פין קבור הוא תקין לחלוטין

תופעת הפין הקבור: הורים, עזבו את האיבר של הילד במנוחה

הורים הטרודים מגודל איבר המין של הבן שבויים במיתוס שמסרב להתפוגג. ד"ר צחי בן ציון מסביר מדוע כדאי להרגיע

ד"ר צחי בן־ציון
פורסם:
אב ואם מבוהלים יצרו איתי קשר טלפוני, כדי שאבדוק את התינוק שלהם, כבן חמישה חודשים. העמדתי אותם על טעותם והבהרתי שאני לא רופא ילדים, אבל האב הסביר שמדובר בבעיה חמורה באיבר המין של התינוק, ושהם כבר היו אצל אורולוג. זה, לטענתם, התעלם ממצוקתם ואף אמר שהכל בראש שלהם.
למרפאה שלי הם הגיעו בפנים נפולות, משוועות לנס. התינוק, לעומתם, שפע חיוכים והיה חמוד מאוד, וגם שמנמן מאוד. ״הזה שלו ממש פצפון, צריך להתאמץ בשביל לראות אותו״, הסבירה האם בטון קודר.
אז ככה: אצל תינוק שמנמן, וזה נכון גם במקרים של ילד, נער או בוגר שמנים במיוחד, עלולה להיווצר הסתרה של איבר המין, מה שנקרא בשפה המקצועית ״פין קבור״. הפין מחופר מתחת לאחת מכריות השומן שמעל עצם העריה, ורק אם לוחצים עליה הוא נחשף במלוא אורכו. כשלא לוחצים, כאילו שאינו קיים. וזה, אקדים לציין - לגמרי תקין.
לבהלה של הורי התינוק היה רקע מובן. האב ציין שהוא בעל איבר מין קטן והיה משוכנע שיש כאן תורשה גנטית. חוץ מזה, המוהל הפחיד אותם והמליץ לפנות לאורולוג, וגם הסבתות תרמו את שלהן למהומה על לא מאומה. האב אפילו ציין שקרא במקום כלשהו שאפשר לתת לילד טסטוסטרון כדי להגדיל את איבר מינו. ״חשוב לי שלא יסבול כמוני, בילדותי״, הדגיש, ״שלא יצחקו עליו, שיהיה גבר־גבר״.
לתינוק החמוד, הסברתי להורים שוב ושוב, איבר מין תקין לחלוטין. הוספתי שמה שבאמת יכול לפגוע בו הוא המבט העצוב שהם מפנים כלפיו, ושאם יטפחו את אישיותו וביטחונו העצמי מובטח שיצמח ממנו לא גבר־גבר, כי אם גבר־גבר־גבר.
כל איבר שאורכו בזקפה 6 ס"מ, ולפעמים אפילו 5 ס"מ, יצלח לקיום יחסי מין. בשביל לשפוך ולממש פוריות – גם 5 או 6 ס"מ מספקים
תכלס, אין דרך להגדיל איבר מין זכרי, גם לא בתינוקות. גם אני שמעתי על כאלה שקנו, באופן לא חוקי, טסטוסטרון ונתנו לילדיהם, אבל אנחנו לא עושים את זה, מלבד במקרים מאוד נדירים, של תינוקות שבהם מאובחן מיקרופֶּניס. גם אז, מטפלים בבעיה כבר ברחם האם או בימיו הראשונים של הרך הנולד. זה כמובן לא רלוונטי להורים שמבקשים לפתור בעיה שאינה קיימת.
גברים גם בטוחים שכל הנשים מעדיפות פין גדול, וזה רחוק מלהיות נכון. לעתים, ואת זה אומרות לא מעט נשים, ״גדול יותר, כואב יותר״
כדאי לדעת: אורכו של פין נורמטיבי נע בין 12 ל־17 ס״מ בזקפה. המדידה המדויקת היא מעצם החיק: אנחנו ממקמים את הסרגל לאורך איבר המין, עד שהוא נתקל בעצם הזו, ואז מושכים את הפין עד שהנבדק פולט ״איי! כואב!״. אז נורמה־נורמה, אבל גם כל איבר שאורכו בזקפה 6 ס״מ, ולפעמים אפילו 5 ס"מ, יצלח לקיום יחסי מין. הדגדגן נמצא ממש במבוא הנרתיק, ובשביל לשפוך ולממש פוריות – גם 5 או 6 ס״מ מספקים. העובדה שגברים משוכנעים שכמה שיותר גדול ככה הם מאהבים טובים יותר, נובעת במידה רבה ממה שרואים בסרטי פורנו, שם מככבים גברים בעלי מידות אקסטרה־אקסטרה לארג׳.
גברים גם בטוחים שכל הנשים מעדיפות פין גדול, וזה רחוק מלהיות נכון. לעתים, ואת זה אומרות לא מעט נשים, ״גדול יותר, כואב יותר״. ממחקרים עולה שהרבה יותר חשוב איזה גבר מחובר לפין, ולא איזה פין מחובר לגבר. לרוב הנשים חשוב יותר איך הגבר מתייחס אליהן - רגיש לרגישויותיהן, מודע לצורכיהן, יודע לחבק ולפנק. לכן, הורים מודאגים באשר הנכם, עזבו את הפין של הילד במנוחה. חשוב וחכם הרבה יותר להשרות עליו ביטחון ובריאות נפשית, וכך הוא יגדל להיות גם מאהב מצוין.
ד"ר יצחק (צחי) בן־ציון, מנהל המרפאה לבריאות מינית בבית החולים "סורוקה" ופסיכיאטר מחוז הדרום, שירותי בריאות כללית
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button