מישל גרציג. "טיבו דואג לי בצורה שאין לתאר"

מישל גרציג על הזוגיות עם טיבו קורטואה: "בערבי שישי אנחנו עושים קידוש"

הדוגמנית הישראלית מספרת בראיון בלעדי למגזין "לאשה" על הזוגיות עם שוער ריאל מדריד, על הקריירה הבינלאומית ועל החיים באחוזה המפוארת בספרד עם שני ילדיו. קורטואה: "מאוד גאה בה על השירות הצבאי שעשתה. בזכות מישל אני עוד יותר אוהב את ישראל"

פורסם:
מישל גרציג מצטלמת לשער "לאשה" באחוזתו של קורטואה
מישל גרציג בת ה־24 מדגמנת כבר מגיל 13, אבל רק לאחרונה, כשהחלו בתקשורת דיווחים על רומן בינה ובין טיבו קורטואה, השוער הבלגי של "ריאל מדריד", היא התפרסמה בישראל ובחו"ל. וכן, היא הראשונה שתודה שיש בזה משהו מתסכל. "אני לא יכולה להגיד שלא רציתי להתפרסם לפני כן", היא אומרת, "כי בדוגמנות ככל שאת יותר מפורסמת, את מקבלת יותר עבודה. אבל לצערי לאורך השנים הבנתי שאם את לא יוצאת מריאליטי, מככבת באיזו שערורייה או יוצאת עם מישהו מפורסם, לא ידברו עלייך. אני סירבתי לשחק את המשחק. אמרתי שאני לא מתכוונת לעשות דברים שלא מרגישים לי נכון רק בשביל הפרסום. שאם לעובדה שהגעתי מהפריפריה, שעשיתי שירות משמעותי בצבא ושאני מייצגת את ישראל בצורה הכי טובה בעולם אין מספיק ערך, אז לא צריך. לפחות אשאר נאמנה לעצמי".
ועכשיו יהיו מי שיגידו - הנה, נשברת. בסוף כן בחרת לצאת עם מפורסם כדי שכולם ידעו מי את. ועוד כדורגלן, שזה הכי קלישאת "הדוגמנית והכדורגלן".
"ברור לי שיגידו, יכולים להגיד. שיהיה להם סבבה עם זה. אני יודעת את האמת וטיבו יודע את האמת - וזה כל מה שחשוב. בסופו של דבר אלה החיים שלי ושלו, לא של אף אחד אחר שיושב מאחורי מקלדת. החיים קצרים, ואני לא מתכוונת להתעסק במה שאחרים חושבים. רק האושר שלי ושלו חשוב".
הריאיון איתה נערך באמצעות זום, כשהיא באחוזתו המפוארת של טיבו במדריד. הקשר ביניהם, היא אומרת, התחיל לפני פחות מחודשיים - בניגוד לדיווחים בתקשורת שלפיהם החלו לצאת כבר באפריל, בזמן שהייתה מאורסת למישהו אחר.
"כשתמונות שלי ושל טיבו התחילו להתפרסם בארץ ובעולם, אנשים ניסו להבין מי אני, נכנסו לאינסטגרם שלי, ראו תמונה שלי עם טבעת האירוסים מ־2019, וכך יצאו כותרות שאני מאורסת. אבל טיבו ממש לא קשור לפרידה"
מה בדיוק הסיפור עם האירוסים?
"הייתה לי זוגיות עם מישהו שהכרתי בצבא במשך ארבע וחצי שנים, שנתיים מתוכן היינו מאורסים. הוא אדם פרטי, אז אני מעדיפה לא להרחיב על הסיבות לפרידה. אני יכולה להגיד שבזמן שהקשר הזוגי שלי עם טיבו התחיל, בפירוש כבר לא הייתי מאורסת. אני פשוט לא מהאנשים האלה שמיד מוחקים את העבר שלהם באינסטגרם. אז כשתמונות שלי ושל טיבו התחילו להתפרסם בארץ ובעולם, אנשים ניסו להבין מי אני, נכנסו לאינסטגרם שלי, ראו תמונה שלי עם טבעת האירוסים מ־2019, וכך יצאו כותרות שאני מאורסת. אבל טיבו ממש לא קשור לפרידה. הבעיות בקשר ההוא התחילו הרבה לפני שהכרתי אותו".

