אמילי הנד. חולמת להיות וטרינרית

אמילי הנד מציינת יום הולדת תשע בשבי החמאס

לרגל יום הולדתה יפריחו בלונים בקבלת שבת של מטה החטופים. כמו כן יתקיים מיצג יומולדת באירלנד בהובלת חברי הקהילה הישראלית המקומית. אחותה נטלי: "המחשבות קשות ומפחידות מנשוא, אבל יש עוד תקווה"

פורסם:
היום , ה-17 בנובמבר, חל יום הולדתה התשיעי של אמילי הנד מקיבוץ בארי. אלא שסביר מאוד להניח שהיא כלל לא יודעת שהיום הוא יום הולדתה. בזמן שבנות רבות בגילה חוגגות את האירוע המשמח הזה בחיק משפחתן וחברים, כשסביבן מתנות ובלונים, אמילי הקטנה נמצאת במקום חשוך, אפל ומפחיד, הרחק מבני משפחתה האהובים. בזמן שבנות אחרות בגילה, סביר להניח, יעצמו עיניים, יביעו משאלה וינשפו על נרות עוגת יום הולדתן, לאמילי הרעבה והמפוחדת, לא תהיה עוגה או נרות לנשוף עליהם. אבל משאלה בטוח יש לה: לצאת מהמקום הנורא בו היא נמצאת, להשתחרר מחוטפיה המפלצתיים, ולחזור הביתה.

לרגל יום הולדתה יפריחו בלונים בקבלת שבת של מטה החטופים. כמו כן יתקיים מיצג יומולדת באירלנד שמובל על-ידי חברי הקהילה הישראלית המקומית.
אביה של אמילי, תומס הנד, יליד אירלנד, סיפר ב-13 באוקטובר לרשת CNN על הרגע שבו התבשר שבתו לא שרדה בטבח. "הם אמרו: 'מצאנו את אמילי, היא מתה', ואני אמרתי 'כן, כן' וחייכתי'". אמר האב כשהוא רועד וממרר בבכי. "כי אלו היו החדשות הטובות ביותר מהאפשרויות שהכרתי. זה או שהיא מתה או שהיא נחטפה לעזה. ואם אתם יודעים מה עושים לאנשים בעזה – זה יותר גרוע ממוות. אז המוות היה ברכה".
אלא שבהמשך התברר שהידיעה על הירצחה הגיעה ממקור לא רשמי, וב-29 באוקטובר נציגי מודיעין של הצבא זימנו את הנד והודיעו לו שעל פי מידע מודיעני שהצליבו מכמה מקורות שונים, ישנה סבירות גבוהה שאמילי בחיים ושהיא נמצאת בין החטופים בעזה.
האחות, נטלי הנד: "אני מנסה כל הזמן להרגיע את עצמי, לחשוב שאולי היא נמצאת שם עם חברה טובה שלה, ובעיקר מנחמת את עצמי שהיא עדיין בחיים"

בראיון עם אחותה הגדולה של אמילי, נטלי הנד (26), שיתפרסם ביום שני הקרוב בשבועון "לאשה", סיפרה האחות עד כמה הוקל לה ולבני משפחתה לשמוע את החדשות. "המחשבות שאחותי הקטנה נמצאת כרגע בשבי, כולה מפוחדת ובלי תנאים, שצועקים עליה ואולי גם מתעללים בה, קשות ומפחידות מנשוא. אבל אני מנסה כל הזמן להרגיע את עצמי, לחשוב שאולי היא נמצאת שם עם חברה טובה שלה, ובעיקר מנחמת את עצמי שהיא עדיין בחיים. שעד כמה שזה קשה, נוכל לראות אותה שוב, להיות איתה שוב. שיש עוד תקווה".
נטלי משתדלת לשמור על אופטימיות, שאחותה אמילי תשוחרר מהשבי במהרה, והם יוכלו לחגוג לה את יום הולדתה. "אני זוכרת היטב איך חגגנו לה יום הולדת שנה שעברה עם כל ילדי השכבה", מספרת נטלי. "הזמנו לה מישהו שעושה קרקס שהעמיד אותה במרכז. כמדי שנה, אני הייתי אחראית על העוגה. הזמנתי לה עוגה גדולה ומקושטת מקונדיטוריה עליה היה כתוב 'אמילי בת 8'. והיא קיבלה כמובן המון מתנות. אמילי תמיד הבהירה לנו שהיא רוצה רק משחקים. שבגדים לא נחשבים למתנה'".
2 צפייה בגלריה
אמילי הנד ביום ההולדת 7
אמילי הנד ביום ההולדת 7
אמילי הנד ביום ההולדת 7. "תמיד הבהירה לנו שהיא רוצה רק משחקים"
(צילום: אלבום משפחתי)

"אמילי ילדה מאוד אנרגטית, סקרנית", מוסיפה נטלי, "היא אוהבת מאוד לרקוד וגם מאוד אוהבת חיות. החלום הגדול שלה כשהיא תהיה גדולה הוא להיות וטרינרית".
  • הריאיון המלא עם נטלי הנד, אחותה של אמילי, יתפרסם בגליון החדש של "לאשה", מיום שני בדוכנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button