האחיות בעלות המותג instaflowers עם העיצוב שלהן לדיור פריז

ואז הגיע הטלפון מ"דיור"

האחיות רותם מלכה ואוריין אזרד, בעלות המותג הנחשק instaflowers פרחי נייר, חיות את החלום ומעצבות קירות, אירועים וחלונות ראווה לחברות הגדולות ביותר. כמה גדולות? גדולות כמו "דיור פריז"

מוגש מטעם instaflowers
פורסם:
עדן בן זקן, חן אמסלם, סטטיק ובן־אל, דניאל גרינברג ואיל גולן, ג׳וזי, ניקול ראידמן – אלו רק חלק מהמפורסמים ששכרו את שירותיהן של רותם מלכה ואוריין אזרד, מלכות אינסטגרם, כדי לעצב להם דקורציה מרשימה של פרחים עשויים נייר – ראו בתמונות - בעבודת יד שהיא מלאכת מחשבת.
מדובר בתשוקה. תשוקה ליצירה, ליופי, לעשייה. והתשוקה הזו מניעה את האחיות רותם מלכה (בת 36, נשואה ואמא ל־3, בעלת תואר ראשון לעיצוב חזותי) ואוריין אזרד (בת 38, גרושה ואמא ל־2, בעלת תואר ראשון לעיצוב אופנה) כל חייהן. כבר בצעירותן הן חלמו לעבוד ביחד, ובבית הן קיבלו רוח גבית מאבא, אמן נגר, שמהווה עבורן השראה. "אוריין התגוררה באירופה במשך שבע שנים, טיילנו המון יחד ותמיד לקחנו השראות מחלונות ראווה או מכל דבר אמנותי שהיינו נתקלות בו", הן מספרות. "כשהיא חזרה לארץ היה ברור לשתינו שהחלום לעבוד יחד הולך להתגשם. בהתחלה החלטנו לייצר קירות פרחים לאירועים. באחד האירועים השתתפה במקרה השחקנית חן אמסלם, שהתלהבה ורצתה שנכין לה קיר כזה לחתונה. הכנו קיר פרחים עגול לבן בקוטר 3 מטרים ובזכות האינסטגרם זה פשוט התגלגל… עם הזמן התחילו לשאול אותנו אם אנחנו עושות גם חלונות ראווה (שבחיים לא התעסקנו עם זה) אבל בכל זאת ענינו פה אחד שברור שאנחנו עושות... וכך גם נכנסנו לענף חלונות הראווה".

4 צפייה בגלריה
עיצוב של instaflowers בללין יפן
עיצוב של instaflowers בללין יפן
עיצוב של instaflowers בחנות ללין, יפן

מה סוד ההצלחה שלכן?
"כשעושים מה שאוהבים, אבל באמת מכל הלב, רואים את התוצאות. הסוד שלנו הוא החיבור שיש בינינו, אנחנו פשוט משלימות אחת את השנייה בצורה הכי מדויקת שיש וכמובן, יש את אלמנט העבודה הקשה. אנחנו שאפתניות מאוד ומלאות באמביציה ואם אנחנו רוצות משהו אנחנו נלך על זה עד הסוף. עוד גורם להצלחה הוא העובדת שלנו, דורית דיין, שהיא כבר חלק מהמשפחה שלנו, שעובדת עם כל הנשמה".
"כשעושים מה שאוהבים, אבל באמת מכל הלב, רואים את התוצאות. הסוד שלנו הוא החיבור שיש בינינו, אנחנו פשוט משלימות אחת את השנייה בצורה הכי מדויקת שיש"
מיהו הקהל שלכן?
"מאנשים פרטיים שרוצים דקורציה לבית עד לאירועים גדולים, אירועי חברה, מתחמים, קניונים, תפאורה לתוכניות טלוויזיה וכו׳. בין היתר אנחנו עובדות עם קניוני עזריאלי, מתחמי G, ללין, ה.שטרן, בנק לאומי, בנק הפועלים, בתי הזיקוק, מפעלי נייר חדרה, ארמני, מייקל קורס, קלואה, דיור, דרמלוג׳יק, ישראל בישול, , מונטבלאנק, JD ,GA-DA, סקצ׳רס, שילב, נתב״ג ועוד.

4 צפייה בגלריה
בית קפה פופ אפ של instaflowers
בית קפה פופ אפ של instaflowers
בית הקפה האינסגרמי. פופ אפ בקניון G סיטי ראשון לציון
(צילום: אפי שמח)

איזה בקשות מעניינות קיבלתן ליצור?
"מפעלי נייר חדרה עשו השקה של המיתוג החדש שלהם כ'אינפיניה'. הגענו למפעל שלהם והרגשנו כמו במגרש משחקים, בין אלפי קרטונים וניירות ממוחזרים. נתנו לנו לבחור כל מה שאנחנו רוצות ולייצר מהם עמדות צילום מיוחדות. היה מרגש במיוחד כשהגיעה אלינו לסטודיו משאית מלאה בכל טוב של ניירות ממוחזרים ויצרנו מהם דברים מטריפים".
חזרו אל רגע שיא בקריירה. מה הוא היה?
"האמת היא שהיו לנו שני רגעים כאלה. הראשון היה כשללין הטיסו אותנו לעצב קיר ענק בחנות הדגל הראשונה שלהם בקנדה (בסוף טסנו פעמים ועשינו שמונה חנויות, מאז גם עשינו עוד כ־20 חנויות ביפן). הרגע השני היה כשפתחנו את בית הקפה שלנו בקניון G סיטי בראשון לציון לפני כשנה. זה היה בשיתוף פעולה עם קבוצת גזית, פופ־אפ של קיץ, רעיון ששכב לנו במגירה כבר שנים - להקים בית קפה פוטוגני, לשלב חוויה שלמה בניחוח חו״לי מהקפה והעוגה הכי פוטוגניים ועד לתפאורה שהיא שואו. היום העולם מתנהל דרך הרשתות החברתיות, אנשים רוצים להעלות את התמונה שתגרוף הכי הרבה לייקים והכי הרבה תגובות ושיתופים. בקפה שלנו אנשים קיבלו מענה לכל זה".

4 צפייה בגלריה
בית קפה פופ אפ של instaflowers
בית קפה פופ אפ של instaflowers
בית הקפה האינסטגרמי
(צילום: אפי שמח)

מתי ידעתן ש"עשיתן" את זה?
"כשמפיקים ובתי עסק גדולים התחילו לפנות אלינו דרך המלצות של אנשים, מבלי שפרסמנו את עצמנו כלל. אף פעם לא עשינו למשל פרסום ממומן באינטרנט. אנחנו חושבות שהעבודות שלנו מדברות בעד עצמן. כמובן שאנחנו גם מוודאות שהלקוחות שלנו תמיד יהיו הכי מרוצים והם יודעים שיש להם מענה לכל".
וכמובן, ספרו על העבודה עם דיור.
"הם ביקשו שנכין קיר פרחים להשקת הבושם שלהם בדיוטי פרי וסדנת הכנת אוריגמי למשפיענים. עבדנו בפינג־פונג, דוגמאות, סקיצות ובסוף הם אמרו שבטוח הם יעבדו איתנו שוב!".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button