6 צפייה בגלריה
מישל גרציג
מישל גרציג
"לא מתכוונת להתעסק במה שאחרים חושבים"
(צילום: Valero Rioja, סגנון: Jose Herrera)

איך את וטיבו הכרתם?
"דרך האינסטגרם. בגלל שיש לנו חברים משותפים, טיבו נתקל בתמונה שלי עם הכלב שלי, מיילו. הוא הגיב לתמונה וכתב לי 'קיוטי'. מיד ידעתי מי הוא, כי אני אוהבת כדורגל. אמרתי לו 'תודה' והתחלנו להתכתב. הוא לא יהודי, אבל יש לו הרבה חברים ישראלים, וישראל תמיד עניינה אותו. הוא התחיל לשאול אותי שאלות על ישראל, על הצבא. באפריל היו לי עבודות במדריד, ואז נפגשנו לראשונה במסעדה שאליה יצאנו עם החברים המשותפים שלנו. המשכנו לצאת לעוד כמה מקומות עם החברים, ואז התחילו להתפרסם תמונות שלנו ודיווחים על זוגיות, למרות שאז עדיין היינו רק חברים טובים. במהלך אותו חודש התחברנו. הבנו שיש בינינו חיבור טוב גם פנים מול פנים. אחרי זה חזרתי לישראל לחודש, ונפגשנו שוב בתחילת יולי, כשקבענו עם כל החברים חופשה באיביזה. שם הקשר בינינו הפך לרומנטי".
לפני שפגשתי את טיבו, על הנייר גם אני הייתי אומרת שלא הייתי רוצה להיכנס לקשר כזה, עם גרוש ואבא לשניים, אבל ברגע שפגשתי אותו זה לא הפריע לשנייה
קורטואה, הנחשב לאחד השוערים הטובים בעולם, בן 29, ואב לשניים: אדריאנה (שש) וניקולס (ארבע). "הילדים שלו מדהימים", אומרת גרציג. "אני פשוט מאוהבת בהם. כשאני רואה אותו איתם זה בכלל עושה לי צמרמורת בכל הגוף. בדרך כלל במהלך השבוע הם נמצאים אצל אמא שלהם, ובסופי השבוע הם איתו. עכשיו, למשל, יום ראשון והם כאן איתנו. בזמן שאנחנו מדברות, טיבו עושה איתם כיף בבריכה".
בגילך הצעיר לא מרתיע להיכנס לקשר עם אבא לשניים?
"אין ספק שהחֶברה שלנו תופסת את זה כדבר מרתיע. לפני שפגשתי את טיבו, על הנייר גם אני הייתי אומרת שלא הייתי רוצה להיכנס לקשר כזה, אבל ברגע שפגשתי אותו זה לא הפריע לשנייה".
6 צפייה בגלריה
מישל גרציג וטיבו קורטואה
מישל גרציג וטיבו קורטואה
מישל וטיבו. "לא מסתכלת על דת וצבע"
(צילום: אלבום פרטי)

