חוה זינגבוים על הבמה בערב השקה החגיגי

חוה זינגבוים עושה זאת שוב - פריצת הדרך המדעית שתשנה את חוקי המשחק בעולם הביוטי

תכירו את REMICRONIZED, הקרם החדש מבית חוה זינגבוים עם הפטנט הייחודי של מולקולת קולגן מוקטנת אך שלמה, שמוחדרת לעור במריחה. התכשיר מצטרף לפרופסי של החברה, שמכיל חומצה היאלורונית למריחה.

קרן נתזנזון ויץ, מוגש מטעם חוה זינגבוים
עודכן:


היכונו לפריצת הדרך המדעית שתשנה את חוקי המשחק בעולם הביוטי: חמש שנים אחרי שחוה זינגבוים, הבעלים והמנכ"לית של תאגיד הקוסמטיקה השיקה את הפרופסי - קרם המבוסס על טכנולוגיה בלעדית שפותחה בשיתוף פעולה עם פרופסור רחל לוברט, מדענית מאוניברסיטת בר אילן, ושמאפשר חדירת חומצה היאלורונית לעומק העור - קבלו את הבשורה החדשה: לא רק מולקולות ממוזערות של חומצה בשיטות של ננוטכנולוגיה אלא נוסף לכך גם קולגן, חומר שנחשב אבן בסיס החיונית למניעת תהליכי אייג'ינג וקמטים, לשמירה על המרקם והאלסטיות, הברק וגמישות העור - שני חומרים בקרם אחד.
את הקולגן, חלבון בצורת סיב סלילי, אי־אפשר להחדיר בהזרקה ולכן ניתן למצוא אותו כיום בשוק בצורת קפסולות או שייקים שעוברים ומתפרקים דרך הקיבה, לצד מרכיבים מסוימים ממנו שנמצאים בקרמים, כמו פפטידים וחומצות אמינו.
5 צפייה בגלריה
חוה זינגבויים על הבמה
חוה זינגבויים על הבמה
חוה זינגבוים על הבמה בערב השקה החגיגי
(צילום: בר כהן)


5 צפייה בגלריה
חוה זינגבויים שיווקי
חוה זינגבויים שיווקי
המשפיעניות בדובאי. מימין: הילה סעדה, מור סילבר, אמונה זינגבוים, שי מיקה, חוה זינגבוים הלן הוד ורומי נסט
(צילום: בר כהן)
אז מה בעצם התחדש? במסגרת מחקר שנערך במעבדות האוניברסיטה, בהובלתה של פרופ' לוברט יחד עם מומחים נוספים דוגמת פרופ' דרור פיקסלר וד"ר ענת לופובסקי, הצליחו לראשונה להקטין את החומר מצד אחד ולייצר אופציה להחדרתו במריחה בלבד, ומצד שני, הפעם, תכונותיו של הקולגן נשמרות בשלמותן מאחר שהוא רק כווץ כדי שיוכל לעבור את שכבות העור. החלק המרשים הנוסף, מעבר לשימוש באותה טכנולוגיית דיפ סקין, היא סדרת ניסויים שנערכו במעבדות עם ציוד אופטי רגיש במיוחד שהוכיחו מדעית את כניסתו עד עומק האפידרמיס.
עבור זינגבוים, שמתכננת את כניסתה גם לזירה הבינלאומית, מדובר בג'וקר נוסף, מאחר שמדובר בפיתוח בלעדי לה, שהחלו להתעניין בו חברות וגורמים בתחום הרפואה האסתטית מיד עם פרסומו בכתב עת מדעי. את ההישג היא בחרה לחשוף בכנס רב משתתפות שנערך בדובאי, בנוכחות למעלה מ־300 קוסמטיקאיות, צוותי תקשורת וחמש משפיעניות מובילות.
5 צפייה בגלריה
רומי נסט
רומי נסט
הדוגמנית ויוצרת התוכן רומי נסט. הוזמנה במיוחד להשקה בדובאי
(צילום: עידו איז'ק)
קצת יותר משנה חלפה מאז הסכמי אברהם שפתחו את השערים עבור ישראלים באיחוד האמירויות, אם זה ביתן ישראלי בתערוכת אקספו הבינלאומית, כנסים פיננסיים וטכנולוגיים, השתתפות דוגמניות ישראליות בשבוע האופנה ונוכחות מוגברת של עומר אדם במקום. כל אלו הפכו למראה שכיח ברחובות המצוחצחים של נווה המדבר היוקרתי, אבל המחזה של למעלה מ־300 נשים שהגיעו ברכבת אווירית לכנס המקצועי שאורגן דווקא שם על ידי זינגבוים, היה יוצא דופן, בטח בימים של קורונה. "הכנס הוא חלק מהחזון שלי עבור התחום כולו והקוסמטיקאיות בישראל בכלל", אומרת זינגבוים, "התחלנו את התפיסה הזו של כנסים בינלאומיים עבור קוסמטיקאיות בישראל כבר לפני שבע שנים, כשהמטרה היא קודם פריצת דרך מקצועית, אחר כך מתן כלים עסקיים ובנוסף הנאה. בחרתי את דובאי כי הפכה למעוז כנסים גברי, ורציתי להוציא קבוצת נשים שעוסקות בביוטי, לייף סטייל ואסתטיקה, תחומים שלמדינת ישראל יש הרבה מהידע להעניק מהם לעולם. זו לגמרי קריאת כיוון והצהרת כוונות לשוק הגלובלי ובהחלט דובאי מבחינתנו היא גם יעד אסטרטגי עבורנו כחברה".
5 צפייה בגלריה
חוה זינגבוים מוצרים
חוה זינגבוים מוצרים
סדרת המוצרים החדשה REMICRONIZED של חוה זוינגבויים
(צילום: כפיר זיו )
גולת הכותרת של הכנס, שכלל סדנאות מקצועיות, מפגשים וסיורים היה אירוע השקה של סדרת remicronized עם אותו פטנט ייחודי.
הסדרה כוללת שלושה מוצרי פרימיום: קרם פנים, קרם עיניים וסרום, באריזות שחורות ואלגנטיות. בין המשתתפות באירוע היו אושיית המדיה והיזמית מור סילבר, שלושה חודשים בלבד אחרי הולדת בנה השלישי; שי מיקה יפרח, בסטטוס החדש כנשואה טרייה, עם אמא שלה בלה; כוכבת הרשת ויוצאת "המירוץ למיליון" הלן הוד; יוצרת התוכן והדוגמנית רומי נסט והשחקנית הילה סעדה, זמן קצר אחרי סיום העונה של "להיות איתה".
רגע חשיפת התגלית בפני הקהל היה נוצץ וכלל אירוע שטיח אדום מפואר במלון מריוט מרקיז JW, קוקטייל והופעת אורח של נטע ברזילי שנתנה שואו על הבמה ושזרה בין לבין את האג'נדה שלה על עצמאות נשית שתאמה את אופי האירוע.
אז מה המשמעות של פריצת הדרך הזו? איך מרגיש הרגע הזה במעבדה שבו הכל מתחבר? מה עבר על המשפיעניות במסגרת הטיול? ואיך כל זה מתחבר להעצמה נשית? צפו בוידיאו שלמלעלה.
5 צפייה בגלריה
נטע ברזילאי
נטע ברזילאי
נטע ברזילאי כובשת את הבמה בדובאי
(צילום: בר כהן)

בואו להכיר מוצרים נוספים ומהפכניים של חוה זינגבוים:



פורסם לראשונה: 11:16, 02.12.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button