חושפים את פריט החובה. מימין למעלה, בכיוון השעון: הלן אמויאל, איציק וקיל, טלי פרץ, דורין בר, חן אלקבץ, נירית הירשמן, דנה כפיר, גילי אלגבי, מיקי בוגנים, תהילה גוטליב

הנס הקטן שלי: מאפרות מאפרים בוחרים את המוצר שהם לא יכולים בלעדיו

ביקשנו ממאפרות וממאפרים לספר לנו מהו המוצר שעושה עבורם את כל ההבדל בעבודה. הם התלבטו, התלוננו ("מה, רק אחד?!") - אבל בסוף עמדו במשימה בגבורה

פורסם:

הלן אמויאל בוחרת בפריימר של ג'ייד

"ממש קשה לבחור, יש מלא מוצרי איפור, ובכל תקופה אני מאוהבת במשהו אחר, אבל יש משהו אחד ששמתי לב אליו שמלווה אותי הרבה שנים - הפריימר של ג'ייד. הוא פשוט מוצר מנצח. כשאני שמה אותו, לא משנה למי, אם היא זמרת, כלה, דוגמנית, אני יודעת שהאיפור יושב ולא יזוז. זה חשוב מאוד, בטח ובטח בארץ בגלל מזג האוויר החם ברוב ימות השנה. זה עושה את הפנים קטיפתיות, הכל מתיישב על זה כמו שצריך ופשוט מחזיק מעמד. גם ההברקה באה הרבה יותר מאוחר".
10 צפייה בגלריה
הלן אמויאל
הלן אמויאל
הלן אמויאל. עושה את הפנים קטיפתיות
(צילום: סיון חימי, יח"צ)

נירית הירשמן ומיקי בוגנים בוחרים בעפרון גבות מס' 2 של דיור

נירית: "אם צריך לבחור מוצר אחד, זה יהיה הוא. אני תמיד מתמקדת בגבות כפיצ'ר שהכי משדרג את הפנים באיפור - מרים את העיניים, את ההבעה, מחטב ומאיר. אפשר לצייר איתו שערות דקות, למלא חורים ולעצב. אני משתמשת בו בכל איפור ועיצוב גבות לכלות, לצילומי אופנה, בסדנאות איפור. הוא אחד המאסטים היחידים שלי. בתיק האיפור הפרטי שלי הוא תמיד נמצא ולצידו פינצטה, כי אי־אפשר לדעת מה יוליד יום". מיקי: "מדובר בעיפרון דק ונוח לעבודה, אפשר לצייר איתו ממש שערה־שערה, והוא מגיע בגוונים מהממים ליצירת גבה טבעית ויפה".
10 צפייה בגלריה
נירית הירשמן, מיקי בוגנים
נירית הירשמן, מיקי בוגנים
נירית הירשמן ומיקי בוגנים. הכי משדרג
(צילום פרטי)

תהילה גוטליב בוחרת בגלואו־סטיק של שאנל
"יש לו טקסטורה שמאירה את העור בצורה טבעית ומחזירה לו חיים ואפשר להשתמש בו בהמון אזורים, כולל עצמות הלחיים, עיניים, לחיים, שפתיים, קשת הקופידון ובכל מקום שמחזיר אור ומתאים למבנה הפנים של המתאפרת. אני משתמשת בו על עצמי, כי הוא מצעיר את מראה העור ואת סימני הגיל ונותן חיות. הוא עובד מדהים עם תאורות בצילומים ונותן טקסטורה וברק שמשדרים יוקרה. כשאני מאפרת כלות אני מדגישה איתו את עצמות הבריח והכתפיים וכל מקום שמחזיר אור. ניתן להשתמש בו על עור ללא מייק־אפ, וגם מעליו או מתחתיו. יש גוונים נוספים באותה סדרה וכולם בתיק האיפור שלי. נקודה חשובה: לא הייתי ממליצה להשתמש בו מעל מייק־אפ בעל כיסוי כבד, שלא יעשה בו חורים כי הוא יחסית רטוב.

10 צפייה בגלריה
תהילה גוטליב
תהילה גוטליב
תהילה גוטליב. מאיר את העור
(צילום: טל עבודי, יח"צ)

איציק וקיל בוחר בקרם הלחות של Augustinus Bader

"מרגע שגיליתי את סדרת הקרמים והשמנים של Augustinus Bader אני לא מפסיק למרוח למאופרות שלי ולעצמי גם. זו סדרה של לחויות משנות חיים ממש. חברה שמאוד מבינה עניין הכירה לי את זה אחרי שנשרפתי בשמש, וזה פשוט טיפל לי בעור בצורה מדהימה ומאז אני מכור. מדובר בקרם מרוכז ועשיר, שלא מפרק את הבסיס של האיפור בשונה מקרמים עשירים אחרים, מזין את העור ומכין אותו לפני איפור, אבל לא רק. הוא נמכר באתרי ביוטי אונליין בחו"ל והוא יקר, אך אני מאמין שאונלי דה בסט פור דה בסט".

