דלת נסתרת של רב־בריח

מכניסים סטייל לבית

מה זה דלתות נסתרות? איפה כדאי להתקין דלתות פנים כפולות ואיזה גוונים הישראלים אוהבים? ביקשנו ממאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ”לית השיווק של קבוצת רב־בריח, לפתוח לנו חלון לעולם עיצוב הדלתות

כרמל קרמן, מוגש מטעם רב בריח
כרמל קרמן, מוגש מטעם רב בריח
פורסם:
אנחנו בונים או משפצים. מהם הטרנדים שכדאי שנכיר בתחום?
דונרשטיין יתיר: “דלתות פנים נסתרות, דלתות פנים במיפתח כפול ועיצוב ידיות הרבה מעבר למה שחשבתם”.
מה הכוונה בדלתות נסתרות?
“מדובר בדלתות קו אפס שנקראות גם דלתות נסתרות, שילוב מילים לוהט שכל המעצבים אוהבים להשתמש בו. למעשה, מדובר בדלת שמותקנת בקו אחד עם הקיר כאשר המשקוף מוסתר בתוך הקיר ליצירת מראה נקי והרמוני. את הדלתות ניתן לצבוע בכל גוון שהלקוחות, האדריכלים או המעצבים בוחרים ומומלץ בגוון זהה לזה של הקיר, כדי לקבל את אפקט ההיעלמות המושלם.
"לכל הטוב הזה יש מחיר: דלתות נסתרות הן לרוב יקרות ומורכבות יותר להתקנה ומצריכות היערכות מראש של הקיר והתקנה בשני שלבים. היתרון הגדול ברכישה אצלנו היא באמת האפשרות לשלב בין הקולקציות השונות, תוך שמירה על השפה העיצובית, איכות הצביעה והפרזול וכמובן, רכישה של הכול במקום אחד. רב־בריח מציעה שני פתרונות לדלתות בסגנון המודרני בקו אפס: דלתות מסדרת PURE – דלתות פנים בגמר צבע איכותי, בעלות עמידות ואיכות גבוהה, עם משקוף קבור בקיר למראה נסתר ואחיד; ודלתות טופ־זירו המותקנות בקו המשקוף וההלבשות אך כאמור, מגיעות עם משקוף. היתרון הבולט בסדרה זו היא שאין צורך בהכנות מוקדמות בבנייה והמחיר אטרקטיבי, כך שהלקוחות יכולים ליהנות מדלת בקו הקיר ואסתטי”.

3 צפייה בגלריה
מאיה דונרשטיין יתיר
מאיה דונרשטיין יתיר
מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ”לית השיווק של קבוצת רב־בריח
(צילום: אייל טואג)

כולם מדברים על “דלתות פנים כפולות”. מה צריך לדעת על זה?
“מעצבים נותנים היום דגש גדול מאוד ל־master bedroom ומשקיעים בעיצוב של חלל זה באריחים יקרים, אמבטיות מפנקות וחדרי ארונות רחבים ויוקרתיים. ההשקעה והכבוד לחדר השינה הראשי מגיעים גם לדלת הראשית של המתחם – התקנת דלת פנים כפולה בכניסה לחדר השינה הראשי. גם את הדלתות הכפולות ניתן להתקין ללא משקופים נראים לעין (בקו אפס), מה שיוצר מראה אסתטי”.
מה עוד מחכה לנו השנה?
“ה-ACCESSORIES של הדלת . ידיות הדלתות הן הדרך להכניס את ה־unexpected לדלתות. בעוד שלקוחות עדיין מגלים שמרנות, בעיקר בדלתות פנים, למרות המגוון הרחב, הרוב בוחר ללכת על דלתות בגווני לבן או אבן, הידיות מאפשרות להכניס טוויסט עיצובי כמו תכשיט. בדלתות הכניסה הידית היא ממש MASTER PIECE ויש לנו דגמים, כמו דגם נועה לדוג’, שכל העיצוב של הדלת הוא בידית. החודש השיקה רב־בריח שני דגמים חדשים לקולקציית הידיות: ידית בורדו בגוון זהב מוברש וידית קאפרי שחורה”.

3 צפייה בגלריה
ידית קפרי זהב וטבעת של רב-בריח
ידית קפרי זהב וטבעת של רב-בריח
ידית קפרי זהב וטבעת של רב-בריח
(צילום: מיכה לובטון)

דלת כניסה, יד ראשונה ממעצב

רב־בריח מציגה מדי שנה שיתופי פעולה מעניינים עם קהילת המעצבים והאדריכלים, כגון שיתוף הפעולה עם מעצב־העל אלון ליבנה או סדרת דלתות פנים “פריימס” בעיצובן של “המעצבות” לוסי וליטל. השנה, כחלק, יצאו רב־בריח בפרויקט “קול קורא” לעיצוב דלת כניסה בהתאמה אישית. אדריכלים ומעצבים רבים הגישו סקיצות עיצוביות לעיצוב דלתות כניסה, ובמסגרת הפרויקט ייבחרו עיצובים נבחרים שייוצרו וישווקו בקולקציית דלתות הכניסה לבית של רב־בריח לשנת 2023, תחת השם של המעצב/ת.

פרטים נוספים - אתר רב־בריח:
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button