אור שפירא

אור שפירא: "לפני שצעדתי על המסלול של ולנטינו היה קשה להבין את הייחודיות שלי"

כשנה אחרי שהשתחררה מהצבא, נבחרה הדוגמנית הישראלית מתוך אלפי מועמדות לצעוד בתצוגה של ולנטינו שהתקיימה בפריז. משם היא זינקה למודעות הבינלאומית, וכעת היא כבר מתכננת את המטרה הבאה

פורסם:
עד לא מזמן אור שפירא (21) מרמת גן לבשה מדים ושירתה בתפקיד תצפיתנית, אבל לאחר שיחרורה חייה קיבלו תפנית חדה. אז איך הגיעה לחלום שלה כל כך מהר וישבה לארוחת צהריים כשהיא מוקפת בגדולי תעשיית האופנה?
וואו, אחרי ארבעה חודשים בלבד כדוגמנית נחטפת למסלול של ולנטינו! ספרי איך זה קרה?
"זה סיפור ממש מטורף. סוכנות בפריז שאנחנו עובדים איתה התעניינה בי וביקשה שאבוא לתקופת שבוע האופנה כדי לראות מה יהיה, אבל הם לא הבטיחו כלום. כשהגעתי לפריז הודיעו לי שהתקבלתי לאודישן לתצוגה של ולנטינו. באודישן בשואורום שלהם הלבישו אותי בשמלה שחורה ובדקו איך אני צועדת".
היה לך חשש בגלל הניסיון המועט שלך?
"לא. יצא לי לצעוד בתצוגה של בוגרי ויצו ושנקר. זה לא אותו סדר גודל, אבל זה נתן לי מושג איך תצוגות עובדות, וגם עשיתי הרבה תרגולים עם הסוכן שלי".


7 צפייה בגלריה
אור שפירא
אור שפירא
שפירא. נבחרה על ידי אחד הסטייליסטים הגדולים בעולם
(צילום: איתן טל, סטיילינג: מור בל)

אז מה היה באודישן?
"היו שתי מלהקות שהסתכלו איך אני צועדת ואחרי זה שלחו אותי לחדר אחר, שבו צילמו תמונה של הפנים ותמונה של כל הגוף. אחרי האודישן חזרתי לדירה, וכשהגעתי אליה הבנתי ששכחתי שם את המפתח. חזרתי לשואורום במטרו, לקחתי את המפתח, ובדרך החוצה נתקלתי במישהו. הוא הסתכל עליי ושאל אם אני יכולה לבוא איתו למדוד כמה דברים. בדיעבד התברר לי שזה אחד הסטייליסטים הגדולים בעולם, ג'ו מקנה (Joe Mckenna). מדדתי עוד בגדים וצעדתי מולו ומול פיירפאולו פיצ'ולי, המנהל האמנותי של המותג. באותו ערב קיבלתי תשובה שהתקבלתי".
מטורף! מה עבר לך בראש?
"הייתי ממש לחוצה... מתוך 97 דוגמניות שצעדו בסוף בתצוגה, הייתי אחת משש שעשו עליהן את כל הטסטים של האיפור, השיער והסטיילינג. כל בוקר הגעתי למדידות בשואורום, וזה מלחיץ מאוד לצעוד מול אנשים כל כך חשובים. כל הזמן ניסיתי להרגיע את עצמי ולהגיד שאם אני פה כנראה אוהבים אותי. בסופו של דבר, החוויה הייתה מדהימה, היה מטורף לראות איך תצוגה של מותג־על נבנית, לשתות איתם שמפניה אחרי התצוגה ולאכול איתם צהריים, כשפיירפאולו יושב במרחק כמה שולחנות ממני. בנוסף, קיבלתי במתנה את העגילים שצעדתי איתם בתצוגה".
7 צפייה בגלריה
אור שפירא
אור שפירא
(צילום: איתן טל, סטיילינג: מור בל)

7 צפייה בגלריה
אור שפירא
אור שפירא
(צילום: איתן טל, סטיילינג: מור בל)

ואיך זה משפיע עלייך עכשיו?
"עשו עליי כתבה ב'ערב טוב עם גיא פינס', ואחריה מישהי בתחנת האוטובוס חייכה אליי ואמרה לי שהיא ראתה אותי בטלוויזיה, ומישהי אחרת ברחוב דרך יפו צעקה לי שצעדתי מושלם בוולנטינו. לפני ולנטינו היה קשה להבין את הייחודיות שלי, ומרגע שצעדתי על המסלול מגיעות הרבה פניות. הבנתי מהסוכנות שלי במילאנו שוולנטינו רוצים שאבוא למדידות ברומא כדי לבדוק אופציה לקמפיין ולהיות בעוד תצוגות. אני אמורה גם לטוס לפריז עוד חודשיים לצילומים, וזה כרגע הדבר היחיד שאני יכולה להגיד".
אז להיות דוגמנית זה החלום הגדול?
"כן. השתחררתי לפני קצת פחות משנה משירות צבאי בתפקיד תצפיתנית בגבול לבנון. היה כיף, אבל חיכיתי להשתחרר ולהתחיל לדגמן. במקביל לדוגמנות אני עובדת יומיים בשבוע כמוקדנית שימור לקוחות בחברת תקשורת. אין לי רצון כרגע ללמוד, לצאת לטיול אחרי צבא או לעשות צניחה חופשית – קריירת דוגמנות בינלאומית זאת כרגע המטרה היחידה שלי".

7 צפייה בגלריה
אור שפירא
אור שפירא
(צילום: איתן טל, סטיילינג: מור בל)


7 צפייה בגלריה
אור שפירא
אור שפירא
(צילום: איתן טל, סטיילינג: מור בל)

7 צפייה בגלריה
אור שפירא
אור שפירא
(צילום: איתן טל, סטיילינג: מור בל)

הפקה וסטיילינג: מור בל דוגמנית: אור שפירא ל־inch models איפור ושיער: שרון לוסטיג. ע' צלם: דיוויד רוז
איפה משיגים? בסניפי הרשתות/אתרים. COS, קניון TLV ת"א וקניון עזריאלי ירושלים. לוני וינטאג', יועזר 6 יפו. Locali, באתר locali.store. הילי ארי, באתר hiliari.com. Mishimono, באתר mishimono.com
  1. מעיל עור (800 שקל, לוני וינטאג'), קרדיגן (300 שקל) וחולצה (170 שקל, מנגו), ג׳ינס (650 שקל) וחגורה (780 שקל, דיזל), כובע (אוסף אישי), נעליים (400 שקל, אלדו)
  2. סריג (300 שקל, מנגו), חצאית (255 שקל, COS), תיק (369 שקל, רונן חן
  3. שמלה (455 שקל, COS), תיק (599 שקל, רונן חן), נעליים (370 שקל, אלדו)
  4. מעיל (790 שקל) ובגד גוף (300 שקל, Locali), מכנסיים (140 שקל, ריזרבד), נעליים (400 שקל, אלדו)
  5. חולצה מכופתרת (490 שקל) ואפודה (349 שקל, רונן חן), חצאית (400 שקל, לוני וינטאג'), מגפיים (699 שקל, רונן חן)
  6. שמלה (180 שקל, ריזרבד), גרביים (20 שקל, כפר גלעדי 55 ת"א), נעליים (400 שקל, אלדו)
  7. חולצה (309 שקל, Mishimono), מכנסיים (140 שקל, מנגו), גרביים (20 שקל, כפר גלעדי 55 ת"א)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button