מה הדברים שמשכו אותך בו?
"וואו, יש רשימה ארוכה. הוא אינטליגנט בטירוף. הוא דובר שבע שפות! עכשיו הוא לומד גם עברית בעזרת אפליקציה והתחיל לצפות בסדרה Hit & Run (הסדרה של ליאור רז בנטפליקס. י"מ), שמדברים בה עברית ואנגלית. אני יכולה לתת לו מילה בעברית והוא יקרא אותה. ממש לאט, אבל יצליח. הוא נחמד וסבלני ברמות. בכל פעם שאנחנו יוצאים אנשים עוצרים אותו, מבקשים תמונה, והוא תמיד ידידותי לכולם. לפעמים ניגש אליו שחקן כדורגל מתחיל, מבקש ממנו טיפ, והוא לוקח את הזמן ומסביר לו. הוא תמיד שמח לעזור. אני למשל מתנדבת בעמותה 'זהב לגיל הזהב', שמשפצת דירות לניצולי שואה ונזקקים בגיל השלישי. כשאני בארץ אני מסיידת וצובעת דירות. במקביל אני עוזרת בגיוס כספים. בשלב שעוד רק התכתבנו, טיבו ראה תמונות ששיתפתי על העמותה ומיהר לתרום לה כסף. סכום כל כך יפה שכיסה עבודה של כמה חודשים".
"אני מתנדבת בעמותה 'זהב לגיל הזהב', שמשפצת דירות לניצולי שואה ונזקקים בגיל השלישי. בשלב שעוד רק התכתבנו, טיבו ראה תמונות ששיתפתי על העמותה ומיהר לתרום לה כסף. סכום כל כך יפה שכיסה עבודה של כמה חודשים"
שכחת לציין שהוא גם חתיך.
"חתיך חבל על הזמן, כפרה עליו. ודואג לי בצורה שאין לתאר. לא מזמן הייתי ממש חולה, למרות שהוא היה צריך להתעורר לאימונים, הוא שם שעון מעורר באמצע הלילה כדי לתת לי תרופות".
6 צפייה בגלריה
מישל גרציג
מישל גרציג
"לא נותנת לטוקבקים להשפיע עליי"
(צילום: Valero Rioja, סגנון: Jose Herrera)

כשהוא העלה באינסטגרם תמונה שלכם וכתב בעברית: "אהבת חיי", ואת ענית "אהוב שלי", לא כל התגובות היו מפרגנות.
"זה היה צפוי, ובגלל זה אני משתדלת לא לקרוא טוקבקים. ברור שפה ושם התפלק וראיתי. היו תגובות בנוסח 'שחררו את פלסטין', וגם ראיתי שמישהו כתב, 'איך אתה יכול לצאת עם מישהי שהיא רוצחת ילדים?'. אלוהים ישמור. כולל תגובות מהצד שלנו, שכתבו למשל שאני עוזרת להתבוללות. אבל אני יודעת שהכל נובע מבורות, ולכן לא נותנת לזה להשפיע".
לא מפריע לך שטיבו לא יהודי?
"אני רואה כל בן אדם כמו שהוא. לא מסתכלת על דת וצבע. העיקר שיהיה בן אדם טוב. אני גם יכולה להגיד לך שבערבי שישי אנחנו עושים קידוש ושאת טיבו מאוד מעניין לשמוע על החגים היהודיים. כרגע עוד מוקדם לדבר על ילדים משותפים, אבל אם יהיו, נשלב את הדתות יחד. נעשה גם חנוכה וגם חג המולד, לא מגניב?".
"כרגע עוד מוקדם לדבר על ילדים משותפים, אבל אם יהיו, נשלב את הדתות יחד. נעשה גם חנוכה וגם חג המולד, לא מגניב?"
את בקשר עם הדוגמנית הישראלית קורל סימנוביץ ובן זוגה הכדורגלן סרג'י רוברטו?
"אני לא מכירה אותם אישית, אבל בהחלט אשמח להכיר. אני אפילו מוכנה להגיד פה לקורל שאני מזמינה אותה ואת סרג'י לארוחת שישי אצלנו במדריד. מעניין מה רמת העברית של סרג'י. למרות שטיבו מ'ריאל מדריד' וסרג'י מ'ברצלונה' והם משחקים אחד נגד השני, אולי הם ישבו פה, ידברו עברית, והעברית תגשר ביניהם? זה יהיה תענוג לראות".

