מעיל טרנץ' (ראלף לורן), עגילים (ה.שטרן). שירלי בוגנים

שירלי בוגנים: "קשה לי עם ההתבגרות"

הדוגמנית בת ה-50, שפצחה לאחרונה בקריירה חדשה ("פעם ראשונה בחיים שאני שכירה"), מדגמנת פריטי מפתח לעונת המעבר ולא סולחת למי שגנב לה את הטלפון ("שש שנים מהחיים שלי נמחקו")

פורסם:
היי שירלי, מה חדש אצלך?
"אני עובדת כשכירה כבר שלושה חודשים! מעבר לדוגמנות אני גם מנהלת קשרי אדריכלים בחברת קרמיקה. זה ג'וב לא פשוט ומאתגר, אבל הבעלים האמין בי והציע לי את התפקיד. פניתי אליהם בכלל עם שת"פ שרציתי לעשות יחד ואז הגיעה ההצעה. זו פעם ראשונה בחיים שאני שכירה וממש כיף להעז לעשות דברים חדשים בגילי".
במה את שונה היום כדוגמנית בהשוואה לתחילת הדרך?
"אז היה לי קל יותר להסתכל בתמונות של עצמי. עכשיו אני מתבגרת וזה קשה, תמיד אראה את הרע. אני נוקשה מאוד עם עצמי וכשאני מחפשת אני מוצאת. ברור לי שכשאראה בעוד חמש שנים את מה שצילמנו היום, אעוף על עצמי, אבל אין מה לעשות, ככה זה".
+
לחצו >
שירלי בוגנים
שירלי בוגנים
(צילום: עדי אורני, סטיילינג: חומי פולק )

ממי את רוצה לבקש סליחה בכיפור?
"מאמא שלי, על זה שלפעמים אני לא מבקרת אותה מספיק. אבא שלי נפטר לפני ארבע שנים. אני פוגשת את אמא שלי פעם בשבוע, ותמיד מרגישה שאני רוצה להיות איתה יותר. לפני שבועיים לקחתי אותה לוויקנד אם ובת בקפריסין והיה נורא כיף. חשוב לי מאוד הבונדינג הזה".
למי את מוחלת?
"למי שגנבה לי את האייפון. אתמול בקניון רמת אביב נכנסתי לשירותים ויצאתי בלעדיו. במצלמות ראו אישה מבוגרת שכנראה לקחה אותו. היו לי שם 32 אלף תמונות, כולל מזכרות מאבא שלי, סרטונים ותמונות, וגיליתי שלא גיביתי כלום. שש שנים מהחיים שלי נמחקו, זה שבר גדול. תמונות זה מה שאני ומי שאני. אני אסלח לה רק אם היא תחזיר לי אותו, אני לא בן אדם שנוטר טינה, אני סולחת ומשחררת מהר".
מה העוון שלך?
"אין לי הרבה חטאים. אני הכי חננית שיש, לא עושה סמים, לא מעשנת ולא שותה. אם כבר העוון שלי הוא מתוקים ושוקולדים, אבל זה לא באמת חטא בעיניי".

4 צפייה בגלריה
שירלי בוגנים
שירלי בוגנים
חליפה צבעונית עם כתפיים מודגשות (דה אטיקו), חולצה (עמנואל), עגילים (ה.שטרן).
(צילום: עדי אורני, סטיילינג: חומי פולק )
מה הכפרה שלך?
"הכפרה שלי זה בעלי, כפרה על לירן. הוא מכיל אותי וסופג את כל השטויות שלי, ואני לא בן אדם פשוט, יש לי את הקריזות שלי. חגגנו עכשיו עשר שנות נישואים. חששתי מהרגע הזה, כי לפני כן התגרשתי אחרי עשר שנות נישואים, אז זהו, עבר עשור ואנחנו יחד, עשינו את זה. לא פשוט בימינו להחזיק זוגיות – הכול נגיש, יש את הרשתות החברתיות ויש פיתויים וגם אין לנו ילדים. זה רק אני והוא, וההתעסקות היא רק אחד בשנייה, זה מורכב. כמה אנשים את מכירה שהתגרשו כשהילדים יצאו מהבית? מלא! אבל ההתנהלות בינינו מאוד נוחה וזורמת, הוא מבין אותי וזה עושה את הקשה לקל יותר".
ספרי על שירלי ביום כיפור.
"אני צמה מגיל צעיר מאוד. בעלי לא צם, אז אני מאיימת עליו שלא יאכל לידי והוא מסתתר ממני. אני הולכת לבית הכנסת לשמוע את השופר, אני קוראת ספרים ורואה סרטים ומעבירה את היום. לפני כן יש לי יום הולדת בחודש אלול, זמן למחשבות ולהתחלות חדשות".
ואת חוגגת 50.
"כן, קשה לי עם ההתבגרות וכל שנה לקראת יום ההולדת קורים לי דברים. הנה, עכשיו נקרעו לי נעליים חדשות ונגנב לי האייפון. זה משהו אנרגטי. כל החברים שלי יודעים שאני תמיד עצבנית ולא רגועה לפני יום ההולדת ואז זה עובר, מתחילים החגים ואני נרגעת".
4 צפייה בגלריה
שירלי בוגנים
שירלי בוגנים
ז'קט ומכנסי דגמ"ח בגזרת אוברסייז (michal shop).
(צילום: עדי אורני, סטיילינג: חומי פולק )
איך את מבלה את החגים?
"אצל הדודים שלי בראש־העין, עם הצד התימני. זה הזמן לשכוח מהמציאות ולהיות עם האנשים שמכירים את שירלי, לא את שירלי בוגנים. אני אוהבת את כל המאכלים התימניים ואין אצלנו ערב חג בלי מרק תימני, לחוח וחילבה".
איך את נשארת יפה כל כך, מה הסודות שלך?
"נתחיל בגנטיקה – משני ההורים שלי קיבלתי מתנות – אבל זה לא מספיק, זה איזה 30%. אני מאוד שומרת על עצמי, גם מהשמש, גם עושה ספורט, כולל אימוני כוח, וגם אוכלת מאוזן. התזונאי שלי גיל גרנות עוזר לי לווסת את המתוק, ורק בוויקנד אני מרשה לעצמי. אני פרזנטורית של רשת האסתטיקה 'לוינגר', שם אני עושה כל מיני טיפולים, כמו החדרת לחויות בעזרת הרבה זריקות קטנות לכל הפנים. אני לא אוהבת זריקות מילוי, אני נגד לנפח את הפנים".
מה את מאחלת לעצמך לשנה החדשה?
"שלוות נפש, להשיג את היעדים שאני מציבה לעצמי ולהאמין בעצמי יותר. אני כבר לא מבקשת להיות אמא על גבי העיתון. את החלומות הכמוסים שלי אני שומרת לעצמי, היקום יודע מה אני רוצה והפסקתי לבקש את זה בקול רם".
4 צפייה בגלריה
שירלי בוגנים
שירלי בוגנים
שמלת בלייזר עם חיתוכים (ז'קמוס), עגילים (ה.שטרן).
(צילום: עדי אורני, סטיילינג: חומי פולק )

  • איפור: מיכל אחדות. שיער: בנג'מין רואימי. ע' צלם: אריאל בלאק. ע' סטיילינג: נועה הררי
  • פרחים: פרחי טולדו, פינס 36 ת"א @toledoflowers
  • איפה משיגים? Michal Shop, ה' באייר 24 ת"א. דה אטיקו, ראלף לורן, ז'קמוס, רוני קובו - פקטורי 54. בוטיק ורנר, קניון רמת אביב ת"א
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button