10 צפייה בגלריה
איציק וקיל
איציק וקיל
איציק וקיל. קרם מרוכז ועשיר
(צילום פרטי, יח"צ)

דנה כפיר בוחרת בקונסילר של מיקי בוגנים

"לפני כשנה הכרתי את Your Cover Concealer של מיקי בוגנים. קונסילר הוא הפנס של הפנים, מאיר את כל הפרצוף בכל מצב. אני משתמשת בגוון מספר 3, שהוא קורקטור מעולה לישראליות, ואני אוהבת לתקן איתו כהויות. מצד אחד יש לו כיסוי גבוה מאוד, אבל הוא לא מייבש ולא משאיר קמטוטים. הוא מכיל חומצה היאלורונית כך שהוא נראה אוורירי מתחת לעיניים".

10 צפייה בגלריה
דנה כפיר
דנה כפיר
לא מתייבש ולא משאיר קמטוטים. דנה כפיר
(צילום פרטי, יח"צ)

חן אלקבץ בוחרת בקונסילר של YSL

"אני מתחברת מאוד למותג ולטקסטורות, בייחוד לכל אגף הקונסילרים. המוצר שלא זז מהתיק שלי ושאין לו תחליף בעולם הקונסילרים הוא All Hours Concealer - קונסילר מאיר, מכסה היטב אך בטקסטורה דקיקה שאינה מכבידה על העור, אינה יוצרת קמטוטים ומתקבעת מושלם. אני מניחה אותו באזורים שאני רוצה להאיר ובמשיחה אחת - קסם! מהשנייה הראשונה שהוא הגיע לידיי התאהבתי בו ואני לא יכולה להחליף אותו באף קונסילר אחר".
10 צפייה בגלריה
חן אלקבץ
חן אלקבץ
חן אלקבץ
(צילום: אלון שפרנסקי, יח"צ)

דורין בר בוחרת בפלטה של מאק

"אני מאפרת שלא פוחדת מצבעים ויודעת להסתדר עם שליש פלטה ולעשות איתה מלא דברים. לכן אני בוחרת בפלטת סמקים רטובים של מאק, שאני משתמשת בה גם על השפתיים למראה בשרני עם נוכחות. יש בה כמה גוונים, גם חום לסומק וגם ורדרדים ואדומים לאודם והסמקה. פלטה ממש מומלצת ורב־תכליתית. באופן אישי אני אוהבת להבליט את השפתיים. לי יש שפתיים בשרניות ואני מרגישה שכשאני מבליטה אותן אני לא צריכה כלום, זה נותן נוכחות. כשמשתמשים באותו החומר גם בשפתיים, בלחיים ואפילו על העפעף - זה נותן חיבור לא מתאמץ ורומנטי מאוד. כשהשפתיים בולטות והלחיים סמוקות מתקבל מראה מחמיא גם ללוק של טי־שירט וג'ינס וגם עם שמלה שחורה".
10 צפייה בגלריה
דורין בר
דורין בר
מראה בשרני עם נוכחות. דורין בר
(צילום פרטי, יח"צ)

גילי אלגבי בוחר בגלואו טוניק של פיקסי

"הכרתי את הגלואו טוניק לפני כשמונה שנים בחנות ספורה בניו־יורק. הוא שייך למותג הטיפוח פיקסי, אחד המותגים האהובים עליי. כשקניתי אותו חשבתי שהוא בכלל מסיר איפור, אבל אז על סט הצילומים גיליתי שהוא עושה ניקוי עמוק לפנים. יש בו חומצה גליקולית בריכוז מאוד נמוך, מה שאומר שהוא עושה קילוף עדין ומשאיר שכבה אחידה, כך שכל מה שמניחים מעל, כמו לחויות או מייק־אפ, נראה מושלם והעור מקבל גלואו פנימי. אני משתמש לפני כל תחילת איפור, מבחינתי זה כמו כוס המים ששותים על הבוקר. אני לא זז בלי המוצר הזה, גם כשזה נוגע אליי וגם ללקוחות שלי. אני חושב שיש לי יותר מ־20 יחידות בצד בסטודיו, שחס וחלילה לא אשאר בלי".
10 צפייה בגלריה
גילי אלגבי
גילי אלגבי
גלואו פנימי. גילי אלגבי
(צילום: טל עבודי, יח"צ)

טלי פרץ בוחרת בדרים סקין קושן של דיור

"זה פריט חובה בכל תיק איפור. מדובר בקרם לחות ופריימר המגיע עם גוון או בלעדיו ומכיל SPF50, בצורת קומפקט עם ספוגית למריחה ומראה שאפשר לקחת לכל מקום. קרם הלחות סופר־קליל ונוח למריחה ומעניק מראה אחיד וזוהר, מחליק את העור ומטשטש פיגמנטציה בצורה מדהימה. על המאופרות שלי אני משתמשת בקרם ללא גוון כבסיס הכנה לאיפור, ובשימוש האישי שלי אני משתמשת במוצר המגיע עם גוון כמייק־אפ קליל הנותן לעור הפנים מראה אחיד. בסיום השימוש אפשר לרכוש רק את המילוי של המוצר ללא האריזה המלאה בעלות נמוכה יותר - כך שזה גם ידידותי לסביבה".
10 צפייה בגלריה
טלי פרץ
טלי פרץ
קליל ונוח. טלי פרץ
(צילום: לירן מור, יח"צ)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button