמה שהשארתי את הריאות שלי בסצנות. אחרי שהסדרה עלתה קיבלתי הרבה ביקורות מפרגנות על המשחק שלי. היו אפילו שכתבו שאני 'הפתעת העונה'. זה ממש גרם לי לבכות מרוב אושר".
זו הסיבה שקודמת לדמות ראשית?
"אני לא יודעת. אבל ברור שברגע שהתקשרו להודיע לי שמחתי בטירוף".

תקשיבי, את מהממת

החזות הנוצצת של נודלמן (25) והעובדה שהיא נראית כמו בובת ברבי מושלמת, עלולים להטעות. למסתכל מהצד נראה מובן מאליו שהיא מצאה את עצמה בתעשיית הגלאם כדוגמנית ושחקנית, אבל בשיחה עמה מתברר שהיא יכלה להיות היום במקום אחר לגמרי.
היא נולדה במושב נטעים, את התיכון סיימה עם תעודת בגרות מושלמת, כולל 5 יחידות באנגלית ובמתמטיקה. בצבא גויסה ליחידת 8200 וכמו רוב חבריה לשירות, חשבה להצטרף באזרחי לאיזה סטארט־אפ מניב. אלא שאז הגורל התערב, והתברר לה שהיא יכולה להרוויח סכומים יפים ולטייל בעולם גם בלי לבהות כל היום במחשב. "כשהייתי לקראת שחרור, הלכתי ברחוב ונתקל בי מנהל בכיר ב'עדיקה'. הוא אמר לי 'תקשיבי, את מהממת' והציע שאדגמן עבור החברה. הייתי בשוק. זו הייתה הפעם הראשונה שמישהו אמר לי שאני יפה".
נו, די.
"בחיי. אף פעם לא אמרו לי שאני יפה, בטח לא ברמה של דוגמנית. גדלתי כאמור במושב ולא הייתי ילדה שמטפחת את עצמה".
4 צפייה בגלריה
עומר נודלמן
עומר נודלמן
"לא הייתי ילדה שמטפחת את עצמה"
(צילום: שי כהן ארבל סגנון: תום רוזיליו)

נודלמן נענתה להצעה והחלה לדגמן עבור החברה באינסטגרם. זמן קצר לאחר מכן לוהקה עם חברתה, מיכל קריץ, לריאליטי "המירוץ למיליון". למרות שהשתיים הודחו אחרי שלושה שבועות בלבד, זה הספיק לתת את הפוש הדרוש לקריירה שלה, והיא החלה לקבל הצעות לקמפיינים. אבל מהר מאוד נודלמן הבינה שאם כבר מצאה את עצמה במקרה בעולם השואוביז, היא רוצה לעשות בו משהו עם משמעות.
עד היום מעולם לא למדת משחק באופן פורמלי.
"נכון, אבל אני חושבת שלניסיון שאת צוברת בשטח יש גם הרבה משקל. התחלתי בקטן ולאט־לאט הוכחתי את עצמי".
"אנשים חושבים שאני מקבלת תפקידים רק בגלל שאני דוגמנית ושיש לי הרבה עוקבים אינסטגרם. זה בפירוש לא המצב. אני מקבלת תפקידים נטו בגלל היכולות שלי"

אחרי תפקידי משנה בסדרות כמו "בת השוטר" ו"ספיידרס", נודלמן אכן הצליחה לספח לעצמה תפקידים נחשבים. היא שיחקה בתפקיד הראשי ב"אינפיניטי", וממש לאחרונה דווח שלוהקה לעונה השנייה של "בלקספייס", הסדרה המוערכת של רשת 13 שנקנתה על ידי נטפליקס.
כל זה אולי קרה מהר, אבל חשוב לה שידעו שממש לא בקלות: "אנשים חושבים שאני מקבלת תפקידים רק בגלל שאני דוגמנית ושיש לי הרבה עוקבים באינסטגרם (למעלה מ־400 אלף כרגע, י"מ). חשוב לי להפריך את הסטיגמה הזאת".
אבל זה באמת מה שקורה היום. אפילו כוכבי ריאליטי מקבלים תפקידי משחק.
"אצלי זה בפירוש לא המצב. אני מקבלת תפקידים נטו בגלל היכולות שלי. הקהל בבית רואה רק את ההצלחות. הוא לא רואה את הכישלונות, את כל ה'לא' שקיבלתי. לא מזמן היה לי אודישן לתפקיד ראשי בסדרה. כל כך השקעתי באודישן, צללתי לעשרות עדויות של נפגעות אונס כדי ללמוד איך להזדהות עם הדמות. את האודישן הראשון עברתי בהצלחה, קראו לי לעוד אודישן ולעוד אחד ואז למאץ'. אמרו לי שהייתי טובה מאוד ושנשאר להחליט רק ביני ובין עוד שחקנית. ואז, אחרי כל התהליך הארוך הזה שבו את משקיעה זמן, רגש ומפתחת ציפיות – הודיעו לי שבחרו בשחקנית השנייה. אי־אפשר להסביר את תחושת העצב והתסכול כשאת מקבלת הודעה כזאת. וזו המציאות שאני חיה בה מדי יום".
4 צפייה בגלריה
עומר נודלמן
עומר נודלמן
"מבחינתי זה המאני טיים"
(צילום: שי כהן ארבל סגנון: תום רוזיליו)