6 צפייה בגלריה
מישל גרציג
מישל גרציג
"רציתי שירות משמעותי"
(צילום: Valero Rioja, סגנון: Jose Herrera)

גרציג גדלה באילת. בגיל 18 החליטה לשים את קריירת הדוגמנות שלה על הולד לטובת שירות משמעותי בצבא. "בהתחלה היו מחשבות להוציא אמן פעיל", היא אומרת. "שזה אומר לשרת בצבא בתפקיד שולי שמאפשר לך לצאת בכל יום הביתה ולדגמן במקביל. אבל באופציות השירות שקיבלתי היה תפקיד שמאוד משך אותי כאילתית: ימאית גוררת. ניגשתי למיונים, ובגלל הרקע הימי שלי קיבלו אותי מיד. מבחינתי זה היה סימן שאני צריכה לשרת בתפקיד משמעותי. הודעתי לסוכנויות שבמשך שנתיים לא אהיה פנויה לדגמן ונתתי את כולי לצבא. התחלתי בתור חברת צוות בספינה גוררת, ובהמשך הוציאו אותי לקורס מפקדים".
"הרבה אנשים בתעשייה אמרו לי שאני עושה טעות שאני מתגייסת, שבגיל 20 פלוס כבר אהיה דוגמנית זקנה, שאף אחד לא יחכה לי. זה לא קרה, דווקא אז נפתחו לי המון דברים מרגשים"
נשמע מדהים.
"כל כך מדהים שאפילו חשבתי לחתום קבע. אמרתי, מה יכול להיות יותר משמעותי מזה? לחזור לדגמן? אבל בסוף החלטתי לחזור לדוגמנות בעיקר בגלל העניין הכלכלי וההורים שלי. הם מאוד השקיעו בקריירה שלי כילדה - בזמן ובכסף. אבא שלי היה מסיע אותי בשלוש בלילה מאילת לתל־אביב לימי צילומים. אמא שלי עזבה את העבודה שלה כדי שתוכל להתלוות אליי לצילומים. אמרתי שהמינימום הוא שאתן פוש אחרון כל עוד אני יכולה. אגב, הרבה אנשים בתעשייה אמרו לי שאני עושה טעות שאני מתגייסת. שבגיל 20 פלוס כבר אהיה דוגמנית זקנה בשביל לעבוד בחו"ל. שאף אחד לא יחכה לי. לשמחתי לא רק שזה לא קרה, דווקא אז נפתחו לי המון דברים מרגשים".

6 צפייה בגלריה
מישל גרציג וטיבו קורטואה
מישל גרציג וטיבו קורטואה
קורטואה: "מחכה בקוצר רוח לטייל בישראל כמה ימים"
(צילום: אלבום פרטי)

במהלך הריאיון מציץ מהצג גם טיבו קורטואה, מברך אותי בעברית ואומר במבטא בלגי: "שלום, מה קורה? סבבה?". לדבריו, החיבור שלו עם ישראל התחיל כשהיה בן 16. "שיחקתי ב'גנק' (קבוצת כדורגל בלגית. י.מ) לצד אליניב ברדה, ויצא לי לבלות איתו ועם המשפחה שלו די הרבה", הוא מספר באנגלית. "בזכותם למדתי המון על המדינה שלכם. תמיד רציתי לטייל בישראל, אבל לא הייתה לי אפשרות. אמנם הייתי בישראל פעמיים, פעם אחת עם 'אתלטיקו מדריד' למשחק בתל־אביב ופעם שנייה עם נבחרת בלגיה למשחק בירושלים, אבל ראיתי רק מגרש, מלון ושדה תעופה. עכשיו, כשאני עם מישל, אני לומד עוד יותר על התרבות בישראל. אני רואה מהתמונות איזו ארץ יפה היא, ומחכה בקוצר רוח לטייל בה כמה ימים. אני מאוד מאושר עם מישל, היא מדהימה. ואני גם מאוד גאה בה על השירות הצבאי שעשתה. בזכות מישל אני עוד יותר אוהב את ישראל".
הראיון המלא עם מישל גרציג מתפרסם בגיליון "לאשה" החדש, השבוע בדוכנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button