את מתחרטת לפעמים שנשאבת לתחום?
"אני לא יכולה להגיד שאני מתחרטת, אבל אם תהיה לי בת, ממש לא אשמח אם היא תבחר להיות שחקנית. במקצוע הזה צריך הרבה חוסן נפשי, והחשיפה הביאה איתה גם טלטלות. היה לי למשל ריאיון שבו אמרתי משהו שהתחרטתי עליו, ואנשים ממש קיללו אותי בטוקבקים. אמרו עליי דברים איומים. חשבתי, זה באמת מה שאתם חושבים עליי? אנשים היום, ידם קלה על המקלדת, שוכחים שיש בן אדם מאחורי זה. למקצוע הזה יש מחיר נפשי גדול מאוד והוא יוצר המון חוסר ביטחון".

עידו נותן לי השראה

ילדה עדיין אין לה, אבל כפי שזה נראה עכשיו, זה לא בהכרח רחוק. כאמור, נודלמן היא אישה מאורסת. במאי שנה הבאה היא אמורה להינשא לבחיר לבה, איש העסקים והנדל"ן עידו ברניקר (36) שהציע לה נישואים באוקטובר האחרון, בדיוק ביום הולדתה ה־25, במהלך טיול בירדן. לפני חודשיים דווח שהשניים מתכננים להינשא בשתי חתונות: הראשונה תיערך באיים הקאריביים ואליה יוזמנו בני משפחה וחברים קרובים, והשנייה תהיה בפורום רחב יותר בארץ הקודש. אבל עכשיו נודלמן מעדכנת שהדבר היחיד שיהיה כפול בחתונה שלה זו שמלת הכלה.
"ההורים שלי שכנעו אותי לרדת מהרעיון", היא מסבירה. "בנוסף, אני ועידו נורא עמוסים. גילינו שאפילו לארגן אירוע אחד זה מורכב. הכיוון כרגע הוא רק חתונה אחת, כשעדיין לא סגור היכן היא תהיה, אם בארץ או בחו"ל. הדבר היחיד שסגור זה שאלון ליבנה יעצב לי את השמלות. תהיה אחת לחופה ואחת לריקודים".
"היה לי ריאיון שאחריו אנשים ממש קיללו אותי בטוקבקים. אמרו עליי דברים איומים. חשבתי, זה באמת מה שאתם חושבים עליי? למקצוע הזה יש מחיר נפשי גדול מאוד"

הם הכירו בחג סוכות 2020. חצי שנה קודם לכן נודלמן נפרדה מהזמר לירן דנינו חברה טובה שכנעה אותה להצטרף אליה ולבן זוגה לחופשה בת חמישה ימים במיקונוס, שאליה הצטרפו עוד שני חברים, שאחד מהם היה עידו. "ראיתי אותו עוד קודם בבילויים משותפים", היא משתפת. "ידעתי שהוא איש עסקים שגר באותו זמן בדובאי וחשבתי שהוא נחמד מאוד, אבל אף פעם לא יצא לנו לשבת ולדבר".
עד לאותה חופשה.
"בדיוק. כשהגענו לאי היינו צריכים לחכות עד שהווילה ששכרנו תהיה מוכנה, אז ישבנו כל החבורה על החוף, שתינו בירה והתחלנו לשחק עם הבקבוק 'אמת או חובה'. לעידו יצא חובה והוטל עליו לגשת לתיירת יפה שישבה מולנו ולקחת ממנה קרם הגנה בלי להחזיר. הוא ניגש אליה, ראיתי איך הוא מתחיל לדבר איתה ופתאום קלטתי שאני מתחילה לקנא".
מה עשית?
"כפי שכבר הבנת, אני לא מהבחורות האלה עם עודף ביטחון, אבל באותו רגע הבנתי שאני פשוט לא יכולה לתת לו להמשיך את השיחה עם אותה בחורה. קמתי ואמרתי לחברים שלי שאני מטילה על עצמי חובה לנשק את עידו. לא יודעת, אולי שתיתי יותר מדי בירה (צוחקת). ניגשתי אליו, הפרדתי בינו ובין אותה בחורה ונישקתי אותו בפה! הוא נשאר לעמוד במקום כולו המום. אחרי זה הוא ניגש אליי וביקש שנעשה טיול קצר. הוא התוודה בפניי שתמיד מצאתי חן בעיניו, אבל הוא חשב שאני לא בעניין וזו הסיבה שמעולם לא העז להתחיל איתי".
"כל החופשה היינו יחד והיה מדהים, עד שיום לפני שחזרנו הביתה התחלתי להילחץ. אמרתי לעידו 'מה יהיה איתנו? אתה הרי גר בחו"ל'. הוא אמר: 'נכון. אבל אני רוצה לתת צ'אנס לקשר בינינו. אני מאמין שלמרות המרחק זה יכול לעבוד'. ובאמת, למרות שלפני שנתיים הוא עבר לגור במיאמי, שזה עוד יותר רחוק, הוא מוכיח לי מדי יום עד כמה הוא דבק בדבר".


לפני שנתיים, לרגל סיום צילומי "אינפיניטי", הוא העניק לך במתנה רכב קבריולט בעלות של כחצי מיליון שקל. אני מניחה שכבר נחשפת לתגובות על העובדה שאת מאורסת לגבר אמיד מאוד.
"עידו הוא תותח. אחרי הצבא הוא טס לארצות־הברית בשביל להצליח. הוא עבד קשה כל השנים ובנה הכול בשתי ידיים. כל מה שיש לו זה תוצרת שלו, לא ממשפחה ולא מירושה. הוא השראה גדולה בשבילי לעבודה קשה, חריצות והתמדה".
הוא גר היום במאימי. מה הקושי העיקרי בקשר בשלט רחוק?
"בתור התחלה, את הרבה פעמים לא יודעת איפה ומה עושה בן הזוג שלך. מהרגע שעידו עבר למיאמי מדובר גם בהפרש שעות לא מבוטל. יכול לקרות לי למשל משהו בעבודה שממש בא לי לדבר איתו עליו ולשפוך, אבל אצלו זה יהיה אמצע הלילה והוא לא יכול להיות פנוי לשיחת נפש. וכמובן, יש את כל הדברים האלמנטריים שקיימים בקשר זוגי ובחלק גדול מהזמן את צריכה לחיות בלעדיהם. ללכת לישון לבד, לראות טלוויזיה לבד, לצאת לאירועים לבד. אבל עדיין, יש בקשר כזה גם יתרונות".
למשל?
"זה הפך אותי לאדם עצמאי יותר. יצרתי לעצמי חיים שלמים שלא קשורים לפרטנר שלי. אני יודעת שאני יכולה להיות שמחה ומאושרת גם בלעדיו, שיש לי קריירה וחברים ושאני לא תלויה בו. אני יכולה להגיד היום בביטחון מלא שהסיבה שאני עם עידו היא כי אני רוצה, לא כי אני צריכה".
כל כמה זמן אתם בעצם נפגשים?
"לרוב לא עובר יותר מחודש שבו אנחנו לא מתראים. לפעמים אני טסה אליו, לפעמים הוא טס אליי. הפעם האחרונה שבה התראינו הייתה לפני שבועיים, כשנסעתי אליו למיאמי לשבועיים. ובסוף השבוע היינו שוב יחד בקאן בחתונה של מישל גרציג וטיבו קורטואה. . את מישל הכרתי בתקופת הצבא, כשעבדנו יחד בסופי שבוע כברמניות באולם אירועים. בדיוק עכשיו, במסיבת הרווקות שלה, צחקנו על זה: שאם היו אומרים לנו אז שהיא תהפוך לדוגמנית מוכרת ותגור בספרד ואני אהפוך לשחקנית - בחיים לא היינו מאמינות".

"קשר בשלט רחוק זה אומר ללכת לישון לבד, לראות טלוויזיה לבד, לצאת לאירועים לבד. יצרתי לעצמי חיים שלמים שלא קשורים לפרטנר שלי"

מה את ועידו תעשו אחרי שתתחתנו? איפה תגורו?
"שאלת השאלות. עידו יודע שביום שיהיו לנו ילדים, אני ארצה לגדל אותם בארץ, במושב. הוא מקבל את זה. הוא תמיד אומר שהמטרה הכי גדולה שלו היא לעשות אותי מאושרת, שהוא יעשה מה שיעשה לי טוב. עד אז אולי נמשיך לחיות על הקו ואני גם שוקלת כרגע ללמוד משחק בלוס־אנג'לס. לאבא שלי קשה עם הרעיון, אבל אמרתי לו: 'אני בת 25, אני רוצה לטעום את העולם, אני רוצה לנסות. ברגע שאביא ילדים זה יהיה הרבה יותר מורכב. מבחינתי זה המאני טיים'".
הריאיון המלא עם עומר נודלמן מתפרסם בגליון "לאשה" החדש, השבוע בדוכנים
4 צפייה בגלריה
עומר נודלמן
עומר נודלמן
עומר נודלמן על שער לאשה
(צילום: שי כהן ארבל סגנון: תום רוזיליו)
עומר נודלמן לסוכנות ITM מודלס, שיער: רן קריסי איפור: אל אדידה בגדים: קופרני, הלגה עיצובים, M13 (כיכר המדינה, תל־אביב),פאקו רבאן ל"פקטורי 54", בוטיק ורנר (רמת אביב), רנואר
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button